LaRrY&ZiAm
זה סיפור קטן שעשיתי שעלה לי היום

"רוצה לשחק עם קסמים?"

LaRrY&ZiAm 05/03/2014 638 צפיות תגובה אחת
זה סיפור קטן שעשיתי שעלה לי היום

"תגיד אתה רוצה לשחק עם קסמים?"
"הכל כדי שהיא תתאהב בי"
"אתה מוכן?"
"כן! " רוני צעק בחוזק שכל היער שמע ובלב שמע "תיזהר זאת לא פיה אלה מכשפה".
"חה-חה-חה"
רוני התמלא ברוע, נהיה כמו מפלצת ,האגדה מספרת שהמכשפה הופכת מישהו לעבד שלה,בצורת מפלצת, רק אהבת אמת תציל אותו .
"לך תביא לי את כתר הנסיכה!". צעקה המכשפה שכרגע היתה המלכה לרוני.
היא כל הזמן היתה חוזרת על אותו משפט, "רוצה לשחק עם קסמים?".
רוני בליבו הטוב, חסר רוע, ניסה לחזור לעצמו. אבל לשווא רק אהבת אמת אמיתית תציל אותו.לעד.
צורתו הפכה לזאב,רק יותר גדול, יותר אפל.
תוך 5 דקות היה נמצא בתחילת הארמון,הפך לצורתו הרגילה, לאדם ,רק אפל יותר,חסר רגשות,הנזון מרוע .
כנכנס ראה מישהי יפה בעלת שער חום, עיינים כחולות כים,לחיים אדומות כתפוח אדום ויפה.
חייך חיוך זדוני,משחרר את כתפיו, ורץ לכיוון הנסיכה סופיה. לרגע נעצר, חש בטוב כאלו ליבו הפך מרוע,לטוב. עצר והסתכל ,התכופף ואמר לנסיכה שהיא יפה והיום ,וראה את כתרה היפה על ראשה העדין .פתאום משום מקום הנסיכה קפצה על רוני ואמרה לו בסוד "אתה תהיה אהבת חיי" הוא הסמיק ובאותו רגע ניצל את קרבתו לנסיכה לקח את הכתר וברח לרגע עוד פעם נעצר הרגיש בטוב וחזר ואמר סליחה והלך "חכה! אל תילך !" נישקה אותו הנסיכה ובאותו רגע ,רוני הפך מרוע ,לטוב הלב שהיה ,חזר להיות מי שהוא היה תמיד.


תגובות (1)

אהבתי!

05/03/2014 20:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך