סיפורה של ניצולה

Daniel Pinto 08/05/2023 148 צפיות אין תגובות

סיפורה של ניצולה

היי קוראים לי רייצ׳ל, רציתי לספר לכם סיפור שקרה בצעירותי. לכל חובבי הסיפורים שווה לכם לשמוע. מעשה שקרה איתי.

ב11 בספטמבר שנת 2001 הייתה לי פגישה מאוד חשובה במגדל הצפוני בבנייני התאומים. היה לי ריאיון עבודה במשרד מאוד מכובד, לא אגיד לכם את השם אבל הייתה שם משכורת ממש גבוהה פי שלוש מהממוצע והייתי ממש מעוניינת במשרה.

כמובן התלבשתי יפה והגעתי לשער הבניין כחצי שעה קודם השעה שנקבעה. השעה הייתה 8:15 בבוקר.

פתאום צלצל הפלאפון שלי, מעבר לקו הייתה אמא שלי, היא אמרה שהיא קיבלה מידע מעודכן שבעוד חצי שעה המגדל הצפוני ייפגע ממטוס חולף וימותו אלפי אנשים, לכן אני צריכה לחזור עכשיו מייד לבית בלי שאלות וניתקה את הפלאפון.

אוקיי אני הייתי המומה מה? מטוס חולף ייפול על מגדל הצפוני? כך ביום בהיר? ימותו אלפי אנשים? קיבלה מידע מעודכן? ממי? מה פתאום אין סיכוי שזה יקרה, כמובן לא שמעתי לה ועליתי למגדל.

ואכן היא צדקה כעבור חצי שעה מטוס אזרחי עם מחבלים פיצץ את המגדל הצפוני והוא קרס כעבור שעה, בעוד כמעט כל מי שהיה בבניין נהרג. אבל עדיין אני עומדת לפניכם בריאה ושלימה ומספרת לכם את זה, איך זה קרה?

התשובה היא סנפלינג זה הכול. תודה על ההקשבה שלכם מאזינים יקרים. מקווה שקיבלתם תועלת מהסיפור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך