sapir13
זה הולך להיות בעל כמה חלקים, מנקודת מבטו של ראיום- שהוא נמר, אז תזרמו עם התיאורים. למי שמכיר (ובטח אין כאלה, אבל לא נורא) את הסדרה של דוב לבן שכתבתי כאן בעבר, אז זה הולך להיות דומה (רק שהיא מבוססת על הספר 'המסע אל קצה העולם' וזה הולך להיות מבוסס על 'נמר השלג' שזה סיפור שכתבתי כאן באתר.)

ראיום. חלק 1

sapir13 05/07/2015 616 צפיות 3 תגובות
זה הולך להיות בעל כמה חלקים, מנקודת מבטו של ראיום- שהוא נמר, אז תזרמו עם התיאורים. למי שמכיר (ובטח אין כאלה, אבל לא נורא) את הסדרה של דוב לבן שכתבתי כאן בעבר, אז זה הולך להיות דומה (רק שהיא מבוססת על הספר 'המסע אל קצה העולם' וזה הולך להיות מבוסס על 'נמר השלג' שזה סיפור שכתבתי כאן באתר.)

רוח. לרוץ.
השלג הקר נמס תחת כפותיי בזמן שאני רץ, מטביע בו סימנים מזהים.
עיני נעולות על החיה, מתכוננות ומחכות לרגע הנכון לזנק עליה, לנעוץ את שיני בצווארה החשוף.
לרוץ. לרוץ.
אפי רוטט לרגע מהשינוי הקר באוויר, ואז ריח נוסף ממלא את החלל.
ריח אנושי.
בדרך כלל אין בני אדם בשטח הזה של ההר, אך הפיתוי לבדוק זאת גובר עליי ואני סוטה ממסלולי כדי להביט בהם. אפשר לחשוב שהדבר הראשון שאני יעשה זה יהיה להרוג אותם או לברוח, אך היה זמן שבו חייתי ללא משפחה, זאב תינוק ללא יכולת לצוד בעצמו.
פנים עייפות ומלאות קמטים מבזיקים המוחי. יד רועדת מושיטה לי בשר בחיוך.
נהמה. גרוני חש בקור מחלחל פנימה.
סופת השלגים מאיצה, כל כך מהר ובפתאומיות שבני האנוש מנסים להיאבק בה, אך אני שם לב שיש בעיה.
אני מזנק מטה ממקומי, קולט בזווית עיני את בת האנוש הקטנה נועצת בי את עיניה. מבטה מלא סקרנות וידיה אוחזות בחוזקה ברצועות שעל כתפיה.
הרעידה מטלטלת את כל ההר, גורמת להם לאבד שיווי משקל ולסוכך בידיהם על עיניהם.
לרגע אני קולט את בת האנוש מועדת קדימה, נפרדת משאר משפחתה. צביטה חלשה פועמת בגופי.
נשאר רק דבר אחד לעשות.
לרוץ.


תגובות (3)

כתיבה מדהימה, מהפנטת. אהבתי מאוד, מדרגת 5!!

05/07/2015 15:30

בס"ד, ממש יפה! בהצלחה עם הסיפור! ❤

05/07/2015 16:35

אהבתי מאוד את הקטע והכתיבה שלך. מחכה להמשך:)

05/07/2015 17:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך