dani9196
סיפור קצת מוזר...

קיפוד בשלג

dani9196 04/09/2013 870 צפיות 6 תגובות
סיפור קצת מוזר...

כשקיפוד בשלג, נורא נורא קר לו. כשקיפוד בשלג הוא מנסה רק לשרוד. כול מה שקיפוד רוצה לעשות כשהוא בשלג זה להמשיך לחיות. לחיות כדי שיוכל להשאיר אחריו מורשת שתישאר בעולם הרבה אחריו, להשאיר אחריו משהו שיהיה גדול ממנו, משהו שאולי אף ישפיע על העולם בחלוף הזמן. הקיפוד יודע שהדבר היחיד בו תלויה המורשת שלו הוא הוא עצמו, הוא היחיד שיכול להשפיע על המורשת שלו ולעצב אותה, אבל בשביל לעשות את זה הוא צריך קודם לשרוד. אז הוא נושך שפתיים וממשיך דרך השלג, מקווה שהכול יעבור כמה שיותר מהר. הוא לא מתלונן, הוא לא עוצר כדי להתאנח מכאב, הוא רק ממשיך וממשיך ללכת, עד שיעבור את השלג.
כשצבי ים קטנים בוקעים מביציהם על החוף, הם מבולבלים. מסביבם טורפים שחוטפים את אחיהם הקטנים, מקום לא מוכר, בהלה המונית. אך הצבים ממשיכים רק להתקדם אל עבר החוף בשאפתנות חסרת תקדים, בלי לדעת מהו החוף או מה נמצא בתוך הים. הם רק ממשיכים להתקדם אל עבר החוף, והשמש הקופחת מכה את כול גופם בגלים של חום, מתישה אותם, מסביבם עוד טורפים שחוטפים כמה מאחיהם מדי פעם, והם ממשיכים להתקדם לאיטם לעבר החוף בעזרת איברים שנועדו בכלל לשחייה, לא לזחילה. אתם הייתם מוותרים, אבל לא הם. לא בגלל הטורפים, לא בגלל השמש, לא בגלל שאינם יודעים לאן מועדות פניהם, לא בגלל הקשיים, לא בגלל האויבים, דבר לא יעצור בעד הצבים הקטנים.
וכשגור של דוב מוקף בזאבים, אתם מבינים את העניין… לא מוותרים!


תגובות (6)

מאיפו באים לך כל הרעיונות האלו? XD

04/09/2013 04:29

מה, לא טוב?

04/09/2013 04:45

זה טוב!
אבל יש לך רעיונות שאני חושבת שאני לא הייתי חושבת עליהם בחיים XD

04/09/2013 05:50

cause you're not thinkig creativly.
אם את לא מכירה זה מ-don't hug me i'm scared

04/09/2013 06:06

היי!
אני כן חושבת ביצירתיות!
המורה שלי לאנגלית תמיד אמרה את זה כשהיא נתנה לי משימות כתיבה. היא הייתה נותנת לנו נושא והיינו צריכים לכתוב עליו. היא הייתה קוראת בכיתה רק את הקטעים היצירתיים והיא תמיד הייתה קוראת את שלי (יחד עם השגיאות שלי).
פשוט יש לי בעיות בלכתוב סיפורים קצרים /:
ופי כמה וכמה למצוא רעיונות לסיפורים כאלו.

04/09/2013 07:19

לא התכוונתי ברצינות. תראי DONT HUG ME M SCARED ותביני למה התכוונתי

04/09/2013 07:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך