בריאת האדם למתחתנים מהזן החדש

21/07/2015 691 צפיות תגובה אחת

התאספנו כאן רעבים ונרגשים לצפות ולהתרשם משני אנשים שבמו ידיהם מסבכים את חייהם כדי לחוות מחדש את נסיון הוריהם ולתקן טעויות שעשו קודמיהם.
קדמונים תארו את אלי השמיים מציבים ברואים בטורים של שניים ומצרפים מכל טור בתהליך אקראי, אחד של איקס עם אחד של וואי. דתיים של היום יודעים טוב יותר שיש אחד שהוא ולא אחר מנהל יומנים וקובע פגישות ומכריע בעצמו בדיני נפשות.
ציניקאים אומרים שעד לא מזמן, לאלוהים היתה נשמה של אמן, היו לו ידיים טובות בגימור, ורגש טבעי של איכות היצור. פה ושם יצאו לו כמה חידושים וזוקפים לזכותו הישגים מרעישים. הוא שדך בין נגיף אבעבועות לנמר, הוא הלביש את הזברה בכתונת פסים ולאורך הדג הוא צייר קשקשים. אך קרו גם קרו לא מעט כשלונות והתחיל מצטבר אצלו גל של תלונות. סדרות דינוזאורים נמחקו על הסף וגורל היונקים התנודד על הכף, העצים מאסו בקני ציפורים ודגים צעקו שהמים קרים. בזעף הוריד על כולם את המים וטיפס ועלה לגור בשמיים. על סדנת הייצור הוא החליט לוותר ולהושיב במקומו מפעיל אחר.
ששה ימים הוא עבד קשה, אומרים שלא קם מעל הכסא עד שהצליח לברוא לו מחשב. אז נטל בוץ והוסיף מעט מוח, שם בתבנית ולחץ בכוח. יצא בן אדם קצת עקום קצת טפש, אמר אלוהים "לו יהי, זה מה יש". הושיב את היצור על כסא מול מסך ואמר "מעכשיו, אתה זה שתטרח".
ומי שחושב שלא קרה כך, יחזור ויקרא מה כתוב בתנך.
אחרי זמן קצר המפעיל התעייף, לקח הפסקות והתחיל לחפף. הוא דרש השבתה של יום בשבוע ותמיכה אנושית על בסיס קבוע. אלוהים הבין שנכנס לצרה, אך עברו הזמנים שהיתה לו ברירה, מאז שעזב את ענף האישות והפקיר כל שליטה בעסקי המיטה. עוד פעם ירד לאולם הסגור הרים מפסקים ופצח ביצור. הוא אמר נשנה את כל הגישה ובמקום בן אדם נעשה רק אשה. תלש מהגבר פיסת אורגינל ולש עם קצת קש על אובני הגלגל, שייף ועיגל כל כמה שנחוץ, העיקר שיהיה רושם טוב מבחוץ. עבד וטרח עד שעה מאוחרת וראה שהמשימה לעולם לא נגמרת. הלך לו הכיף ונעשה קצת עייף, ולאדם לא מגיע מוצר מושלם. השמיט ערכים לא כל כך הכרחים, צרף אריזה מבריקה ופרחים והשאיר בגינה תחת עץ תפוחים. הוא ידע שצפויות לצוץ בעיות ועל כן הזדרז לנעול חלונות, וישב לנוח בתחושת הקלה רק שכח להשאיר הוראות הפעלה. בגלל זה עד היום יש קשיים בשימוש ואדם מסתמך בעיקר על ניחוש.
ומי שרומז שהעניין מופרך, מוטב שיפסיק לקרוא בתנך.
את השלב הבא לא קשה לחזות ומפליא שאלוהים לא צפה לבאות, אדם שקוע בעבודתו הקשה הרים את הראש והנה זו אשה. לחץ אסקייפ ושרבט לופ ותלה בחוץ שלט היום אני עסוק. מאז התוכנית על עצמה חוזרת, רצה לאין סוף ומעולם לא גומרת. כשחל שיבוש לפעמים היא מתברברת ואז משדכת גברת לגברת או דוחפת באון אנשים לארון ומזווגת שם דוקא אדון עם אדון. אבל באופן כללי היא דופקת כמו שעון וכשאין סיבוכים גם סוגרת הריון.
ומה שטוב במיוחד, שאלוהים יש אחד והתוכנית רק שלו והיא שלו בלבד. הוא לא דורש זכויות או תשלומים בצד, הוא לא מציב תנאים או הגבלות שימוש ולא דורש הסבר או אישורי מימוש.
דרוש רק רצון כנה של שניים ומיד זה נרשם למעלה בשמיים. ואם מישהו דורש בלעדיות על התכנית ותמלוגים וסנקציות על חריגה אישית, אלה רק המתחרים מהרבנות הראשית.


תגובות (1)

וואו, אהבתי את הכתיבה שלך מאוד ובכללי את כול הרעיון, זה מאוד נחמד, מציג נקודת מבט הומוריסטית וקלילה .

21/07/2015 13:01
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך