עולמות מקבילים

almogi 05/07/2012 744 צפיות 2 תגובות

"נסיכה, את בטוחה שאת רוצה לעבור לעולם המקביל?" המשרת כריסטופר שאל.
"סיפרו לי נפלאות עליו." הנסיכה ענתה כשחיוך גדול מתפשט על פניה.
"ישנם גם סכנות בעולם הזה, הוא לא נפלא כמו שאת חושבת." כריסטופר אמר
"אין סכנות רבות." הנסיכה אמרה "בוודאי שיש." אמר "בואי שבי ואני אספר לך ילדתי." הוסיף וסימן לה לשבת על הכיסא המלכותי.
"לפני המון שנים, הייתה נסיכה בדיוק כמוך שחיפשה הרפתקה מיוחדת במינה.
היא שמעה נפלאות על העולם המקביל, והחליטה לבקר שם. כבר בפעם הראשונה היא החלה לחבב את העולם. היא השתוקקה לחזור לשם לעוד ביקור.
למעשה היא ביקרה שם בבקרים וחזרה בערבים, אך ערב אחד היא לא חזרה.
הוריה דאגו ושלחו את קציני הצבא כדי לחפש את ילדתם. אך הם נכשלו במשימה.
לאחר שבוע ימים הנסיכה חזרה ללא פגע, הוריה שהיו כל כך מודאגים אסרו עליה לבקר בעולם המקביל. אבל הנסיכה מרדה בהם, היא המציאה להם סיפורים.
הוריה לא שמו לב להיעדרה, עד שיום אחד היא חזרה עם נער.
הנורא מכל קרה, הסוד התגלה. הסוד שנשמר אלפי שנים לפניה.
הוריה אסרו את הנער בשבי הממלכה, אביה קבע לנער גזר דין מוות.
הנסיכה התגנבה אל הנער בכל לילה, שכל הממלכה ישנה.
היא הגניבה לו מזון ומים, היא ניסתה בעזרת כוחותיה לשחרר אותו מן השבי, היא איננה הצליחה. כשהוריה גילו שהיא עושה זאת הם זעמו כל כך ונעלו את ביתם בחדרה הם הוציאו את כל דברי הקסם שהיו בחדרה, ולקחו את שרביטה.
באחד הימים היא שמעה את המשרתים מתלחששים על הנער שלה, היא שמעה שאביה קבע לו יום לתלייה.
שבוע חלף והמשרתת שלה שחררה את הנסיכה ברשות הוריה.
הנסיכה נכנסה אל חדר הוריה ולקחה משם את שרביטה ומעט אבקת קסם.
היא חיכתה ללילה, היא כישפה את השומרים כמו בכל הפעמיים וירדה במדרגות אל הנער שלה. היא פיזרה על מנעול חופן של אבקת קסם וכישפה אותו.
לאחר מאמץ רב המנעול נפתח, הנער הביט בה תשוש כולו. היא חייכה אליו והוציאה אותו משם. שניהם ברחו אל היער, אל היער ששוכנות בו מפלצות. היער שאף אחד לא מתקרב אליו. הם נכנסו לבקתה קטנה, הבעירו אור בעששיות וחייכו אחד לשני.
קרה מה שקרה והנסיכה נכנסה להריון מהנער." כריסטופר הפסיק לספר ונאנח.
"ומה קרה אז?" הנסיכה שאלה מחכה לשמוע את סוף הסיפור.
"אותו הנער לא היה באמת נער. הוא היה אדם אפל עם כוחות אפלים.
התינוק שנולד להם היה תינוק אלוהי, היה לו הכל. אמא מוארת ואבא אפל. השילוב המושלם. הוא היה צריך לבחור באחד מן הצדדים שהפך לגבר, הוא בחר באופל.
שנים האפלה שררה בממלכה שלנו. עד שסבתא רבה שלך הגיעה לעולם שלנו.
סבתך התאהבה בנכד האפל של אותו נער והיא הצליחה לגבור ולהעביר אותו לצד האור. כשאור חזר לשלוט בממלכה, צד האופל עזב את העולם שלנו ועבר לעולם בני האדם. כיום שוכנים בני אופל בעולם בני האדם. ולכן העולם הזה מסוכן לנו כל כך. הבנת בתי?" כריסטופר שאל "הבנתי," עניתי "אך אני עדיין רוצה לבקר בעולם הזה." הוספתי מחכה להרפתקה שלי. "בגלל שאני לא יכול לאסור עלייך לבקר בעולם המקביל אלינו מספר כללים," אמר "אחד- אין להשתמש בכוחות קסם, שתיים- אין לספר את הסוד שלך, הכלל האחרון והכי חשוב- אין להתאהב בנערים מהעולם המקביל!" הוסיף. הרמתי את השרביט שלי, סובבתי את השרביט מעל הראש שלי.
השמלה התפוחה שלי הפכה ללבוש של בני נוער מהעולם המקביל.
פתחתי בעזרת שרביטי שער שמוביל לעולם בני האדם. "נתראה." אמרתי בחיוך לכריסטופר "תזהרי ילדתי." אמר.
הכנסתי את רגלי ומיד אחריה את רגליי השנייה, נשאבתי אל השער.
הכל החל לרעוד סביבי, נחתתי על הישבן שלי. "אח'," מלמלתי בכאב "את בסדר?" נער בעל חיוך כובש שאל אותי, סרקתי את עיניי הירוקות הנוצצות ואת שיערו השטני.
"כן אני בסדר." עניתי לו, הוא הושיט את ידו לעזרה, נעזרתי בו.
'זה הולך להיות קשה' חשבתי בעוד אני נוגסת בשפתיי בעזרת שיניי.


תגובות (2)

סיפור ממש יפה.
אהבתי את סיגנון הכתיבה.
אבל רק רציתי לשאול למה זה סיפור קצר?
כאילו לדעתי, זו כמובן רק דעתי, אבל זה יכול ממש להצליח בתור סיפור ארוך.
בכו מקרה נהינתי מאוד:)

05/07/2012 12:20

תודה :), אולי אני אמשיך את זה בהזדמנות.

06/07/2012 06:09
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך