לפרטים והזמנת הספר שלי [email protected]

בית הקברות

07/10/2012 978 צפיות תגובה אחת
לפרטים והזמנת הספר שלי [email protected]

בית הקברות נמצא בקצה ההר. לא למעלה כמובן, אלא למטה. למעלה, יש את המועדון והמזכירות, והגן והספרייה ומגרש הכדורגל.- כל המקומות שלאנשים יש סיבה להגיע אליהם: כל אלו נמצאים בפסגת ההר.- במרכז הישוב.
אבל בית הקברות, ממוקם למטה.- לא רק מחוץ לתחום הישוב, אלא גם בקצה כביש צר שאף אחד אף פעם לא נוסע עליו. מוסתר בפינה, שאפשר בקלות להתעלם ממנה.- אפילו אם אתה עובר ממש על ידה…
בפתח של בית הקברות יש שער גדול מברזל, ואני לא בדיוק יודע למה. כי הוא לא נעול, וכל אחד שרוצה יכול להכנס אליו בקלות. השער לא באמת חוסם כלום.- אין לו שום תפקיד מלבד לעשות הפרדה רעיונית. כנראה שמאוד חשוב לאנשים לשים גבול בינם לבין בית הקברות. חשוב להם להדגיש שהוא נמצא במקום אחר לגמרי. למרות שלמעשה, הוא לא כל כך רחוק.
הוא נמצא על אותה האדמה של מרכז הישוב.- על אותה האדמה שעליה ילדים קטנים משחקים בגן.
גדלים בו, בבית הקברות, אותם עצים וצמחים כמו בכל מקום אחר. אותו האוויר נושב שם, ואותם השמיים נמצאים מעליו…
למעשה, אפילו האבנים שמרכיבות את המצבות, הן אותן האבנים שמוטלות לצידי הדרך במסלולינו היומיומי. והתולעים שאוכלות שם את הגופות המרקיבות מתחת לאדמה, נמצאות מתחת לאדמה גם בכל מקום אחר…


תגובות (1)

וואוו זה יפה מאוד אל תפסיק לכתוב !

06/11/2012 21:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך