קטע בלי שם.

נועה 06/02/2012 739 צפיות 2 תגובות

הייתי חולה, הרבה זמן. והייתי מיואש גם. כי לא, לא ידעתי איך עוברים קשיים בחיים. אנשים אומרים שלשכוח ולפתוח דף חדש זאת התרופה הכי טובה לאכזבות ולקשיים.. אבל, מה זאת אומרת לפתוח דף חדש? הרי תמיד יכולים לקשקש על הדף החדש הזה ושוב, הכל יכול ישוב לקדמותו. אז לֶמָה? לֶמָה לבזבז דף ועוד דף ועוד דף, לֶמָה?
דברים כאבו, ועוד כואבים, מאוד. לפעמיים אפילו, מליוני פלאשבקים כמעט ומפוררים את מוחי. ואני חולה, ולא, אני לא מדבר על סוג המחלות הגופניות למיניהן. אני מדבר על מחלה יותר גרועה מכל דבר אחר, מחלה מוחית, שתקועה גם בעמקי נשמתי. מחלה שלא ניתן לרפות, כמו שאנשים אמרו עם דף חדש. כי, אני יודע שזה תמיד יהיה שם, כמו רודף אותי. דואג להזכיר לי כל פעם מחדש ש.. החיים קשים, מאוד.


תגובות (2)

נועה שלי המתוקה
הסיפור נראה על פניו מאד מאד עצוב אני רוצה לקוות שלא מדובר על סיפור אישי ואם כן אזי שמיד תקרה תפנית חיובית והכל יהיה טוב. נעתקו מילותי ורק אומר הלוואי שרק בריאות שמחה אשר וגיל יהיו אורחייך במהלך כל שנות חייך עד 120 אמן !!!
ממני באהבה בקי ♥♥♥

06/02/2012 13:32

היי נועה שלי המתוקה את התגובה שלי כתבתי כבר אתמול והמערכת אישרה אותה אך מה לעשות היא לא שינתה מ- 0 תגובות ל- 1 תגובה כהרגלה לגבי ומסופקני אם קלטת שאכן הגבתי.

חוזרת על התגובה סיפור עצוב אשר השכלת לכתוב בצורה מושלמת ♥♥♥
באהבה בקי

08/02/2012 00:05
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך