sapir13
סתם תקציר למשהו שכתבתי פעם אבל מסתבר שאני מוכשרת מספיק כדי להצליח לאבד קובץ שלם (אל תשאלו). שבת שלום ^-^ -לא יהיה המשך (סביר להניח)-

תקציר של משהו ישן בלי שם

sapir13 15/08/2014 720 צפיות 4 תגובות
סתם תקציר למשהו שכתבתי פעם אבל מסתבר שאני מוכשרת מספיק כדי להצליח לאבד קובץ שלם (אל תשאלו). שבת שלום ^-^ -לא יהיה המשך (סביר להניח)-

אתם חושבים שמדובר במקרה של כמה ילדים שהלכו לאיבוד, אבל זה הרבה יותר מכך.
הם לכודים בתוך הקסם, ללא זיכרון מי הם, מאיפה הם הגיעו או מה הם היו. רק מישהי אחת יכולה להעיר אותם, אבל כדי לעשות זאת היא צריכה להעיר את עצמה מין החשכה של העבר שלה.
זה התחיל כשהיא קיבלה את המסר באותו בוקר, יד קרה ודמיונית מנערת אותה בשילוב של לחישות צרודות שאומרות לה ללכת לחפש חמישה ילדים.
כשהיא מצאה אותם, כל אחד מהם היה עסוק בחייו. אף אחד מהם לא האמין לה כשהיא ניסתה לשכנע אותם לגבי קסם, זה רק חלק מאגדות ומעשיות מבחינתם.
אבל את אותו היום אף אחד מהם לא יכול להכחיש.
הם נעלמו.

"אתם יכולים לקרוא לזה "קסם" או "כוחות על" לא אכפת לי, אבל אם אתם רוצים לחיות, אתם חייבים להאמין. הם צדים אתכם, ועכשיו שהם יודעים שאני עוזרת לכם הם רק הולכים להגביר את הקצב. יש לי בית מבטחים לא רחוק מכאן, בין אמצע לשום מקום. אנחנו יכולים להסתתר שם, אבל אתם תצטרכו לנתק קשר עם המשפחות שלכם לכמה זמן, אולי הרבה זמן.
עכשיו אנחנו צריכים לדאוג שלא להיתפס."


תגובות (4)

ואי, בא לי המשך :) (אני שמחה עכשיו בצורה מפתיעה אז סליחה אם אהיה מוזרה :) )

15/08/2014 18:17

כן גם אני רוצה המשך זה פשוט סיפור מדהים ומרתק והכתיבה מושלמת, את אחת הסופרוצ המוכשרות באתר.

15/08/2014 18:20

וואו זה מקסים , הייתי רוצה לקרוא את ההמשך :)

16/08/2014 15:46

מגניב!!!!!!
נשמע ממש ממש ממש ממש ממש! מעולה! :)
אז מתי את כותבת לזה המשך?! :)

22/08/2014 09:43
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך