א.מ.ש
אמ... אז כן, פורים שמח! שתשתכרו מאוזני המן, ותיהנו! שלא יקרו לכם תקלות מעצבנות (כמו תקלות בתחפושת) שיהרסו לכם את החג, ושתהנו ממשלוחי המנות! פורים שמח!

משנכנס אדר מרבין בשמחה! לא תקף לגבי כולם…

א.מ.ש 16/03/2014 650 צפיות 5 תגובות
אמ... אז כן, פורים שמח! שתשתכרו מאוזני המן, ותיהנו! שלא יקרו לכם תקלות מעצבנות (כמו תקלות בתחפושת) שיהרסו לכם את החג, ושתהנו ממשלוחי המנות! פורים שמח!

כל שנה, בפורים, הכול אותו הדבר. אתה מתכנן תחפושת פצצה, שתדהים את כולם ושתגרום לכולם לקנא. אתה קונה את התחפושת, את האביזרים: הנעליים המושלמות, האיפור המהמם, הלק המדהים והאודם המבהיק. ואז, יום לפני פורים, מה אתה מגלה? הכול נראה נורא. ואין לך אפשרות לשנות את התחפושת, כי כבר קנית הכול, וכל החנויות כבר ממילא סגורות. אז מה אתה עושה? הולך עם מה שיש לך, מבואס רצח.
ואז, כשאתה מגיע לכיתה, או לאן שאתה צריך להגיע, מה אתה מגלה עכשיו? שעוד מישהו בא עם התחפושת שלך. ושהתחפושת שלו באמת פצצה.
ואז אתה יושב במקום, ומה אתה מגלה עכשיו? ששכחת את משלוח המנות בבית. ואז אתה לגמרי מבואס. אין לך תחפושת טובה, אין לך משלוח מנות, אין לך כלום.
ואז אתה חוזר הביתה, אחרי שהכול נגמר, מוריד את התחפושת וזורק אותה לפח. ואז מה מתברר? שמחר יש עוד אירוע. ומה אתה עושה עכשיו? הרי זרקת את התחפושת שלך לפח, ולהיות עם תחפושת מעפנה עדיף על להיות בלי תחפושת בכלל.
ועכשיו מה אתה עושה? לא נשארה לך ברירה, אתה חייב להוציא את זה מהפח. אתה מתקרב אל הפח בצעדים איטיים ומפוחדים, ורגע לפני שאתה באמת עושה את זה, אתה בורח בצרחות אל החדר שלך.
ואז, אתה מחליט: על החיים ועל המוות. אתה חוזר אל הפח, ובמקום להוציא את התחפושת בזהירות ולזרוק אותה מיד לכביסה, אתה פשוט קופץ פנימה. ואז אתה חושב: איזה אידיוט אני! למה עשיתי את זה?
ואז אתה יוצא מהפח וזורק את התחפושת לכביסה, שתתנקה, ביחד עם הבגדים שלך. ואחרי זה, אתה בעצמך הולך להתקלח. ואז מה אתה מגלה? שהמים החמים נגמרו, ואתה צריך לחמם אותם במשך שלוש שעות בשביל לא להתקלח במי קרח.
אבל אז אתה מחליט: אתה לא הולך להסריח ככה עוד שלוש שעות! אתה נכנס למקלחת, ויהי מה!
ואז אתה נכנס. ואז מה אתה מגלה? שהיית מפגר שהחלטת להיכנס למקלחת כשהמים קרים. כי אתה פותח את המים, והם זורמים לך על הגוף, והם קפואים. ואתה לא יכול לצאת, כי קודם כל אתה חייב לסיים להתקלח. אז אתה מתקלח בכפור הזה, כשאתה רוצה לצרוח לעזרה…
ואז אתה יוצא ורוצה לצלול מתחת למגבת. אתה מחפש בעינייך את המגבת, אבל אתה לא מוצא אותה! ואז אתה נזכר, המגבת בכביסה…
אתה רוצה פשוט להיבלע באדמה. אתה חושב שאין מצב שאתה שורד בכפור הזה. בסוף אתה מחליט פשוט ללבוש את הבגדים בלי להתנגב. ואז, אתה נזכר, גם הבגדים בכביסה!
איכשהו אתה מצליח לעבור את זה ואחרי שהתחפושת יוצאת מהכביסה אתה רואה שהיא הרוסה לגמרי. אתה לא מבין – מה קרה לזה? ואז אתה רואה את תווית המחיר, ואתה רואה שכתוב שם: אין לכבס במכונה! יש לכבס רק בכיבוס ידני!
ואז אתה בכלל רוצה למות. למה עברת את כל זה? רק בשביל לגלות שאסור לכבס את התחפושת שלך במכונה!
ואז אתה מחליט: אתה לא הולך מחר!
אבל אז אתה חושב: אולי אני יכול לאלתר משהו?
ואז אתה מחליט שאין לך כוח ושממילא אין טעם.
אז אתה לא הולך לאירוע, ואז מה אתה מגלה אחרי שהכול נגמר? לא היה צריך לבוא בתחפושת!
ומה אתה מבין מהיומיים האלו? שעוד חג פורים נהרס לך לגמרי.

פורים שמח! מי ייתן ולא יהיו לכם תקלות שישבשו לכם את כל החג!


תגובות (5)

נקווה! :)
הסיפור ממש מצחיק וחמוד. אהבתי! :)

16/03/2014 13:43

וואי עשית לי את החג :) חג שמח!

16/03/2014 13:43

זה נשמע, מבאס
-__-
חוחו^^ פורים שמח ומתוק, (ולא שתסבלו רעשים של עדלאידע (או איך שלא כותבים את זה) ליד האוזן שלכם (אנשים חופרים לך ממש במקרה מחוץ לחלון של הבית שלכם)
פורים מהנה! :) *3*

16/03/2014 13:46

חחחחחחחחחחחח וואי הרגת אותי אני במקום הדמות הייתי מתפוצצת מצחוקק לי היה פורים ממש שמייחח

16/03/2014 17:20

חחח מי ייתן ואני אצליח במבחן אחרי פורים!

16/03/2014 20:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך