עיר המפלצות.

Liattoty 27/06/2013 722 צפיות 5 תגובות

עיר המפלצות, העיר שבה יש כל כך הרבה מפלצות.
כולם מוזרים, כולם מגעילים מבחוץ, כולם שונים.
אין תאומים, אין דומות, אין מפלצות שמשלימות אחד את השני.
אך בכל זאת, כולם חיים בשלום.
יחדיו משחקים, יחדיו נהנים, יחדיו חושבים, יחדיו אוהבים, יחדיו משתפים.. יחדיו הכול!
אבל הם שונים אחד מהשני כל כך, הם חושבים אחרת על כול דבר, הם נראים מוזרים!
אך יש רק דבר אחד שדומה בכולם: האופי.
האופי, יש כל כך הרבה מפלצות שמחות, עצובות, כועסות.
לפעמיים הם רבים, נכון. אבל זה לא מוגזם.
לפעמיים הם טועים, נכון. אבל הם מודים ומתקנים.
אז איך זה שהם שומרים על שלום? אף אחד לא ידע.

אבל יום אחד, זה נשבר. כששני בני אדם, תאומים, נכנסו לעיר.
בהתחלה כול המפלצות נעצו בהם מבטים מוזרים,( כשהם המוזרים.) הם אף פעם לא ראו אנשים דומים כל כך. הם בחיים לא ראו מראה דומה כל כך.
בני האדם פחדו מהמפלצות הגדולות, הקטנות אבל עם שיניים גדולות, המפלצות בצבעים, המפלצות החזקות, המפלצות הטורפות.
כשבעצם, המפלצות נעצו בהם מבטים, כאילו הם לא מהעולם הזה.
שמועת בני האדם הדומים, הגיעה עד למלך.
המלך זעם, המלך כעס, המלך בער!
הוא רצה להרחיק את התאומים מהעיר, כמה שיותר להרחיק. רצה לגרש, אפילו רצה להרוג!
המפלצות נבהלו מתגובתו הנוראית, כשהם ריחמו על בני האדם המסכנים.
שרק בטעות, נכנסו לעיר זאת ולא ידעו איך לצאת פתאום.
בני האדם התחננו לרחמים, אבל המלך לא ריחם. הוא כלא אותם בכלא, עד יום הוצאתם להורג.
בכלא, רק הם היו שם. זה נוסד רק בשבילם.
המפלצות פתאום שמו לב, שכולם שונים, שכולם מוזרים. כול אחד הסתכל על השני וראה מישהו שונה.
הם פתאום חשבו: 'מה זאת המפלצת שעומדת מולי? היא בדיוק כמו בני האדם, שונים מכולם.'
התחילו ריבים מוגזמים, טעויות חמורות שאי אפשר לתקנם עוד.. הכלא התעצם במפלצות והאנשים.. מזמן כבר נהרגו.
ואיך כל זה קרה? זה קרה רק בגלל המלך, שראה אנשים שונים ממנו, שונים מכל עמו ולא קיבל זאת.
לא קיבל מישהו לא דומה למפלצות. אז כנראה שכן, כן היה משהו דומה בכל המפלצות. כולן היו מוזרות. בני האדם היו מושלמים כל כך, עד שהמלך קינא. לא רצה מישהו מושלם מולו.
אז, כל המפלצות הסתכלו אחד על השני, ראו שכולם שונים. ראו שאף אחד לא דומה לאף אחד.
שלכול אחד יש חיסרון והם לא קיבלו זאת. הם חשבו: 'נעשה כמו המלך, את בני האדם הוא לא קיבל, אז למה שמישהו שונה מאיתנו יינצל?' והתחילו לשנוא אחד את השני, רק בגלל ריבים פשוטים.
שהתחילו ואחר כך באמצע הריב, התחילו לחקות את המלך. להרוג את השוני.
כול המפלצות התחילו לברוח מהעיר האיומה, לא רצו להיות בה בכלל.
והמלך? גם הוא נהרג. בידי מתנגדיו.
—— הסוף.
אני יודעת, זה סיפור טיפשי, היה לי משעמם………


תגובות (5)

הו, סיפור קצר וחמוד ^-^
יש בו משהו מעניין כזה… כמו משל ונמשל…
אהבתי את זה (-:

27/06/2013 09:38

חחח תודה חשבתי שאף אחד לא יגיב אחרי שעה.. :P כן שמתי לב שזה משל אחר כך. XD

27/06/2013 11:26

אבל אני תאומה!!!!!

28/06/2013 01:53

סיפור ממש יפה ^^
עם משמעות נסתרת וזה P: מגניב.

28/06/2013 02:07

תודה רבה חחח. אני קצת התבלבלתי בסיפור, אבל אני חושבת שיצא בסדר. ואת תאומה. הלוואי שאני הייתי תאומה בחיים, זה כזה כיף! ואל תדאגי, לגבי התאומות, רציתי לכתוב איך המפלצות מגיבות כשהן רואות אנשים כול כך דומים במראה.

28/06/2013 03:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך