"עדות מתוך הגיהנום" – פשוט מצמרר.

שקדי ^_^ 16/11/2013 1852 צפיות 16 תגובות

כמנהגי, קמתי בבוקר וקראתי עיתון.
ברגע שקלטתי את העיתון במבטי, הכותרת על השער עניינה אותי במיוחד: "עדות מתוך הגיהנום".
אני בדרך כלל לא קוראת את כל הכתבה, אני אוהבת לקרוא את הכתוב מתחת לכותרת ולעבור לידיעה אחרת, או שהכתבה כל כך קצרה שאני מחליטה לקרוא את כולה.
הפעם היה מדובר על כתבה ארוכה, ולא יכולתי שלא להפסיק לקרוא אותה בפחד רחמים וכואב.
אני מנסה להבין מה עובר במוחו של אותו אדם, מה קורה בנפשו, שהוא מסוגל ועושה דברים כאלה למשפחה שלו, משפחה.
שוקר חשמלי.
הצלפות בשוט.
להכריח את הנשים לקיים יחסי מין, מול הילדים הקטנים שלהם.
לגרום לילד להיות עבד של אחר.
להכריח את הילדים לצום.
לבודד ילדים בתוך חדר חם חנוק ללא חלונות ואוכל ומים, רק בקבוק ודלי בכדי שיוכלו שיעשו את צרכיהם.
אני חוסכת מכם כל כך הרבה תיאורים שנכתבו בכתבה, שגם שם -יש לציין- נחסכו כל כך הרבה תיאורים.
כל כך הרבה כאב הילדים האלה עברו..
והנשים, הן בטוחות שהבעל מלאך, הוא מכריח אותן לשתוק, מכריח אותן להצילו ולשחררו, ושתבינו שמדובר בחמש מתוך שבע נשים(אחת מהשתיים שמשתפות פעולה עם המשטרה לא הייתה נשואה לו כי היא רצתה לבדוק איך הבית עובד ומה קורה שמה, לפני שהם יתחתנו, והיא זאת שהצילה את הילדים הקטנים מהכאב שהם היו עוברים עד מותם) שלהן ככל הנראה היה נשוי רק לפי הלכה, הוא לא התחתן איתן כחוק בכדי שלא יוכל להיאשם ב-ביגמיה.
הנשים האלה פתחו דף בפייסבוק לכך שהוא חף מפשע, שמשטרה עושה להן עוול ומכה אותך בכדי שישתפו פעולה. אני רוצה לצחוק להן בפרצוף, הן כל כך דוחות אותי, מילא הילדים שחיים בחינוך הזה מגיל אפס ולא יודעים מה זו אהבה, אבל הן גדלו בבתים טובים, בבתים עם חינוך עם אהבה, או לפחות בית ללא עינויים כאלה, ואתן מעודדות אותו?
אני פשוט רוצה לבכות על הילדים האלה, שעברו כל כך הרבה, והאמאות שלהן רוצות שהן ימשיכו לסבול בצורה כל כך… קשה.
שתי הנשים שמשתפות פעולה עם המשטרה נחשבות בוגדות. אני מחשיבה אותן כגיבורות ואמאות טובות.
אני לא ממליצה לאלה שיש להם לב חלש לקרוא את הכתבה, היא נורא קשה, הכתבה בישראל היום ואפשר לקרוא אותה באתר שלהם.
הנה קישור לכתבה – http://www.israelhayom.co.il/article/132693


תגובות (16)

זה נשמע זוועות…
אני לא מאמינה שאנשים באמת עושים דברים כאלה… אבל עובדה שזה קורה..
פשוט לבכות..

16/11/2013 09:41

את קראת את הכתבה?

16/11/2013 09:45

את חלקה כן (לא יכולתי לקרוא הרבה)
יש שמה פשוט דברים מטורפים..

16/11/2013 09:48

קראת את החלק שהוא שם אישה בגיגית מים ו… אני לא אמשיך כדי לא לצמרר את שאר הקוראים.

16/11/2013 09:50

קראתי את זה גם, זה היה מזעזע.
לחשוב שהילדים הגדולים חיו את זה 20 שנה אולי קצת פחות ואני פשוט מנסה לקלוט איך הם שרדו.
אני לא מבינה איך הוא יצא רק עם מאסר של 26 שנה, הגיע לו יותר אם לא לצאת מהכלא.

16/11/2013 09:53

כן.. אלוהים.. והאסלה..
והדברים שהוא הכריח..

16/11/2013 09:53

זה אמיתי?!?!?! וואטדפאק!?

16/11/2013 10:01

נהנה – רוב הסיכויים שהוא לא יחיה עוד 25 שנה, אבל את צודקת הגיע לו יותר.
ספיר – אוי אני מלאת צמרמורות, זה חרוט לי בתודעה עוד מהבוקר, איך אפשר לעבור דבר כזה? איך אפשר?
דיירקשן גירל – זה אמיתי בהחלט, קראי את הכתבה, בעצם לא, היא יותר מידי מזעזעת, והכי מזעזע שקראתי תגובה ששוטרת כתבה, שאומרת שהיא עובדת עם הנשים האלה ושהכתבה עוד עדינה יחסית למה שהן עברו.
אני פשוט נגעלת מהנשים האלה שהפקירו את הילדים שלהן ככה, ועוד עזרו לו בשעות העונשים.. פשוט בושה.

16/11/2013 10:05

התחלתי לקרוא את הכתבה, נעלצתי להפסיק.
הדברים האלה… זה פשוט… לא יאמן…
אני עדיין רועדת

16/11/2013 10:07

כל היום קטעים מ "תיקונים" שהוא נתן להן לא מפסיקים להדהד לי בראש.
בן אדם חולה נפש.
נועם המסכן…

16/11/2013 10:08

אני מזועזעת.
תגידו לי, מה זה לחשמל ילדים? מה זה לחנוק עם סדין? מה זה להכניס למישהו ראש לאסלה?!
ברצינות. לאן הגענו?!

16/11/2013 10:14

אלוהים אדירים.אה ואת יכולה לקרוא לי פרי. ויש אולי קישור לכתבה?

16/11/2013 10:21

ועוד כשהיא הייתה בתוך גיגית.. בן אדם סדיסטי ופסיכופת.

16/11/2013 10:24

כן שמתי קישור בסיפור.

16/11/2013 10:24

אני עכשיו באמצע של הכתבה,ואני פשוט לא מאמינה!! קשה לקרוא את זה אני מרחמת על אותם ילדים שהיו שמה ונאלצו לסבול הכול,אני אפילו לא רוצה לחשוב על הרגשותיהם ברגעים כאלו או על הפחד שכל הזמן חשו בו..אני גם לא מבינה איך אפשר לעולל דבר כזה.
במילה אחת.מזעזע!!! אני מקווה שלא נצטרך לשמוע על דברים כאלה יותר!
♥♥♥לין

16/11/2013 10:31

אני יותר ממסכימה איתך לין, אבל אל תשכחי שהם לא ידעו שזה אסור, הם לא ראו מה זה משפחה נורמלית, הם לא ידעו מה זה חינוך ואהבה, אבל לפי מה שקראתי נועם אומר שמידי פעם היו לו 'מחשבות רעות' והוא היה נענש בגללן כל פעם מחדש, הוא היה מתחנן שהם לא באמת מה שהוא חושב ושזה היה רק לשנייה אבל לפי מה שהוא מספר כעת, הוא חושב שזה היה מנגנון מוסרי שהיה טבוע בו ושהוא בטוח שטבוע בכל אדם ואדם.

16/11/2013 21:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך