dani9196
סוכנות הביון המרכזית=CIA.
ציאניד=סוג של רעל.
למי שלא יודע...
אולי יהיה המשך. אולי.

ציאניד

dani9196 12/09/2013 1133 צפיות 6 תגובות
סוכנות הביון המרכזית=CIA.
ציאניד=סוג של רעל.
למי שלא יודע...
אולי יהיה המשך. אולי.

בתור סוכן, לימדו אותי שאף פעם אסור להשאיר קצוות פתוחים, שאפילו קצה החוט הכי דק עלול להוביל את האויב לחשיפתי. לימדו אותי שאסור להשאיר שום פיסת מידע שעלולה לחשוף אותי, שעלי להשמיד את כול העקבות. ובמיוחד לימדו אותי שאסור לבטוח באף אחד עם מידע רגיש, אפילו לא בעצמי… לימדו אותי שאם מישהו יודע מידע רגיש, המידע נמצא בסכנת ההיחשפות הכי גדולה, אסור לסמוך על בני אדם עם מידע רגיש, הם בוגדניים מדי, ולכן, יש לחסל את כול מי שיודע מידע שעלול לסכן משימה או סוכן באם ייחשף. בני אדם הם בוגדניים, כך לימדו אותי, אפילו אני עלול לבגוד בעצמי, אם אנשי האויב ידעו איך לתמרן אותי נכון, כך הזהירו אותי. כך לימדו כול סוכן שטח בסוכנות הביון המרכזית. הלקח לחיים הגיע ביחד עם גלולת ציאניד שניתנה לכול סוכן כחלק מהציוד שלו לפני היציאה למשימה, "אם תיתפס, אתה בסכנה שיחקרו אותך תחת עינויים, ואז המידע שאתה יודע בסכנת היחשפות, אז תחסוך לעצמך את העינויים ותחסוך לסוכנות את כאב הראש, אם תופסים אותך, תבלע את הציאניד." כך אמרו לנו בתוכנית ההדרכה לסוכנים.
גלולת הציאניד הייתה מוחבאת בתפר פנימי בכיס החולצה שלי, אך ידיי היו קשורות מאחורי גבי ולא הצלחתי להגיע אל הגלולה. ידעתי שהמידע שאני יודע נמצא בסכנת היחשפות, תפסו אותי ובעוד מספר דקות יובילו אותי מתא הכלא בו אני נמצא אל חדר העינויים. אני מוכרח להגן על המידע, אני מוכרח למצוא דרך להגיע אל גלולת הציאניד.


תגובות (6)

TOR והרוצחים השכירים השפיעו עליך אני מניחה…
אבל זה נשמע מעניין^^

12/09/2013 08:40

מפחידה קצת המציאות הזו, אבל הסיפור יפה כמו כל קטע שלך…

12/09/2013 08:41

ולדה,
http://www.youtube.com/watch?v=C-CG5w4YwOI
הקטע הזה השפיע עלי. רוצה המשך?
בר, ממש ממש תודה, את מחמיאה לי נורא ~מחייך חיוך מטומטם~

12/09/2013 08:49

נשמע ממש טואוב!!
דווקא באלי בוט המשך, אם באלך… ;)

12/09/2013 08:52

זה מזכיר לי את הסרט של ג׳יימס בונד – סקייפול סרט מדהים והטקסט שכתבת כתוב יפה אבל הוא כתוב מעט כמו הקדמה ופחות בתור קטע קצר אני חושבת שאתה צריך להמשיך אט אם כן אתה מעוניין בסוף פתוח…

12/09/2013 09:47

*אלא

12/09/2013 09:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך