noazil111
תגובות!
סיפור לtamarXD

סיפורו של חתול – חלק שני

noazil111 15/11/2013 683 צפיות תגובה אחת
תגובות!
סיפור לtamarXD

אני לא יודע מה לעשות. מאז שהחתולה הזאת הגיעה אני מרגיש שאני כבר לא החתול האהוב על אלי. היא ישנה עם אלי – אין לי מקום כבר, המיטה קטנה -, היא עושה פרצוף חתול מתחנן יותר ממני והיא מקבלת יותר פינוקים, טוב ככה זה עם גורים… הם תמיד יותר חמודים מהחתול הבוגר, למרות שאני בעצמי גור…

"מיאוווווו!" יללתי בחוזקה עד שהערתי את אלי ומיצה ברחה ויצאה מהחדר. "מה קרה?!" אלי קמה ונבהלה, אבל נרגע כשראתה שזה רק אני. "מה קורה? למה אתה מעיר אותי? אוף… חבל שאתה לא יכול לענות…." היא נשכבה במיטה. הלוואי שהייתי יכול לענות לך…
באותו לילה החלטתי שאני לא רוצה יותר להישאר וברחתי. מה אני כבר יכול לעשות? גם לא חשבתי הרבה. פשוט יצאתי. הסתכלתי על אלי בפעם האחרונה. דמיינתי שאני אומר לה שלום.
עד מהרה הבנתי שלא כל כך פשוט לחיות ברחוב. התחלתי ללכת וניסיתי לתחבר עם חתולים אבל, לא הצלחתי. הם היו מסוכנים מידי לא לקחתי אומץ. "היה לי אומץ לברוח אבל לא התחבר עם חתולים בחוץ?" שאל אותי חתול אחד שפגשתי. הוא היחיד שהרגשתי שאני יכול לסמוך עליו. הסתובבתי ברחוב ליד הבית ופתאום ראיתי:
"חתול הלך לאיבוד!
אם אתם מזהים את החתול הזה התקשרו למספר למטה:

תמונה

0527786049"

התמונה הייתה שלי. הם מחפשים אותי. היא מתגעגעת אליי!!!!
פתאום ראיתי חתולה קטנה מתקרבת. היא הייתה מוכרת. "זאת אני, מיצה!" היא אמרה. פתאום נזכרתי. זאת היא. זאת מי שבגללה ברחתי. לא ראיתי את אלי אחריה. ראיתי אותה וישר ברחתי. ברחתי לכיוון הבית. פתאום הרגשתי שמרימים אותי. התחלתי להאבק אבל עצרתי כאשר ראיתי מי מרים אותי. זאת הייתה אלי.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"אז לא תברח יותר, ברור?" אמרה אלי אחרי נאום ארוך. מיצה לא נמצאת וזה מה שחשוב. מסתבר שאלי הייתה בדיכאון כשברחתי ולא שיחקה עם מיצה. מיצה הבינה שרק עם אני אהיה זה יחזור להיות כרגיל. היא יצאה לחפש אותי ובינתיים אלי הייתה עוד יותר עצובה והתחילה לתלות מודעות. זאת המודעה שראיתי. איש ראה אותי היום ליד המודעה והתקשר ואלי ישר יצאה לראות אותי. אבל עדיין קצת חבל לי על מיצה, היא חיפשה אותי גם…

יום אחד יצאתי לטיול בחוץ ופגשתי את מיצה. "מיצה! בואי תחזרי, אני מצטער, אלי מתגעגעת אליך מאוד!" אמרתי לה. "אני מעדיפה שלא. אני התנהגתי מגעיל. אני חיפשתי אותך לא בשביל אלי רק רציתי שתחזור לשחק איתי כי כשהיית ממלא היא לא שיחקה איתך. רציתי את אלי רק לעצמי. לא מגיע להיות איתה…"


תגובות (1)

חמוד…
איזה חתול קנאי…
LOL

15/11/2013 10:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך