טליה .
סיפור שכתבתי לפני המון המון -המוון- זמן (כמעט שנה וחצי)
תגיבווו : )

סיייאנס ..

טליה . 21/09/2011 810 צפיות 10 תגובות
סיפור שכתבתי לפני המון המון -המוון- זמן (כמעט שנה וחצי)
תגיבווו : )

ישבנו כולנו במעגל , האווירה היתה שקטה מהרגיל – לא אופיינית לערב בנות תוסס כמו שלנו . באמצע המעגל הנחתי את הבריסטול , ולידו דניאל שמה את הכוס .
" אתן בטוחות שאנחנו רוצות לעשות את זה?! " רונה אמרה ועשתה פרצוף מתחנן " אני מתה מפחד פה!!! "
" נו באמת .. זה סתם בשביל הצחוקים ! " ליליאן אמרה ושמה את האצבע שלה על הכוס , כולנו עשינו כמוה במהרה – חוץ מרונה שבקושי הניחה את ידה על הכוס ההפוכה .
דניאל לקחה את הפיקוד והתחילה לדבר " האם יש רוח שרוצה לתקשר איתנו הלילה ? " היא שאלה.ישבנו צמודות אחת לשניה וחיכינו לתשובה , אבל הכוס לא זזה .
מלבד הרעידות של רונה , כמובן .
" האם יש רוח שרוצה לתקשר איתנו הלילה ? " ליליאן שאלה שוב , בקול מלא ביטחון . הבטתי בכוח בחשש – היא זזה מעט ונעצרה . כולנו נאנחנו והבטנו במבט עצבני לעבר רונה , אבל אז הכוס ממש התחילה לזוז , התקדמה לאות כ' , בשלב הזה כולנו רעדנו מפחד . הכוס הגיע כמעט לריבוע של האות כ' , ואז נעצרה ושינתה כיוון לאיפה שהיתה בהתחלה .
" מה זה היה ? " לחשתי בפחד , כולן הנידו את ראשן ובהו בבריסטול בפחד . השתיקה היתה כואבת , ולפתע שמענו צרחה נוראית .
" תרגעו !!!!! " אמרתי לכולן וציחקקתי " זה רק הרינגטון שלי כשגיל מתקשר !!! " רונה התחילה לדמוע בפאניקה ואני הוצאתי את הטלפון מהתיק ועניתי " הי גילי , מה קורה ? "
" אממ , הכל בסדר . אני פשוט גמור מעייפות ! איתך ? " הוא מלמל ופיהק . " הכל מצויין , עושים חיים " קרצתי לרונה והמשכתי " אתה בא אלי מחר נכון ? "
שמעתי קול נפילה , משהו התנגש ברצפה . קראתי לגיל שוב שוב – הוא לא ענה . זה היה מוזר . לא שמעתי כלום .
ניתקתי את הטלפון וחזרתי למעגל . התיישבתי ליד דניאל ושמתי את האצבע על הכוס , הפעם אני שאלתי את השאלה : האם יש רוח שרוצה לתקשר איתנו הלילה ? "
הכוס זזה . והפעם היא הגיעה במהירות לאות כ , ולאחר מכן לאות ן' . רעדנו .
באמת יש פה רוח .
" איך קוראים לך ? " שאלתי בקול רועד , הכוס נעה לכיוון השורה הראשונה , האות ג' . ולאחר מכן החליקה במהרה לאות י' , ובאיטיות לאות ל' .
" גיל ?!?!! " שאלתי , והכוס התנפצה ברעש מחריד .


תגובות (10)

וואו!
קצת מוזר…אבל מוזר באופן טוב!
ועצוב:(

21/09/2011 08:05

ממש סיפור מפחיד…
אהבתי מאוד, תמשיכי !!!

21/09/2011 09:01

חהחהחה מיטל הצלחת אותי :)
תודהה לכולכם!

21/09/2011 10:03

היי טליה
סיפור מאד מעניין אהבתי תמשיכי בקשה ♥♥♥♥
ב ק י

21/09/2011 10:03

אמאא!! הוא כאילו מת?!?!?
יוואווו תעשי עוד ספר – הסבר חחחחח אמא זה קצת מלחיץ אבל יפה :)

21/09/2011 14:28

:oooooo מדהייים !!

22/09/2011 01:18

תיקון – הצחקת* חחחח
תודה : )

22/09/2011 09:22

סיפור מדהים, אין לי מילים לתאר אותו. הסוף במיוחד – את מוכשרת ברמות !

23/09/2011 05:47

הסיפור מאוד מאוד יפה, כל הכבוד !
הייתי מבינה את הסיפור יותר אם היית מוסיפה תיאורים בקטע שהילדה מדברת עם גיל בטלפון…
אני בעד המשך (:

30/09/2011 01:00

וואי, מגנייב P:
את ממשיכה אותו? O:

02/10/2011 10:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך