שבדיה? זה פה ממול.

בס"ד
"להקת הדלתות ברקע מספקת לי מוסיקה מיוחדת שמתאימה בדיוק כדיי להודיע לכם על החוקים החדשים שלי. נתינים יקרים ! להלן החוקים: מהיום והלאה ייאסר עישון בציבור לחלוטין וכל מי שייתפס יושלך לכלא ליומיים לפחות ויוטל עליו קנס של 2000 שקלים חדשים. בנוסף לגביי חוק זה מי מהאזרחים או האזרחיות שזכה ותודה לאל יש לו ילדים או ילדות או שניהם וייתפס ברחוב כשהוא מחזיק ביד אחת את הצאצא או הצאצאית שלו וביד השנייה סיגריה מכל סוג שהוא יקבל קנס של 5000 שקל וייזרק לכלא לשבוע שלם ובנוסף יעכלו לו את כלי הרכב שברשותו והוא ייאלץ ללכת עם שלט צמוד לגב : -אני אגואיסט שחושב רק על עצמי- במשך שנה…"

ואז הדלתות הפסיקו פתאום לשיר ולתוך החדר נכנס איש גבוה עם שיער לבן ארוך, הוא נראה כמו רוקר מזדקן, האיש רץ ונעצר ממש לפני שפגע בו והפיל אותו על הבמה. הוא פנה אליו באיטיות "ג'ים יקירי, אולי תסביר לנו מה קרה? למה אין מוסיקה? ואני בדיוק באמצע של הקראת החוקים החדשים בממלכה…" הוא הביט אל הקהל הגדול שחיכה בציפייה דרוכה למרגלות הבמה ושתק לחלוטין כאילו היה מהופנט.

ג'ים גמגם והסביר "אדוני המ..לך א…א…אני מצטער אבל הדי..סק ק..ק..קפץ אני לא יודע למה? כנראה צרבתי אותו לא טוב". המלך חייך ואמר "טוב…גם זה קורה…עכשיו ג'ים בתור העוזר האישי של המלך סטפן פלוץ החמישי שזה אני אם שכחת…אני פוקד עליך ללכת ולצרוב את הדיסק מחדש ולשים אותו במערכת המלכותית על מנת שכל נתיניי הממלכה יוכלו לשמוע את המשך החוקים החדשים של הממלכה ו…הוא לא סיים את המשפט ואיוושה פילחה את החלל, פגז חדר אל ההיכל והתנפץ אל תוך הקיר, מוות מהיר, עתיד מזהיר…

חדשות ערוץ 2 של שבדיה עלו לשידור באותו ערב המומים וכואבים, יונית לוי של השבדים שעונה לשם אולגה הלמוט לוי לבשה את החליפה הכי יפה שלה כדיי לדווח בקול חנוק מדמעות שמלך שבדיה סטפן פלוץ החמישי נרצח הלילה על ידי טנק של צה"ל שירה פגז לתוך היכל המלוכה הראשי של הארמון המלכותי השבדי.

באותם רגעים בבור הביטחון של הקריה בתל אביב "ראש הממשלה אני לא מאמין שהם מדווחים בצורה כזו, זה לא אמין ואנטישמי לחלוטין. איך יכול להיות שזה פגז שלנו? צה"ל לא מתאמן בשבדיה, מה זה השטויות האלה???" השגריר הישראלי בשבדיה היה בהיסטריה של ממש, אך ראש הממשלה לא התרגש במיוחד "תירגע דוד, תירגע…אנחנו נטיל את האשמה על להקת משינה…נגיד שזה ספין תקשורתי לקראת האלבום החדש שלהם, הם רצו לקדם את המכירות של האלבום…" השגריר שתה במהירות כוס מים קרים כדי להירגע ואת הנותר בקנקן שפך על עצמו, הוא הביט המום לעבר ראש הממשלה ואמר "אז הם רצחו את מלך שבדיה…ממש הגיוני…יובל בנאי לחץ על ההדק…ממש רעיון נהדר כבוד ראש הממשלה..בינתיים אני זה שצריך לחזור מחר לשבדיה…מה אני אגיד להם?…" ראש הממשלה הוציא מגבת לבנה וניגב לשגריר את השיער תוך כדיי שהוא ממשיך להרגיע אותו "יובל בנאי…יובל המבולבל…מישהו בטוח לחץ על ההדק…העיקר שזה לא צה"ל…"

ובערך חצי שעה אחר כך בשבדיה החל לרדת גשם זלעפות בזמן הלוויה של המלך סטפן פלוץ החמישי, הפמליה המלכותית הובילה את הארון שלו ויחד איתם בצעדים תואמים היו שם גם להקת "אבבא" האגדית שהתאחדו במיוחד בשביל לשיר למלך בדרכו האחרונה, הם קצת זייפו ולא עמדו בסולמות הנכונים אבל בכל זאת להקת "אבבא", תנו כבוד…

"ווטרלו…לה…לה…לה…ווטרלו…" זימרו להם ארבעת המופלאים אגתה,פרידה,יורגן ומורגן, ואז לפתע בלי הודעה מוקדמת החלו לשיר "הבה נגילה…הבה נגילה ונשמחה…" בעברית במבטא שבדי. הקהל היה המום והחל להעיף עליהם עגבניות ירוקות קשות כי כשזה פוגע זה יותר כואב.
ואז לכל ההמולה קפצה לה כוכבת העבר מיכל ינאי שהופיעה כאילו מהאוויר,רצה למיקרופון הכי קרוב שמצאה והכריזה בקול גדול "ילדים שבדים…רהיטים שבדים!!! ילדים ישראלים…רהיטים ישראלים!!!." לתוך הפריים קפץ במאי עם אוזניית מדונה וצעק "קאט". לתוך האולפן צעד חתול ג'ינג'י ענק שהתיישב על הרצפה הקרה, שחרר גרפס קטן בריח חריף של דגים, ונרדם כאילו האולפן היה שייך לאבא שלו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך