ענת ?

08/07/2015 2287 צפיות 6 תגובות

ענת נהגה לשבת על הספה בכל בוקר ולצפות בתוכניות הבוקר המתחלפות.
אנרגיות התוכנית היו משרות לה אופטימיות, ומראות לה שיש אנשים במצבים יותר גרועים משלה.
ענת בדיוק סיימה תיכון, ועד לפני חודש היא חשבה שזו המשימה הכי קשה שיש.
אבל כרגע המשימה הכי קשה שיש היא לשרוד את השעמום והבדידות שמטריפים אותה.

אבל המצב של ענת, הוא די גרוע.
אין לה חבר, כי היא לא מצליחה להתאהב שוב.. ולכי תסתדרי בתור הרווקה היחידה שבחבורה- משימה בלתי אפשרית 12.
עבודה יש לה, אבל היא לא קבועה. למה? כי כשהיא מצאה אותה היא חשבה שיש לה חברים לצאת איתם ושהיא תצטרך מנוחה מדי פעם. מי שישמע, מינימום ראש הממשלה.
והכי נורא, שאין לה תחביבים או כשרון או משהו, כי כזאת היא.. מהרגילים, אתם יודעים.

אבל לא באמת מהרגילים.
כי בכל בוקר, כשהיא צופה בתוכניות הבוקר המתחלפות.. היא מצליחה לחשוב על דברים מטורפים, כאלה שהיא בטוחה שאם כולם היו חושבים עליהם.. האנושות כבר הייתה נכחדת מזמן.
משהו שונה בענת. היא בטוחה בזה. היא כל הזמן מתוסכלת ומדוכאת מהמחשבות האלה שבראש.

בינינו, חייו של המבוגר הוא עניין מתסכל. ואם לא טוב לה עכשיו, בעוד חצי שנה כן יהיה לה טוב?
אז אנחנו בעצם חיים בשביל ההנאות הרגעיות בחיים?
אוח עם הענת הזאת, תראו לאיזה מחשבות היא גררה אותי…


תגובות (6)

ממש נהניתי לקרוא

08/07/2015 18:50

קטע חזק

08/07/2015 20:03

קטע שכתוב בצורה מאוד טובה:)

11/07/2015 12:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך