רגשות העולם מושלם

Lili15 27/09/2015 593 צפיות 2 תגובות

העולם שלנו כל הזמן שואף לשלמות ,אבל מה קורה שאתה לא הולך בדרך של בעולם?מה עושים לך? ולמה לא מקבלים אותך?
במשך חיי הבנתי משהו קטן על איך הבנויים חיינו, אולי הוא קטן אבל מאוד חשוב, אם אתה מראה חולשה יחסלו אותך. תזיל דמעה אחת ובשבילם את "טרף קל".
מה שמפריע העולם שלא מבינים שרגש הוא התשובה, אני חושבת שמי שמראה סוג כלשהו של רגש הוא חזק ולא החלש שיפול מאבן קטנה שתהייה בדרכו. מי שבוכה הוא האמיץ, שמוכן לשחרר לרגע ולהתפרק ולא לחיות באשליה שהכל כל הזמן מושלם. אני לא חושבת שלברוח מהרגש הוא ניצחון.
אני לא אומרת שפשוט תתחילו לבכות, יש דרכים אחרות שניתן לבטא רגש, גם להראות אהבה, שמחה, עצב, פחד וכעס לבן אדם שעומד מולך ולא לחייך את החיוך עם השניים המבריקים זו דרך.
אנשים מושלמים אמורים להצליח בהכל בחיים בלימודים, בעבודה, שיהיה להם את המשפחה המושלמת ולהראות לנו שהכל פשוט מצוין. אבל מה האנשים "הלא מושלמים" להם לא יהיה חיים טובים? התשובה שלי היא כן, הם יצליחו באותו מידה ואפילו יותר מהאנשים המושלמים, אבל העולם, החברה שלנו חושבת אחרת.
אני מצפה, שאנשים שאוהבים אותי יראו לי את זה, אולי בתוך תוכי אני יודעת את זה אבל, לפעמים ההרגשה נחלשת וצריכים הוכחה. אל תראו את רגשותיכם לכולם כי, יש כאלה שישתמשו בזה כדי לפגוע בכם ושלא תאמינו יותר ברגש.
הבחירה שלכם היא, לבחור בין להיות מושלם לבין, פשוט להיות אמית. אני לא בתוך שכולם ירצו את הדרך, הקשה יותר.


תגובות (2)

וואו זה פשוט מדהים אני נורא מתחברת עם מה שכתבת ^-^

28/09/2015 23:06

תודה

30/09/2015 02:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך