לפרטים והזמנת עותק של הספר שלי [email protected]

עצירת הסיבוב

20/12/2012 660 צפיות תגובה אחת
לפרטים והזמנת עותק של הספר שלי [email protected]

תארו לכם שיבוא יום, והשמש תזרח הפוך בשמיים, והילדים יצאו החוצה לשחק בבוץ שיפעפע מתוך האדמה. תארו לעצמכם שהירח גם הוא יצטרף, ויזרח בצהריים לצידה של השמש. תארו לכם שברגע אחד,- יתמוטטו כל הממשלות והמוסדות הציבוריים בעולם. מאות מיליוני פקידים מתוסכלים ירוצו ברחובות, ויצחקו, ויזרקו טפסים ממשלתיים וניירות רשמיים בכל מקום. דמיינו שכל המכוניות ישארו בחניה שלהם, והאוויר בחוץ יעשה כל כך נעים, עד שאף אחד לא יוכל להשאר בבית, וכולם יצאו לטייל, והמבוגרים יצטרפו לילדים, וישתוללו בבוץ הקר והנעים.

תארו לעצמכם, שבוקר אחד, יצאו לפתע כל הפרפרים מהגלמים שלהם, ויצבעו את השמיים בשטיח מתנועע ומשתולל של כל צבעי הקשת. והפעם.- פעם אחת ויחידה,- לשם שינוי, הם לא ינצלו את שעות החיים המועטות שלהם בשביל למצוא בן-בת זוג ולדאוג ליצירת הדור הבא, אלה פשוט ירחפו לשם הריחוף. פעם אחת, לשם שינוי, הפרפרים לא יחשבו על העתיד, ופשוט ינצלו את החיים הקצרצרים שלהם בשביל לחיות. ובכך הם יעצרו את הגלגל.

תארו לעצמכם שבוקר אחד, השמש תזרח הפוך בשמיים, והעולם יתעורר מגולם השינה שלו כהרגלו. אבל הפעם,- הוא לא ינצל את ההווה בשביל לדאוג לעתיד. תארו לעצמכם שהעולם יקום בוקר אחד, ופשוט יחיה בשביל לחיות. ובכך הגלגל יעצר, ולא יהיה יותר סבל… בחיי… תארו לעצמכם…


תגובות (1)

אני יכול להגיד לך בוודאות שהיום הזה לא רחוק…אתה כותב נהדר,מהמם,הכול ביחד.תמשיך :)

20/12/2012 11:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך