אורפז עזר
אין לי מילים. אשמח לתגובות לא משנה אילו.

רק ילדה

אורפז עזר 19/09/2015 722 צפיות 11 תגובות
אין לי מילים. אשמח לתגובות לא משנה אילו.

"אבל אני בסך הכל ילדה, למה אף אחד לא יכול להבין את זה?".

שלום, שמי בלה, אני ילדה בת 14. כשהייתי בת 5 אמא שלי נפטרה ומאז החיים שלי הרבה יותר מסובכים מחיים של כל בת 14. אבא שלי עובד בשתי עבודות כדי להצליח להחזיק את הבית ואני זו שצריכה לדאוג להכל בבית כולל לטפל בארבעת האחים שלי שנולדו ביום בו אמא נפטרה.
אני תלמידה בכיתה ט' וזאת התקופה הכי עמוסה בשנה, ודווקא בתקופה הזאת בה יש כל כך הרבה מבחנים יש גם את חג הפסח שתקוע לי כמו עצם בגרון, לא מספיק שאני תמיד דואגת לבית עכשיו אני חייבת גם להבריק את הכל לגמרי, לוודא שאין פירור אחד קטן של חמץ וכל זה תוך כדי שאני מטפלת בארבעת המפונקים הקטנים שנולדו עם כפית זהב בפה. לפעמים אני כל כך שונאת את אמא שלי על שהשאירה אותי איתם לבד, היא לא יכלה לפחות להביא עוד בת אחת שהייתה עוזרת לי להתמודד עם כל הטירוף הזה? כנראה שלא.

אני מנסה ככל יכולתי להצליח בלימודים, אתמול היה לי מבחן במתמטיקה שלמדתי אליו כאילו אין לי מה לעשות בחיים חוץ מללמוד אבל מחר יש לי מבחן באנגלית ואני חייבת לבשל ולנקות את ארונות המטבח. כבר ביקשתי מאבא שלי שיביא עוזרת אבל הוא טוען שאין לו כסף בשביל לשלם לה והאמת שאני מבינה אותו כי הוא מגדל חמישה ילדים לגמרי לבדו והוא מרוויח רק שכר מינימום משתי העבודות שלו. הוא עובד קשה מאוד, אני לא מאשימה אותו אבל אני חושבת שהוא יכול לפחות לבקש מהארבעה שיעזרו לי קצת.

יופי ממש נהדר היום כבר נגמר ואפילו לא הספקתי לפתוח את המחברת, אני בטוח אכשל מחר במבחן ואז אבא שלי יחזור על הנאומים של "את חייבת ללמוד אחרת לא תצליחי בחיים" "אל תעשי את הטעות שאני עשיתי" ועוד כל מני משפטים של מבוגרים. אבל אני לא מבינה משהו איך אבא שלי מצפה שאני אעשה את הכל לגמרי לבדי? אני בסך הכל ילדה בת 14 לא אשתו של סופרמן או משהו כזה.

הנה, מחר הפך היום והמבחן באנגלית היה פשוט אסון, החצי הראשון היה כל כך נוראי עד כדי כך שהייתי עצבנית מדיי בשביל לענות על החצי השני, אוף למה אף אחד לא יכול להבין שאני רק ילדה????

כמו שחשבתי, נכשלתי במבחן ושוב הנאומים של אבא שלי, אבל יודעים מה כבר לא אכפת לי, כולם מצפים ממני להיות הרבה יותר ממה שאני באמת ואני לא אני פשוט כבר לא מסוגלת.
אני רק ילדה, ועד שתבינו, זה כבר יהיה מאוחר מדיי.


תגובות (11)

אהבתי מאוד :) מתחבר לכאב שלה …

19/09/2015 18:36

מעדיף שלא, זה אישי מידי.. :(

19/09/2015 18:41

    בסדר אין בעיה אבל אם תרצה לשתף מתישהו אני אשמח להיות שם.
    המייל שלי למקרה צורך: [email protected]
    מקווה שהמצב ישתפר בקרוב(:

    19/09/2015 18:43

תודה רבה , הכתיבה עוזרת לי מאוד וגם אנשים כמוך. ♥
אשלח לך הודעה אם ארגיש לבד …

19/09/2015 18:44

    תודה לך, וכן הכתיבה תמיד עוזרת.
    אין בעיה תרגיש חופשי♥♥

    19/09/2015 18:46

זה יפה מאוד. אבל יש לי הערה. את כתבת את זה בצורה די פוגעת

24/09/2015 01:38

אולי לך גיל 14 זה גיל צעיר אולי את מחשיבה את זה בתור ילדה אבל זה ממש לא. בגיל 14 זה כבר לא ילדות זה תחילתו של גיל ההתבגרות ובנות בנות 14 בהחלט יכולות להתמודד עם 4 אחים. חוץ מזה יש בנות בנות 14 שעברו יותר דברים ממה שאיש בן 90 עבר. יש בנות 14 שמתמודדות עם דברים קשים יום יום. בנות 14 הם כבר לא ילדות.

24/09/2015 01:42

    תודה רבה לך♥
    את צודקת, לצערי יש תמיד יותר גרוע.
    מצטערת אם פגעתי זאת כלל לא הייתה כוונתי, תודה שהארת את תשומת לבי♥

    24/09/2015 13:00

סליחה אם כתבתי את הביקורת בצורה יותר מדי תוקפנית. זה פשוט מאוד הפריע לי. אני לא אוהבת שאנשים שוכחים שפעם גם ן היו בגיל הזה ופעם הם גם נעלבו מזה שהתייחסו אליהם כאל ילדים… תודה שהתייחסת לדעתי. מעריכה -אלי-

24/09/2015 15:24

    הביקורת לא תוקפנית אני מבינה אותך, אני יודעת שזה מעצבן שאנשים מתנהגים אליך כאל ילד ואת האמת שאני עכשיו בת 18 כמעט ועדיין מתנהגים אליי כאל ילדה אבל לפעמים כשיש לך בעצמך עומס מטורף ואתה לא יודע מה לעשות אתה בעצם נזכר שכמה שגדלת וכמה שהתבגרת אתה בעצם עדיין ילד וזה לא משנה באיזה גיל אתה באמת, כי בסך הכל בתוך כולנו חבוי הילד הקטן הזה שמדיי פעם קופץ לבקר ולפעמים זה כיף להתנהג כמו ילד כי הילדות היא התקופה הכי יפה שיש בחיים.
    אתייחס לכך בסיפור הבא שאכתוב ואשים לב שאיני פוגעת באף אחד♥

    24/09/2015 17:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך