מעשה בבישי העכביש שחי בארץ העכבישים…

moran-direction 29/06/2013 812 צפיות 2 תגובות

היה פעם עכביש, שמו היה בישי, כולם נהגו לקרוא לו ״בישי העכבישי״
בישי חי בארץ העכבישים, בישי יודע שכולם פוחדים מעכבישים, אבל למעשה, העכבישים הם מאוד נחמדים.
יום אחד בארץ העכבישים, יצא בישי לטייל ברחוב, הוא ראה בשמיים ענן סגול, וגם ענן ירוק, והשמיים היו ורודים, בישי חייך ואמר, ״הנה עוד יום שגרתי ויפה, אלך לבקר את חבר שלי זיקי העכביש, ונצא יחד לפארק״, וככה בישי מטייל בדרכים, ומגיע לבית של זיקי, הבית של זיקי נראה כמו כיפה, עם תריסר חלונות, הבית היה מעוטר בכורי עכבישים צבעוניים, בישי הקיש בדלת, והנה זיקי חברו הטוב פותח, ״שלום זיקי ידידי״ אמר בישי ולחץ את ידו של זיקי, ״שלום בישי, תרצה להיכנס ולשתות איתי מעט תה?״ בישי ענה בחיוב, הם נכנסו יחדיו אל הבית של זיקי, התיישבו בסלון, שתו את התה ושוחחו על כל מיני נושאים למיניהם… ״זיקי ידידי, תרצה לצאת לפארק?״ שאל בישי, ״ בשמחה״ ענה זיקי, הם יצאו יחד, התהלכו יחד עד הפארק, התישבו על ספסל, ודיברו על כל מיני נושאים למיניהם… אט אט ירד הערב, בישי וזיקי נפרדו, וכל אחד הלך לדרכו… וזהו למעשה סוף הסיפור…

כתבתי את הסיפור הזה לכבוד העכביש שהרגתי עכשיו, היה לי בחדר עכביש גדול ומפחיד, אז לקחתי אקונומיקה והרגתי אותו, בישי, אף פעם לא אהבתי אותך, ואף פעם לא אוהב אותך, להתראות….
בישי ז״ל ת.נ.צ.ב.ה


תגובות (2)

חחחח אהבתי את הסיפור סיפור יפה מאוד חח מזכיר קצת את השיחה שלנו שהייתה בצ'אט -.O
אהבתי מאוד מאוד הסיפור כתוב יפה ואני בוכה ביגללו חחח
אוהבת שרית =)

02/07/2013 11:29

למה לבכות זה סתם סיפור ילדים נחמד אל תבכי

02/07/2013 11:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך