shiroosh
לרצות עולם מושלם זה רק לרצות עולם אחר, עולם שונה מזה שלפנינו..
כי אף דבר הוא לא מושלם, אפילו לפיסת נייר עם שורה 'מושלמת' יש צלקות וקמטים..

קטע ממש ממש ממש קצר שכתבתי אחרי הרבה זמן שלא הייתי באתר ><
אני יודעת שהסוף של הסיפור היה ממש קטוע, פשוט אני צריכה ללכת..
אני לא הייתי רוצה לחיות בעולם שכזה. המטרה בחיים היא להתקדם וללמוד מטעויות, ואם אין לנו טעויות אין לנו לאן להתקדם..
מה דעתכם? אשמח לשמוע הערות והארות :)

עולם אחר

shiroosh 20/09/2013 803 צפיות 3 תגובות
לרצות עולם מושלם זה רק לרצות עולם אחר, עולם שונה מזה שלפנינו..
כי אף דבר הוא לא מושלם, אפילו לפיסת נייר עם שורה 'מושלמת' יש צלקות וקמטים..

קטע ממש ממש ממש קצר שכתבתי אחרי הרבה זמן שלא הייתי באתר ><
אני יודעת שהסוף של הסיפור היה ממש קטוע, פשוט אני צריכה ללכת..
אני לא הייתי רוצה לחיות בעולם שכזה. המטרה בחיים היא להתקדם וללמוד מטעויות, ואם אין לנו טעויות אין לנו לאן להתקדם..
מה דעתכם? אשמח לשמוע הערות והארות :)

"אני יושבת על הדשא בחצר הקדמית, עשביו הלחים נעים מתחת לכפות רגליי הפרושות על הדשא הרך.
אצבעותיי מטיילות על הדשא, ממוללות בכף ידי את עשביו הדקיקים,כשלפתע פוגשות את שאריות התפוח האכול שלי, שהנחתי על הדשא לפני דקות ספורות.
משב רוח קיצי עובר, מבדר את שיערי ופורע אותו.." לא. אנחנו לא חיים בתוך ציור, מסגרת פיוטית שכל פרט קטן ושולי בה כל כך מדויק ומושלם. אני מקמטת את הדף באגרופי, בתקווה שאם אמשיך למחוץ אותו רק עוד קצת בכף ידי הוא ייעלם אל תוך עולם אחר. אבל דבר לא קורה. הוא נשאר כפוף ומקומט בתוך אגרופי. אני נושכת את שפתיי באכזבה ומשחררת את הדף המסכן אל השולחן היישר מתוך כף ידי המיוזעת. הדיו הכחולה מתגלגלת יחד עם נייר השורות הצהבהב על שולחני, ולרגע אחד אני מצליחה לדמיין שהיא מנסה לסרוק את השולחן, לצאת מתוך הצפיפות והקימוטים שאגרופי השאיר אחריו. השאלה היחידה שמציפה את מחשבותיי כרגע היא למה אני לא זורקת אותה לפח, ממש כמו עוד פיסת נייר מקומטת שמוכתמת בשורת דיו כושלת. אולי כי הייתי רוצה לחיות בתוך עולם שכזה, עולם מושלם. לשכב על הדשא ולנוח, כשהדאגות כבר מזמן מאחוריי. לשבת שם, כל היום, לנגוס בתפוח ולהתעלם מהזמן שעובר. פתאום אני מרגישה שאם אזרוק את הנייר המקומט לפח כל שבריר קלוש של סיכוי לעולם שכזה יתנפץ.
אני תופסת את כדור הנייר בידי ומשתחת אותו בחיפזון. צורתו מתחילה להתגבש ולשוב לצורת דף, אבל עדיין נשארים בו אותם קמטים קטנים, צלקות שלעולם לא יכולו להיעלם.
אני תוחבת את הדף לתוך קופסה אדומה שנחה על שולחני, וטורקת בחוזקה את המכסה.


תגובות (3)

צודקת ממש..קטע מדהים

20/09/2013 03:46

זה ממש יפה ^-^ אני אוהבת את הכתיבה שלך, היא עדינה וזורמת כזאת…
קטע יפהפייה, אהבתי מאוד ♥

20/09/2013 03:57

תודה רבה לשתיכן ♥♥♥

20/09/2013 05:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך