פאזל אנושי

Zohar S 18/06/2014 1477 צפיות 4 תגובות

כל אדם הוא חלק זעיר, כמעט בלתי מורגש, מהפאזל האנושי. באיזה צבע כל חתיכה, אתם שואלים?
(אתם בטח לא שואלים, אך בכל זאת אענה).
לכל אדם צבע שונה, חתיכה שונה, ואין חתיכית דומות, מעולם לא היו ולעולם לא יהיו. באיזה גודל החתיכה של האדם? (אני אניח שגם את זה לא שאלתם, אך אהיה נחמדה ואענה בכל זאת).
החתיכה לפעמים קטנה ולפעמים גדולה, תלוי על כמה אנשים השפיע, מי הוא היה. מה הצבעים מסמלים, אתם שואלים? (תעמידו פנים ששאלתם את זה, ואענה לכם). ככל שהצבע חזק יותר ומושך יותר תשומת לב, האדם השפיע על יותר בחייו, ככל שהצבע דהוי יותר הוא השפיע פחות.
אתם בטח גם שואלים את עצמכם, מה אני עשיתי? ואם אני הצבע הדהוי ביותר? אני בטח לא חשוב, אוכל לברוח וזה לא ישנה, לא? (אני יכולה להתערב, עם עצמי, שלא שאלתם כלום ושאתם סתם מחכים שהמשוגעת עם הדימויים המטופשים תסיים, או פשוט מפסיקים לקרוא את הקטע).
אז תנו לי לספר לכם, גם האדם שהחתיכה שלו היא הקטנה ביותר ובעלת הצבע הדהוי ביותר חשוב.
אחרת, הפאזל לא יהיה שלם.
(אבל כל כך הרבה חתיכות ברחו, התפוגגו, בחרו להעלם במקום להמשיך להילחם על מקום בפאזל, שכבר שמור להם מראש.
אז עכשיו הפאזל הרוס, בערך).


תגובות (4)

אהבתי♥
ואני הרגע כתבתי שיר על החלק שלי בפאזל :))
נדמה לי שלקחת השראה מהכותרת שלי… -,-
לא סתם.
אני פשוט אוהבת להחמיא לעצמי.
אני קצת הוזה.
-הטמטום גובר-

ומדרגת 5(:

18/06/2014 21:26

    האמת היא שלקחתי השראה מכותרת של מישהו, לא שמתי לב ממי. להוסיף לך קרדיט על ההשראה? ותודה רבה!

    19/06/2014 22:06

אני יודעת מה הצבע הדהוי ביותר ומה וחתיכה הקטנה ביותר!
זו אני!
זה אטום חסר צבע.

18/06/2014 21:26

    לא את לא, לא זה לא.
    אני בטוחה שאת לא, וגם אם כן? את עדיין חשובה. את עדיין חלק בפאזל.

    19/06/2014 22:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך