עודף משקל

הסופרת שלכם :) 03/01/2015 822 צפיות 2 תגובות

עודף משקל זה כמו מחלה,זה לא רק כינוי,זה לא רק שם גנאי וזאת לא רק העלבה.
זאת מחלה בכבודה ובעצמה.
אתה מרגיש מצד אחד חוסר תיאבון ומצד שני רעב.
אתה רעב,אתה רוצה לאכול אבל משהו עוצר אותך.
אתה כל כך שונא את עצמך באותו רגע אבל זה חשוב לך,זה חשוב לך להיות כמו כולם אבל מי אמר שלהיות כמו כולם זה טוב ?
אז אתה עוצר את עצמך.
אבל אין מה לעשות הכוח שמבפנים חזק יותר ממך.
אז אתה אומר אני אוכל קוביית שוקולד אחת רק אחת,לא יותר !!
ואחרי שאכלת ? אתה מרגיש פתאום דחף לאכול עוד אחת ועוד אחת ועוד אחת ואחרי זה ? אתה מרגיש כל כך רע עם עצמך אתה כל כך שונא את עצמך וכל כך כועס על עצמך עד שאתה מתחיל לחשוב על פיתרונות הזויים.
אתה הולך לשירותים ומקיא הכל.
ואז מגיע הלילה,והמחשבות ? לא נעצרות.
ואז מגיע החלק הכי גרוע.
הם מגיעים . אתה שואל מי זה הם ? אלה שעשית את כל זה בגללם כי אתה לא כמוהם אתה שונה מהם .
קללות,השפלות ואפילו מכות.
אבל למה ? זה שיש לך קצת שומן פה ושם זאת סיבה לעשות את זה ?


תגובות (2)

היי, אני חייבת להעיר הערה לגבי מה שכתבת כאן לא מבחינה רעה ולא ממקום להעליב – עודף משקל זה רק אומר שהמשקל שלך יותר גבוה מהמשקל הנורמלי זה לא אומר שאתה מקיא או כל הקטע עם קוביות השוקולד זה רק אומר שהמשקל שלך גבוה מסיבות כאלו ואחרות.
לא את כולם משפילים בגלל המשקל שלהם ולפי דעתי זו לא ממש מחלה, אבל זו דעתי.
עכשיו נעבור לכתיבה – את כותבת ממש נחמד ורק לפני סימני שאלה וסימני קריאה אין צורך לעשות רווח.
אני אחזור ואגיד שכל מה שכתבתי לא בא מרצון להעליב ואם נפגעת אני כבר מבקשת סליחה :-)

03/01/2015 08:55

    היי,קודם כל לא נעלבתי :) אני יודעת שעודף משקל זה לא מחלה .
    זה סוג של פריקה,זה מה שאני מרגישה זה לא חייב להיות נכון
    תודה בכל מקרה שכתבת ביקורת :)

    03/01/2015 20:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך