סתם_אחת
סתם רעיון שעלה לי בראש. אשמח מאוד אם תגידו (או תכתבו, ליתר דיוק) מה דעתכם. ואם אתם רוצים ויש לכם זמן - תשלחו לי רעיון לסיפור שאני יכולה לפתח מזה.

קפוא (אולי הקדמה)

סתם_אחת 16/01/2015 777 צפיות 6 תגובות
סתם רעיון שעלה לי בראש. אשמח מאוד אם תגידו (או תכתבו, ליתר דיוק) מה דעתכם. ואם אתם רוצים ויש לכם זמן - תשלחו לי רעיון לסיפור שאני יכולה לפתח מזה.

מי אני?
מחשבה יחידה, דוממת.
מה קרה?
כאב, כאב עצום.
מה אני מרגיש?
קור. קור מקפיא עצמות, שורף.
האם לילה, או יום?
חושך מוחלט, אפלה אין סופית.
מי אני?
זיכרון.
זיכרון צלול כמו הקרח שקפא מעל האגם, לפני שנים.
או לפני דקות?
הכל מבולבל, מוזר. שום דבר לא במקום, ואי אפשר לזוז.
וקר, כל כך קר.
אני מתחיל להתרומם, מרחף.
עובר דרך שכבות בנות שנים של קרח.
אור בהיר, לבן. מסנוור.
אני מתגעגע לאפלה, לשקט.
אז לא הרגשתי דבר.
'מי אתה?'
אני לא יודע.
'בן כמה אתה?'
שכחתי.
'איך קוראים לך?'
אני חושב שמעולם לא ידעתי.
מי אני?
חלום. חלום שנמוג כבר מזמן.
זיכרון ישן, מרחף בחלל.
אהבה נכזבת.
אני העבר ואני העתיד ואני ההווה.
אני הזמן כולו, והנצח שתמיד יהיה.
אני…
אני.


תגובות (6)

וואו ! זה מאוד מאוד סוחף ויפה הייתי רוצה שזו תיהייה סידרה על משהו מוזר שקורה לאנשים שמתחילים להיעלם …עזבי יש לי רעיונות גרועים ! השיר מהמםםםם הייתי רוצה שזה ימשיך לסיפור בהמשכים יש לך כישרון ופוטנציאל (אני סתם מתלהבת מהמילה הזאת)ו…זה כל מה שיש לי להגיד ….אין לי ביקורת או הערה זה יפה, פשוט יפה .^^

16/01/2015 21:03

יקירה, זה ללא ספק אחד הקטעים הכי טובים שקראתי בזמן האחרון. אני ממש מתרשמת. אם את שואלת אותי, כדאי לך להתחיל סיפור ארוך רק אם יש לך רעיון ממש מגובש לאיך לעשות את זה. ולמרות שאני אשמח מאוד לקרוא סיפור בהמשכים שלך, נראה לי שאני אחכה עד שתהיה לך תוכנית ברורה של ממש ^^

16/01/2015 21:28

אתן לא מבינות כמה התגובות שלכן משמחות אותי.
יש לי עכשיו חיוך גדול ומטופש על הפנים.
ו moon_light, רעיון מגובש עוד אין לי, רק בסיס לבסיס של הרעיון, או משהו בסגנון הזה.

16/01/2015 22:22

אז אני ממליצה לך ביחד אם מון לייט להתחיל לעשות את זה מעבר לבסיסי, את מבינה לפעמים יש פה אנשים מאוד ביקורתיים,אז מאוד כדאי לך לתכנן הכל ולדייק ואז זה יהיה מעבר להגדרה מושלם ! אם הכתיבה שלך +הרעיונות שלך +ביקורות של אנשים בסוף תצא כותבת ספרים מקצועית מהאתר הזה! מצפה להמשך חסר לך שלא ! (מקווה שעזרתי) לילה טוב לאלו בינונו שהולכים לישון !

16/01/2015 22:37

מדהים אני חושבת כמו כול המגיבות ואני חושבת שאין מה להוסיף נאמר הכול את כותבת טובה אבל הסיפור הזה היה יותר שירה, באמת אני מקווה שתעלי רעיון לסיפור ממשי של פנזייה או אהבה או כול דבר אחר סבלנות זה יבוא, כמה מקומות שאנשים לעיתים מקבלים על ידיים אשרה, חלומות,או מי תוך סיפורים אחרים שקראת בעבר,או אפילו רעיון לדמות מסויימת שאת רוצה שתעביר משהו ומי סביבה ליצור עולם זה כבר בא לבד תחשבי על זה, או סיטוצייה כול שהאי שעלתה לך בראש ולפתח אותה למקומות וכן אלהה, לא להפסיק תמשיכי!

17/01/2015 23:17

מדהים!

19/01/2015 22:07
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך