הסגלגלה
קלטתם?

מצלמות

הסגלגלה 09/05/2013 726 צפיות תגובה אחת
קלטתם?

הם צועקים על רקע משטחי השיש המבהיקים. ידיהם זזות בתנועות רחבות ומכות באויר בזמן שהם להוטים לשפוך את עצמם החוצה בזעם מתגבר.
״מצלמות מטבח אחד ושתיים בפוקוס״ קורא אריק ורוכן מעל המסכים- שהדמויות המתווכחות מופיעות,עכשיו במרכזם. ״הגברת רמקולים״ הוא ממשיך ושני היושבים על המקלדות מקישים במרץ בילתי נגמר. הקולות הבוקעים מהמסך מתגברים ואפשר לישמוע גבר ואישה, צורחים. האישה הדקיקה  עומדת באמצע המטבח כששערה מזדקר לכל עבר בזמן שהגבר חצי נשען על השיש, הוא לובש חליפת מעצבים מלווה בשעון רולקס תואם. ניכר הדבר שהם שקועים כול כולם בוויכוח הרועם, עיניה של האישה מרוחות באיפור שחור כשדמעות תסכול זולגות החוצה עם קולה, אך היא עדיין ניראת יפהיפיה- כמעט על אנושית- בשמלתה השחורה המשתפכת עד הרצפה ועגיליה הנוצצים. ״פוקס על הפנים!״ הקלדנים מקישים ופניו הזיפיות של הגבר מהבהבות על המסכים, קצף מבצבץ מקצה פיו כשהוא יורק את מילותיו עליה. היא עונה משהוא, מתריסה כנגדו בכל גופה וברגע פניו משתנים למסכת זעם לבנה מלווה בעניים שחורות, הוא מתקדם לעברה מנופף בידיו וצועק. ״מצלמות לזוז״ קורא אריק בסיפוק, עם קצת מזל הם ישפכו הכול וזה יהיה השיא. אפשר לחתוך את המתח במטבח בסכין והגבר ממשיך בהתקדמותו כשידיו מתנופפות ושורטות באויר, האישה נרתעת מעט אחורה וקולה נבלע בצרחותיו משולחות הרסן. ״אריק! אריק!״ אחד הקלדנים קם ותולש אותו מהמסכים ״הוא הגזים, צריך להפסיק את-״ הוא קורא בפחד. ״אפריים תחזור עכשיו למקלדת לעזזאל! ולא- הם יתחילו את זה והם יגמרו״ אריק אומר עיניו מנצנצות בהנאה, מי יודע אולי יותר משבעים אחוזי רייטיג ובמשמרת שלו!. ״אבל הוא-״ אפריים מסרב לזוז ומבטו תלוי במסכים בדאגה, ״אפריים לעזזאל איתך! תכוון את המצלמה, עכשיו!״ עיניו של אריק גם מרותקות למצלמות אך בסיפוק הולך וגובר. אפריים לא זז ואריק היתנתק בחוסר חשק מהגבר שעכשיו כבר עומד מעל האישה היפהיפיה המכווצת, ״אפריים עכשיו!״. צעקותיו של אריק מתמזגות עם הצרחות הבוקעות מהרמקולים ואפריים מתיישב לבסוף. אריק מביט בו במבט חמור, כמה רגעים, כשהוא מזנק שוב במקומו ״אפריים!!!!״ אבל אפריים מרותק למסכים כשאימה טהורה שפוכה על פניו ״לא! לא- תעצור את זה״ צועק והקלדן השני מתרוממם אף הוא, כיסאו מועף לאחור. ״מה?!״ אריק מסתובב בשניים חורקות אל המסכים. שערו המוחלק של הגבר פרוע, הוא רוכן קדימה ואריק מספיק לראות את בוהק הסכין שנייה  ליפני שהוא נתקע בשנית הישר בלב המפרפר. 


תגובות (1)

לגמרי.
כל ה"ראלטי" הזה, פשוט מפחיד.
רק שלא נלך רחוק מדי…
העברת את המסר מצויין.
5.

09/05/2013 14:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך