yarden10
כי כולם פה חברים חברותיים :)
-♥-

חברים

yarden10 23/10/2011 743 צפיות 24 תגובות
כי כולם פה חברים חברותיים :)
-♥-

חברים הם האנשים הכי קרובים,
איתם אנחנו מרגישים הכי שלמים.
ויש כל כך הרבה חברים,
טובים, רעים, כאלו שהם כמו אחים.
יש חברים שאוהבים רק אותך,
ויש כאלה שיעדיפו את חבריך.
ויש מהם כל כך הרבה,
ואף אחד לאחר לא דומה.
ויש חברים שאתם מעדיפים,
כי לך הם מרגישים יותר טובים.
אלו הם חברים אמיתיים,
אלו הם חברים חברותיים.


תגובות (24)

n

אני מביניהים….
מוחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחחע
מוחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחחע
מוחעחעחעחחחחח……

24/10/2011 08:32

מוחע? מי אמר לך את זה?

24/10/2011 08:36
n

המורה שלי להיסטוריה……

24/10/2011 08:37

אמממממממממממממממממ, מעניין מאד.
איך קוראים לו?

24/10/2011 08:42
n

רמז:
ת' אחרי זה ו' אחרי זה מ' ואחרי זה ר'…..
מוכר לך!?!?!

24/10/2011 08:43

הבנתי את הבדיחה :P
ואגב – יופי של סיפור-שיר, ממש יפה :)
איזה סוג של חבר אני עבורך? האם אני בכלל חבר? אני חבר לעט !!! מוחהחהחהחה !
איזה כיף לי ! אני אלך להסתובב לי ולחפש חברים נוספים בעט !

24/10/2011 08:46
n

זה מוזר……יש לך חבר עט?!
אני מכיר אנשים קצת יותר שפויים….
יש להם חבר עיפרון……

24/10/2011 08:47

יפה!!!!!!!!!! :) :)

24/10/2011 08:51
n

מה יפה בזה שיש לו חבר עט?!
טוב נו,לדוד שלי יש חבר טוש…..

24/10/2011 08:52
n

הסיפור מהמם-
סימן קריאה,סימן קריאה,סימן קריאה,סימן קריאה,אחד,אחד,אחד,אחד,אחד,אחד-
סוגריים הפוכים….

24/10/2011 09:03
n

ירדן-את מחוברת???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

24/10/2011 09:06
n

מה זה,עשיתי יותר ארוך…

24/10/2011 09:07

די לחפור תומר!!! :)

24/10/2011 09:57
n

אני אמשיך,ואמשיך ואמשיך ואמשיך ואמשיך ואמשיך ואמשיך ואמשיך ואמשיך ואמשיך

24/10/2011 10:27
n

ירדן את מחברת?

24/10/2011 10:29

ירדן ממש אהבתי…

24/10/2011 11:16

אהבתי את זה.

ולי יש שתי snail-mail-pal

24/10/2011 22:46

היי אור, אני צריכה ללך עזרה, אני צריכה שתלמד אותי קצת על אסטוניה.

24/10/2011 23:11

ירדן אני חושבת שבשביל אור מה שביקשת זה כמו להביא לו מיליון דולר!!
(את מסננת אותי בכיף!)

24/10/2011 23:14

1. כיף לסנן אותך.
2. אור, תעזור לי או מה?!

25/10/2011 06:09

חוצפנית…
את באה מחר לבית ספר?

25/10/2011 06:11

בטח שאני באה…
למה?

25/10/2011 06:20

שירן – את כל כך צודקת! זה ממש כמו להביא לי מיליון דולר!!!!

25/10/2011 06:40

ירדן- עזבי לא בא לי להסביר…
אור- זה מתחיל להיות מלחיץ שאני יודעת מה תהיה התשובה שלך עוד לפני שהגבת!

25/10/2011 07:15
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך