?THE ALICE
הנושא קיפץ אל מחשבותיי, וחשבתי כמה אומלל אדם המתמכר להרגשה שכזו. אין בכוונתי להעליב את אלו המרגישים כמט גיבורת הקטע שלי, אך זוהי דעתי הכנה. מודעת אני לכך שהקטע קצר מאוד, ואף לא מספק. ואני מתנצלת על שאני כה ביקורתית כלפיי יצירותיי, אך כזו אני. אשמח מאוד לשמוע תגובות, הצעות, וביקורות בונות.

סכין מטבח

?THE ALICE 04/01/2016 691 צפיות 6 תגובות
הנושא קיפץ אל מחשבותיי, וחשבתי כמה אומלל אדם המתמכר להרגשה שכזו. אין בכוונתי להעליב את אלו המרגישים כמט גיבורת הקטע שלי, אך זוהי דעתי הכנה. מודעת אני לכך שהקטע קצר מאוד, ואף לא מספק. ואני מתנצלת על שאני כה ביקורתית כלפיי יצירותיי, אך כזו אני. אשמח מאוד לשמוע תגובות, הצעות, וביקורות בונות.

היא שפשפה בכל כוחה, אך הכתמים התעקשו ודבקו אל הלהב. אצבעותיה הארוכות אחזו בפלסטיק הלבן בחוזקה, ועיניה הצטמצמו כמו מביטות באור השמש המסנוור. בעוד כשעה, זוג המספריים הירוקות בעלות הלהבים הקהים, יוחלפו באותה הסכין שאת כתמיה היא נואשת להסיר.
היא ידעה כי מעשיה שגויים, ואפילו בלתי-חוקיים. אך בזמן האחרון פעילותה הסודית מרגיעה, ואף מנחמת אותה. היא לא מסוגלת להרשות לשלווה שכזו להיפסק, לא כל עוד היא כה אומללה. היא יודעת שזה כואב, ואפילו מדי. היא גם יודעת שזה רע, ויכול לגרום לדברים נוראים להתרחש, אך היא התמכרה להרגשה, וכבר אין דרך לגרום לה להפסיק.
היום בערב, אותן המספריים יוחזרו למגירה, והסכין כבר תמלא את מקומן בקופסה הישנה.
היום בערב, היא תשכב בחושך במיטה, ותיטול את הסכין הקטנה.
היא חשבה על אותה ההרגשה ונשכה את שפתיה בעונג. היא מודעת לעובדה שרגשותיה מעוררי סלידה, ואולי גם גועל, אך כך תמיד הייתה. היא שפכה עוד נוזל אדמדם על כרית הניקוי וחזרה לשפשף. היא חשבה על הסוודר האפור שלה. זה שאמא תמיד שואלת אם מותר לכבס, אפילו שיודעת את התשובה. אך אמא לא מבינה כי ביתה מוכרחה ללבוש את הסוודר בכל יום, ושאסור לה לפשוט אותו גם אם חם, וגם אם המורה לספורט תאיים לכתוב להורים. הרי אם תסיר אותו מעליה, כולם יוכלו לראות את הצלקות שעל זרועותיה. היא חייכה חיוך עגום. מעניין מה אמא תאמר כשתגלה שהסכין אבדה. החיוך נמוג מפניה, על זה עוד לא חשבה. היא הרגישה כאילו היא שוטפת את בעיותיה עם הסכין, בדיוק כמו שהסבון שוטף את הלכלוך. כניראה שככה חייה ימשיכו, הסכין תשטוף את הצרות ממנה, וזו תשטוף ממנה את דמה. היא אינה מעלה בדעתה כי חיים שכאלו לא יימשכו לעוד זמן כה רב, לא אם תמשיך. היא אינה מעלה בדעתה כי יש עוד עולם שלם של רגשות שהיא איננה מכירה, ושתרצה להכיר ביום מן הימים. אך כמובן שזה כבר יהיה מאוחר מדי, והיא תתחרט על כל חתך. ולאט לאט, הדם הזב מידה יתערבב עם דמעות מלוחות.


תגובות (6)

אני אומללה. כל כך אומללה שאין בפי לתאר.
כמובן, כרגיל, השפה גבוה והרעיון מספק מאוד. שגיאה של מקלדת בכמה מהמילים.
**דמות (במשפט האחרון)-דמעות.

לפי דעתי האופן שבו את מצליחה להשרות את האווירה של הסיפור על הקורא
(מה שגורם לי להרבה קנאה אגב), מקסימה.
עולם ומלואו מסתתר בין השורות של יצירותייך.
לא"ש ^^

04/01/2016 21:54

איך שכתבת את זה… נראה כל כך אמיתי. כאילו זאת באמת את. כי את בהחלט יודעת להגדיר טוב מאוד את התחושות (המוכרות לי לצערי). כתיבה יפה מאוד ומרגשת.

05/01/2016 01:20

וואו, אליס המתאדה!
התמצקת לי מול העיינים עם הקטע היפיפה, שכתוב טוב, מעביר בצורה חלקה את האימה, התקווה והמאבק של הבחורה.
מדהים!
יוקי

05/01/2016 02:36

קוראת אני את תגובותיכן בחיוך, מתענגת על ההרגשה שישנן כמה ילדות בעולם המוקירות אותי, ואם לא אותי, את יצירותיי. אני כה מאושרת שזו דעתכן, מפני שאינני מרגישה כמוכן. ובאשר לך, יוקי, אני כה מאושרת לשמוע ממך! העברתי שבועות מבלי להגיב על סיפורייך והייתי חרדה שתכעסי עליי. אני מצטערת מעומק ליבי שלא הייתי מסוגלת לעיין ביצירותייך, סלחי לי על כך.
תדה לכולכן שעודדתן אותי לחשוב כי כתיבתי נחמדה. תודה רבה רבה לכן.
אוהבת, ומחייכת עד אין סוף (או עד הפעם הבאה שאתאכזב מעצמי ( : ), אליס

05/01/2016 14:21

אני לא זוכרת אם הגבתי לך לפני, אבל יש לך כתיבה ממש טובה ויפה וזורמת… אהבתי מאוד.. בהחלט מסכימה עם התגובות מעל^

06/01/2016 00:08

וואו. את כותבת מדהים. כול כך מציאותי. הצלחת לחבר אותי אד להזדהות מוחלטת עם גיבורת הסיפור שלך. יש לך כתיבה ממש טובה ויפה. התחברתי מאוד.

27/01/2016 22:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך