צעד אחד לפני כולם

27/07/2015 802 צפיות 5 תגובות

שני דברים שלקחתי ממך .
לא כתבתי כבר המון שנים ופתאום בא לי חשק לכתוב ……..
בגיל 4 לימדת אותי על משא ומתן שבעצם אמרת לי שאם אני אעזור לך לדרוך על התמרים שהיו בתוך כרית אז אקבל בתמורה שוקולד . על קבלת צנצנת מלאה של חרוסת הכי טעימה בעולם לא דיברת בכלל ,זה היה המובן מאליו.דאגת לשמור על אחדות המשפחה שיצרת מסורת .
לימים התבגרתי והבנתי כמה גאוני זה היה. בכל חג מנהג קבוע של דמי כיס לכל הנכדים .
בטו בשבט שקית של פיצוחים ושל פירות יבשים לכל המשפחה . היה סביב השקית טקס של החלפות דברים ואת היית מסתכלת מהצד ומחייכת . כל פסח כל בית מקבל צנצנת של חרוסת . כל יומולדת של כל נכד ונין טלפון ב6 בבוקר ראשונה להגיד מזל טוב .תמיד דאגת שלא יחסר לאף אחד כלום , היית צעד אחד לפני כולם .
דבר שני שלקחתי ממך זה את האהבה למשחק הקלפים .
היינו יושבים שעות ומשחקים . זה התחיל בגיל צעיר מאוד עם מלחמה . בגיל מאוחר יותר עברנו לקנסטה. והשיא היה כל משחקי הפוקר ששיחקנו בשנים האחרונות . מדהים אותי איך בגיל 92 את יושבת בשולחן ומשחקת פוקר עם הנכדים שלך הצעירים וביננו סבתא את הכי חדה על השולחן . אי אפשר לבלף אותך ואי אפשר לקרוא אותך .
צעד אחד לפני כולם .
מאוד עצוב לי שלא אראה אותך יותר ,שלא אשחק איתך יותר ,שלא אצחק איתך יותר .
רוצה להאמין שאת במקום טוב עכשיו וגם שם אני בטוח שאת צעד אחד לפני כולם .
בחיבק אווי אווי יא סיטי.


תגובות (5)

אין כמו סבתא !:)

28/07/2015 00:15

התיאורים שנתת על האישיות שלה רחבים ומקסימים. אהבתי:)
לדעתי כדאי לך לשלוח את זה לתחרות דמויות שעכשיו יש. נראה לי המשתמשת שעושה את זה זו river . כדאי לך לבדוק זו דמות טובה.

28/07/2015 01:22

    תודה , אני חדש פה איך אני שולח לתחרות ?

    29/07/2015 00:01

ואוו מרגש, רואים שזה ממש אישי ואתה אוהב מאוד את סבתא שלך, מי לא?! אין על סבתא בכל העולם!, אני מאוד אהבתיי

28/07/2015 04:59

סבתות זה הכי טוב שיש בעולם חחח זה גרם לי להתגעגע לסבתא שלי למרות שראיתי אותה לפני שלושה ימים

29/07/2015 00:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך