משפט המאה – חלק ב.

הוא חזר שנית: \"שאלתי אם התקרבתם במהלך שלושת החודשים שהייתם יחד?\" היא שתקה שנייה ואמרה: \"לא שכבנו, אם זה מה שאתה שואל\" הוא המשיך: ידוע לי שהאהבה שלכם הייתה דבר מיוחד\" רחש מוזר נשמע בחבר המושבעים, הוא התעלם והמשיך: \"איך את מסבירה את העובדה שנפרדתם?\" היא הביטה ישר אל השופט, ברקע נשמע קול תיפוף מותח, ואז היא ירתה לחלל האוויר: \"הוא לא יודע לזהות אהבה אמיתית!!!\" קפצתי לעברה בכעס: \"אם היית אהבה אמיתית, אז כל המשפט הזה לא היה יוצא לפועל!!!\" עורך דיני מיהר להושיב אותי במקומי, תוך שהוא ממלמל: \"תירגע… תירגע… עכשיו מגיע התור שלנו\". עורך דינה של האהבה חיכך ידיו בהנאה ואמר: \"אין לי יותר שאלות כבודו\". הוא התיישב וקו ההגנה שלי לבוש בחליפה, קם ונכנס אל הזירה: \"אינדירה… את אשת עסקים מכובדת, ואם מותר לי לציין גם אישה מושכת מאוד\", שוב נשמע אותו רחש מחבר המושבעים, עורך דיני לא הפסיק: \"גברת אינדירה, למה את לבד?\" חיוכה נמחק ועורך דינה של האהבה מיהר לקפוץ: \"התנגדות! חייה הפרטיים של העדה לא רלוונטיים למשפט!\" אלפרד נראה מתייעץ עם החתול השחור ואחר כך אמר בהחלטיות: \"ההתנגדות נדחית, העדה תענה על השאלה!\" עורך דיני הביט באינדירה וחיכה, היא מיהרה להשיב: \"אני לבד כי החבר שלי בגד בי ונפרדנו\". עורך דיני הביט אליי וקרץ, הוא הסתובב אל אינדירה ושאל: \"גם החבר שלך לא ידע לזהות אהבה אמיתית?\" היא הביטה בו נפגעת ועורך דיני סיים. אלפרד שאל: \"לתביעה יש עוד שאלות לעדה?\", \"לא כבודו, אנחנו סיימנו\" ענה עורך דינה של האהבה. \"אם כך נעבור אליכם…\" אלפרד הביט אל עבר השולחן שלנו ועורך דיני קם ואמר: \"ההגנה מזמינה את גברת לב-רון אל דוכן העדים!\" קול חצוצרה נשמע ואל אולם בית המשפט נכנסה היישר מבת ים הרחוקה, גברת לב-רון. שמלה כחולה עם מחשוף לב, ושיער מתולתל ושחור, היא התקרבה אל דוכן העדים במהירות והתיישבה, היא אמרה: \"שלום לכולם, אני פשוט מאחרת למסיבה חשובה, אנחנו חוגגים לאלביס את יום ההולדת השישים וחמש שלו\" החתול השחור הביט לעברה מופתע: \"אלביס?\" הוא שאל, \"כן, אלביס\" ענה החתול הלבן והמשיך: \"בפעם האחרונה שהנסיך הקטן ראה אותה אח שלה העריץ את הכוכב , עכשיו היא מנהלת תעשייה שלמה, עשרות מיליונים בשנה!\" אלפרד סימן לו לשתוק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך