מתקפת תרנגולת

sapir13 17/03/2013 651 צפיות 2 תגובות

זה התחיל ביום שישי בבוקר. הכל היה טוב… עד ששמעתי אותה.
זה היה כל כך חזק, כל כך עוצמתי, שעוד שנייה ונפלה לי האוזן.
"קקקווווווקקקווווורריייקוווווו, קוקוקוקוקוק…."
"דיייייי, שמישהו יהרוג את התרנגולת הזאת!!!!!!!!!!!! " צעקתי וקמתי במהירות. פתחתי את החלון שלי וניסיתי לראות את התרנגולת הזאת.
איך הגיעה לכאן תרנגולת בכלל? מה אנחנו בקיבוץ??
אחרי כמה דקות של שקט התייאשתי והלכתי להתארגן. בדיוק כשפתחתי את הספר שלי שמעתי אותה שוב. ושוב. ושב. עם הייתי יכולה הייתי חונקת את במו ידיי (בלי לפגוע באוהבי התרנגולות או משו, היא פשוט קדחה..) מתישהו במהלך הקוקוריקואים שלה הגעתי להבנה מסוימת שאולי היא קוראת בגלל שהיא רעבה, אז הלכתי להוריד לה לחם ומים (מאיפה אני אמורה להביא אוכל של תרנגולות??) כשהתכופפתי לקרקע (היא היתה בתוך שיח ענק וגבוה) ראיתי אותה. היא היתה ענקית וצהובה(?) חחח אחותי אמרה שבגלל זה היא סתומה, כי היא בלונדינית (הבנתם, כאילו בלונדינית?! כן כן, גם אני גילגלתי עיניים בזמן שהיא אמרה את זה…)
נתתי לה לאכול ועליתי חזרה למעלה. היו כמה דקות של שקט ואז……..היא התקיפה שוב!!
אני לא מבינה מה הבעיה שלה, כאילו נתתי לה לחם, מה היא עוד רוצה?!?!?!?!
בכל אופן, זה המשיך ככה כבר הרבה זמן והתרנגולת הזאת (שאגב אף אחד לא יודע איך היא הגיעה לשם האפילו) קירקרה וקירקרה… עד שהלכתי לסבתא שלי.

~ מדלגים ליותר מאוחר..~
חזרנו הביתה ופתאום שמענו…………………………….. שקט.
זה היה מוזר וחשוד מאוד, אז שאלנו את אחותי מה קרה לה (יותר נכון, אני שאלתי עם היא מתה)
והיא התחילה לספר:
מסתבר שכולם ממש התעצבנו על התרנגולת עד שמישהו התקשר למשטרה, אבל המשטרה לא האמינה ואמרה שזה בטח סתם מישהו שעושה קולות עם הטלפון.- בקטע הזה אבא שלי חזר לישון-
אחותי המשיכה, :
השכן התחרפן, אני אומרת לך (היא דיברה איתי) אז הוא ירד וחיפש בכל השיחים עד שהוא מצא אותה,
והתקשר שוב ואמר שהוא ראה את התרנגול/ תרנגולת.
היא אמרה שהוא לקח מקל ארוך כזה והתחיל וחבוט (?) בעזרתו בשיח. התרנגולת יצאה ומישהו תפס אותה, סוף סוף.
בסופו של דבר אנחנו חושבות שהתקשרו לצער בעלי חיים שיבואו לקחת אותה (בעיקר כי זה שלקח אותה התחיל לדבר איתה. O.O.)

אז עכשו אני יושבת בחדרי ונהנית מין השקט שיש בו (למרות שמידי פעם שומעים קופיקו מהחדר השני..)


תגובות (2)

ספיר, אני מאחלת לך ימים נתולי תרנגולות ☺

17/03/2013 02:54

גם אני יחלתי לעצמי את זה..
עוד יש לי סיוטים ממנה… אני שומעת קוקוריקו בכל מקום..

17/03/2013 02:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך