Glozi
אני לא מצליח לשנות יותר את התמונות :(

מתחילים

Glozi 01/12/2022 200 צפיות אין תגובות
אני לא מצליח לשנות יותר את התמונות :(

זהו סיפורו של מתחיליו, מתחיל הסיפורים הטוב בעולם. הוא יכול להתיישב מול כל פיסת נייר ולהתחיל את הסיפור הכי טוב שתקראו. הסיפור האחרון שלו יהיה המגנום אופוס שלו מבחינתו, סיפור על חבר וחברה א-מיניים סטלנים שבטעות נקלעים למסיבת אורגיה. זה יהיה סיפור ממש מצחיק, אם כי התיאורים יהיו קצת מגעילים. לפני זה הוא התחיל סיפור שמתרחש בימי הביניים על ארבעה אחים שיוצאים למסע לכבוש את אירופה, כל אחד בכיוון שמיים אחר. הם הבטיחו להיפגש במרכז שוב אחרי 15 שנים, אבל שם יחכה להם האח החמישי! איזה טוויסט!
אתם מבינים, מתחיליו יכול רק להתחיל סיפורים. הוא לא יכול להמשיך אותם, ולסיים אף פעם לא היה בתמונה. אבל אתם יודעים מה אומרים, כל התחלה היא דלת שמובילה אל צוללת גרעינית עשר דקות לפני שהיא מפוצצת את בריטניה (הז'אנר הוא היסטוריה אלטרנטיבית), והדלת ננעלת מאחוריך. זהו, אתה בצוללת. טובע בלי לטבוע.
מתחיליו יכול רק להתחיל סיפורים, כי זה מפחיד להמשיך. אתה לא יודע מה תמצא בתא הכפפות של המכונית המעופפת הזאת, אנחנו במאה ה23 עכשיו. מישהי חמודה נכנסת במאחורה של המכונית המעופפת שלך והנה התחלה של סיפור אהבה חמוד שמתרחש בעתיד. לא לשכוח להוסיף לדמויות טראומות כדי שיווצר קשר רגשי! אבל זה לא מעניין את מתחיליו, כי הוא רק מתחיל סיפורים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך