sapir13
המחברת: ספ' (המבין יבין..)
והיא מעידה על מישהי שצריכה חלום...

צריכה חלום

sapir13 16/04/2013 631 צפיות 7 תגובות
המחברת: ספ' (המבין יבין..)
והיא מעידה על מישהי שצריכה חלום...

הראש נקי ממחשבות, נעלמו כבר כל החלומות. היא לא יודעת מה היא רוצה להיות .
אנשים שואלים אותה "איך את מחשיבה את זה בתור 'רק תחביב'? את לא רוצה לעסוק בזה בעתיד? היא אינה יודעת מה היא צריכה לענות להם, היא רק יודעת שהיא מבולבלת. נקודה.
כשמוזיקה לאוזניה והמחשב לפניה היא מתחילה לחשוב.
ולחשוב.
ולחשוב.
אבל על מה בדיוק היא צריכה לחשוב? זה לא שזה כזה קל לה להחליט כמו כולם…
אנשים אומרים שהם רוצים להיות זמרים או שחקנים או כדורגלנים או במאים וכל מיני כאלה, אבל היא, היא לא יודעת מה מתאים בשבילה. כל שהיא אוהבת זה לצייר. פעם זה היה הדבר היחיד שהיא באמת אהבה. היא אמרה לעצמה שבעתיד היא תלמד את המקצוע יותר לעומק (מי שיש לו עין בעניין יודע שזה לא כזה קל..) ותכנית- היא מקיימת את זה… אבל מאז שהיא החליטה לכתוב.. משהו השתנה. היא כבר לא סגורה על עצמה. לא יודעת מה בדיוק היא רוצה להיות. כשאצבעותיה נחות על המקלדת זה כאילו שהן זזות מעצמן, מבלי שראש חושב, אבל כשהעיפרון נח בידה, גם הוא זז מעצמו! הוא יוצר בשבילה את מה שהיא לא מצליחה לכתוב. יוצר בשבילה עולם שלם.
היא לא זנחה את הריקוד, כמובן. רק בגלל מחשבה שטותית (שאף אחד לא יודע מה היא הייתה(גם לא אני)) היא עזבה את החוג באותו יום, ופשוט לא חזרה יותר. אבל לחזור לזה בגיל הזה עכשיו.. לעע, זה לא יעבוד לה.

המדריכה שלה נתנה להם משימה יום אחד. זה מה שהיא אמרה: "כתבי בדף שמולך מה החלום שלך. זה יכול להיות אמיתי או דמיוני"
ומה היא רשמה?
כלום.
כי פשוט אין לה מה לכתוב. לכולם בעולם יש כיוון למשהו שהם רוצים לעשות, את זה היא יודעת. בטוח שגם לה יש אחד כזה אבל למה היא עוד לא מצאה אותו? ואם כן אז איפה הוא מסתרר?
אופפ.. לחשוב לחשוב לחשוב… זה מעצבן….
אם להגיד את האמת.. יש משהו קטן שהיא הייתה רוצה, אבל זה משהו שלא יכול להגשם לעולם (או עד שאמא שלה תהיה חמודה-_-). היא רוצה לצייר על קירות, על הקיר שלה בחדר, אבל אמא שלה לא מרשה לה [זה די דיכא אותה] יש לה ציור של טוויטי וחברה שלו (לא, לא תשאלו 'מי זאת?' קשה להסביר..) על הקיר במחסן. זה אומנם חצי צבוע (כי היא בטעות התיזה שם מים) אבל כל מי שנכנס/עובר ליד המחסן רואה את זה ואומר שזה ממש יפה.
היא רוצה ללמוד לצייר מהשו מגניב כזה, אתם יודעים כמו.. לא נו.. (נניח גולגולת.. למרות שאמא שלה עוד תחטוף (חמסה חמסה חמסה) התקף עם היא תראה דבר כזה על הקיר.. ותחשבו שכשחושך..) אבל באמת עכשיו משהו מעניין כזה… נראה לכם שיום אחד היא תיתן לה?
פחח הלוואי..
בכל אופן… אולי על זה היא תוותר, אבל היא בהחלט צריכה למצוא את מה שהיא רוצה לעשות בעתיד, הרי עם לא עכשיו אז מתי?


תגובות (7)

וואו וואו וואו וואו וואו! פשוט מדהים!!

16/04/2013 09:03

ספיר זה לא עלייך
זוכרת שאני שמתי עצלי סיפור ישי שכול אחד יספר על החלום שלו
ואת אמרת שאין לך
אבל אחשב יש לך חלום
זה עלייך נכון?
אוהבת שרית

16/04/2013 09:14

~שרית לצאט~
ואווו ספיר הגעתי לבעיה….!! מי הסופרת שיכלה לכתוב כזה דבר נכון ויפיפה????
אפשר עוד רמז.?^^

16/04/2013 09:17

אני בא חחחחחח

16/04/2013 09:19

את האמת, עדיין אין לי..
זה חלום ישן מאוד…
אבל אני עדיין לא סגורה על מה שאני רוצה להיות כשאני יהיה גדולה.. יש מלא אופציות..

16/04/2013 09:19

חח כנראה שאני ^^"

16/04/2013 09:20

שתיהיה גדולה….
החלום הכי גדול של כול אחד זה לא להדבק במחלת המבוגר…
היא נוראה!!!

16/04/2013 09:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך