אהבה אחת ❤️
הייתי חייבת להוציא את זה. כל היום הייתי עצובה בגלל המוות שלו. זה עדיין לא נקלט... אני מקדישה את הקטע הקצר הזה לזכרו של אותו אדם נהדר, שחקן מוכשר, וקומיקאי מצחיק, רובין וליאמס. יהי זכרו ברוך.

רובין וליאמס ז”ל

אהבה אחת ❤️ 13/08/2014 792 צפיות 5 תגובות
הייתי חייבת להוציא את זה. כל היום הייתי עצובה בגלל המוות שלו. זה עדיין לא נקלט... אני מקדישה את הקטע הקצר הזה לזכרו של אותו אדם נהדר, שחקן מוכשר, וקומיקאי מצחיק, רובין וליאמס. יהי זכרו ברוך.

שחקן, קומיקאי, ואדם מדהים הלך לעולמו לפני כיומיים. אני עדיין לא מאמינה שהוא מת… אנשים אומרים שהוא התאבד בגלל שהיה בדיכאון, אבל עדיין לא פוסלים את האפשרות שזה היה במכוון.
אני נורא אהבתי את רובין. אהבתי לצחוק מהבדיחות שלו, לראות את הסרטים שבהם הוא משתתף, וליהנות לראות אותו על המסך. ועכשיו אני לא יראה אותו יותר. אף אחד לא יראה אותו יותר. הוא הלך מאיתנו, אפילו בלי לומר להתראות. הוא היה בן אדם מדהים, שחקן נפלא שכיף לראות, וקומיקאי שכיף לצחוק מהבדיחות שלו. אדם אהוב שגמר את חיו (כנראה) בגלל שהוא היה שקוע בדיכאון מעל שנה.
כואב לי לשמוע את זה. כל מקום באתרי האינטרנט ובטלוויזיה, אני רואה חדשות עליו, על כמה שהוא היה אהוד ומפורסם. אי אפשר לומר שלא נתגעגע, אבל לאלה שבאמת אכפת יכאב יותר מלאחרים. למשל, שסיפרתי לחברים שלי עליו, ואמרתי כמה אני עצובה, זה לא עניין אותם שהבנאדם מת, לא היה יותר. אכפת להם ממנו כמו שאכפת להם מאדם אקראי שמת והם לא הכירו. אבל הם הכירו אותו. רוב העולם הכיר אותו. ולי זה נגע מאוד בלב, ואני עצובה במשך כל היום.
אני עדיין לא מבינה למה הוא התאבד. נכון, זה קשה לצאת מהדיכאון, אבל מוות זה לא פתרון. אני לא מדברת רק עליו, אני מדברת על כל אלה שמסיימם את חייהם בגלל משהו שהוא רק זמני.
אבל הוא לא ישכח, הוא לא היה סתם עוד אדם שמת ונקבר תחת ההיסטוריה. אנשים ימשיכו לראות סרטים שלו. אנשים ימשיכו לצחוק מהבדיחות שלו. הם עדיין יזכרו באדם שקראו לו רובין וליאמס. ואם לא אחרים, אז אני. אהבתי, ואני עדיין יואהב אותו, האדם שהלך לעולמו. רובין וילאמס, אנחנו נזכור אותך.


תגובות (5)

הוא תלה את עצמו עם חגורה
עצוב, הערצתי אותו

13/08/2014 10:05

פאץ׳ אדאמס תמיד יהיה הסרט של חיי ורובין תמיד ישאר השחקן הכי מצחיק בהוליווד.
שינוח על משכבו בשלום

13/08/2014 14:23

וואו, כל כך אהבתי אותו..
באמת חבל..

13/08/2014 15:58

ממש אהבתי אותו כששמעתי שהוא מת אני בכיתי את חיי :(
שינוח על משכבו בשלום.

13/08/2014 16:29

באמת חבל :( הכי אהבתי את הסרט ג'ומנג'י שלו :(
ואת לא יכולה לשפוט אותו, להיות בדיכאון מעל לשנה זה משהו נוראי, דיכאון בכלל זה משהו נורא, ואם הוא הצליח לשרוד מעל שנה… אני מורידה בפניו את הכובע, כי בנוסף לזה שהוא היה שחקן וקומיקאי מדהים הוא היה איש חזק בצורה מדהימה. וכל הכבוד לו.
אבל… כן זאת אבדה נוראית :(

17/08/2014 11:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך