חייכנית
רוצים לשמוע את האמת? אין לי מושג קלוש למה כתבתי את זה...
אבל עכשיו כשמסתכלים על זה... יש דימיון לא?
מקווה שתאהבו:)

קלאס

חייכנית 16/06/2012 684 צפיות 13 תגובות
רוצים לשמוע את האמת? אין לי מושג קלוש למה כתבתי את זה...
אבל עכשיו כשמסתכלים על זה... יש דימיון לא?
מקווה שתאהבו:)

חשבתם פעם על המשחק – קלאס? אני לא מדברת על עשרת המשבצות שאליהן צריך לזרוק אבן בתקווה שתפגע במשבצת הרצויה. אני מדברת על המשמעות שמאחורי זה. זה די סמלי לחיים שלנו לא?
כל אבן שאתה זורק מסמלת שלב בו אתה נמצא בחיים. אתה מתחיל מהספרה הכי נמוכה, מלמטה, והמטרה היא בעצם להגיע אל המספר הכי גבוה – להגיע למעלה. זה נשמע די קל לא? אתה פשוט זורק את האבן. מה הסיכוי שלא תפגע? אבל עובדה שלרבים מאיתנו בדרך כלל לוקח זמן להבין את הפרנציפ. ככה זה בחיים. רוב הסיכויים שכשתתחיל להתאמץ בשביל להגיע אל המטרה שלך, ייקח לך זמן על מנת להבין מה בדיוק אתה צריך לעשות, מה "יתפוס". אז זה נכון שקלאס די מזכיר את החיים, אבל ברור שהחיים הם לא משחק, בחיים לוקח קצת יותר זמן אם בכלל בשביל להגיע אל הסוף, להגיע אל ה-10.


תגובות (13)

ההשוואה הזאת מוצאת חן בעייני, את יודעת. לפעמים ההשואוות הכי יפות מגיעות מהדברים הכי מוזרים.

16/06/2012 11:45

כן את האמת שהתחלתי לשים לב לזה בזמן האחרון…
שמחה שאהבת:)

16/06/2012 11:56

וואלה.. מעולם לא הסתכלתי על זה ככה, אהבתי את מה שכתבת, זה גורם לך לחשוב על כמה דברים.. :)

16/06/2012 12:10

מצחיק עד כמה משחקים ששיחקנו בעבר מקבלים פתאום משמעות שונה לגמרי ממה שהתכוונו..
אף פעם לא רציתי לחשוב על קלאס כעל השלבים בחיים, או על תופסת כעל המטרות שאותן אנו מנסים להשיג, אהבתי אותם בתור משחק..
אבל עכשיו כשאת כותבת את זה, וזה נמצא לי מול העיניים בכזאת בהירות, אני אומרת שוואלה, זה נכון.. והמשחקים האלה כל כך סמליים לגבי החיים שלנו, שאני תוהה לעצמי.. מי המציא את המשחקים האלה, ואם הייתה לו כוונה שתהיה בהם סמליות מסויימת.

עכשיו, אחרי החפירה שלי על משמעות החיים, אני רוצה להגיד לך שהכתיבה שלך מעולה, גם הקטע הקצר ביותר סוחף ומעורר רגשות, וזה קשה, אז באמת כל הכבוד.

חייכנית, תודה שהעלית לי חיוך על הפנים. אוהבת, לוסי (:

16/06/2012 12:15

קייטי ולוסי אני ממש שמחה שאהבתן:)
זו באמת הסיבה שכתבתי את זה, שהבנתי שלדברים שראינו בצורה אחת יש גם משמעות אחרת…. ממש תודה על התגובות!

16/06/2012 12:18

לחייכנית היפהפייה אהבתי מה שכתב ואני כמובן מכירה את המשחק קלאס – בחיים לא הייתי טובה בזה ולכן כמעט תמיד הייתי צופה שמא אלמד אך לא לא למדתי חחחחח אהבתי את הסיפור שלך מאד מאד ומאחלת לך לקבל תעודה מדהימה וחופשה נעימה ממני בקי ♥♥♥♥

16/06/2012 13:24

שמחה שאהבת בקי:)
והאמת, אני באמת צריכה את ה"בהצלחה" שלך לגבי התעודה!

16/06/2012 14:12

וואו,מצחיק שעכשיו כשקוראים את זה חושבים "איך לא עליתי על זה קודם?" חחח ממש אהבתי <3 ליאנה

16/06/2012 21:09

אבל בקלאס לא צריך להגיע עד 7? ;-)
וזה נכון מה שכתבת..לכל בן אדם י מטרה שהוא צריך להגיע וצריך להשקיע מאמץ כדי להיות ולהגיע למשבצת הנכונה שמתאימה לו…

16/06/2012 23:53

מסכימה איתך במיליון אחוז :)
באמת לכל בן אדם יש אינטרס להגיע כמה שיותר רחוק בחייו, והשלבים של הקלאס יכולים להיות גם השלבים בחיים, מהילדות לזיקנה.
איזה מגניב זה שמשחקי הילדות שלנו מסמלים כעת משהו לגבי החיים עצמם.
העברת את הנושא בצורה יפה ובשפה ראותה.
תמשיכי לכתוב! :)

17/06/2012 00:12

ליאנה – שמחה שאהבת:)
סבריאל – חח יכול להיות שהקלאס של כל אחד נגמר במספר אחר?
החולמנית – שמחה שהתחברת, זה באמת מצחיק שפתאום משחקי הילדות מקבלים משמעות שונה:)

17/06/2012 01:28

יש בזה משהו במה שכתבת. נקודה למחשבה

17/06/2012 11:47

כן באמת נקודה למחשבה…
תודה על התגובה:)

17/06/2012 12:10
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך