?THE ALICE
לא מזמן כתבתי קטע בשם "פיות חרסינה". אהבתי אותו מאוד, וגם העליתי אותו לאתר. היה בכוונתי לשלוח אותו לתחרות סיפורים שבה השתוקקתי לקחת חלק, אך מתברר שמספר המילים שבקטע היה גדול מדי כדי שייכנס לתחרות. יש בכוונתי לשלוח את הקטע הזה, אך איני יודעת אם הוא טוב, מספק, ומקצועי מספיק. אשמח אם תאירו את עיניי אל חלקים שאוכל לשפר. בתודה, אליס.

שיר ערש

?THE ALICE 21/01/2016 672 צפיות 4 תגובות
לא מזמן כתבתי קטע בשם "פיות חרסינה". אהבתי אותו מאוד, וגם העליתי אותו לאתר. היה בכוונתי לשלוח אותו לתחרות סיפורים שבה השתוקקתי לקחת חלק, אך מתברר שמספר המילים שבקטע היה גדול מדי כדי שייכנס לתחרות. יש בכוונתי לשלוח את הקטע הזה, אך איני יודעת אם הוא טוב, מספק, ומקצועי מספיק. אשמח אם תאירו את עיניי אל חלקים שאוכל לשפר. בתודה, אליס.

דמותה הקטנה נעה באפלה, תלתליה היו כמסגרת לפניה החיוורים. בדלי הנרות הפזורים ברחבי החדר שפכו אור וצללים קלושים על קירותיו. הצל הרקום על פניה זע בכל פעם שראשה רעד, וידיה הקמוצות לאגרופים אחזו היטב בשמיכה המכסה אותה.
"רוצה שאקריא לך סיפור?" שאלתי מהוסס, "לפחות עד שתירדמי?" היא הנהנה בראשה לשלילה, מבטה נעוץ בקיר שמולה. "אם תיקרא לי אירדם, ואתה תלך. אם תלך אחלום חלום רע, ושוב אתעורר".
"אבל אליס," ניסיתי לשלוט בייאוש שבקולי, "אם לא תירדמי אשב כאן כל הלילה, ו.." היא סובבה אליי את ראשה, ורעמת שיערה הזהוב עיטר את מבטה הנרגז. היה די בכך כדי להשתיק אותי. "אני פשוט אנוח כאן על הכיסא עד שתירדמי". היא צמצמה את עיניה בזעם, והתרווחה במיטתה. תליתי את מבטי בפניה היפים, ובגוף הילדה הקטן שלה. היא שכבה שם בשתיקה רועמת, והביטה בתבליטי הזהב שקישטו את התקרה. ניראה היה שהיא לא מתכוונת לעצום את עיניה ואף לא לרגע. "אתה חושב שאני משוגעת?" שאלה לבסוף.
"מ מה?" נדהמתי מישירותה. אך מבטה היוקד לא מש מן התקרה. "למה את מפקפקת בשפיותך?"
"מפני שאני חולמת על דברים כה משונים.. כה מפחידים".
"אולי.. כלומר, תרצי לספר לי?" מלמלתי, מחכה שתצליף בי הערה. אך היא עצמה את עיניה ודיברה בשקט, "אני נופלת אל תוך חור שחור, מחילה, נדמה לי. אני מנסה לאחוז במשהו, אך הסחרור לא פוסק. אני נופלת לעומק המחילה. אני שומעת מנגינת פסנתר, מוזר, אתה לא חושב?" אך היא סירבה לחכות לתשובה, והמשיכה בסיפור. ולאט לאט, עיניי נעצמו, וקולה המלטף ליווה כל נשימה. ובשעה שהיא מדברת על ארנב לבוש מקטורן ומסיבות תה, אני נרדם, שוקע באיטיות אל ארץ פלאות שעליה היא מספרת.


תגובות (4)

וואו יפה מאוד! אהבתי

21/01/2016 19:01

זה מקסים, אני כל כך אוהבת את אליס, כך שלקרוא את זה עשה לי ממש טוב…
אהבתי מאוד, זה זורם בקריאה ונפלא (אני אפילו קראתי בקול))
שבת שלום ^-^

22/01/2016 15:57

קודם כל אליס! את יכולה להסביר לי למה לא הגבת לי על התגובה שלי?
דבר שני והחשוב ביותר!
את בכלל מבינה כמה הקטע הזה טוב? לא , את קולטת את זה? אפילו אני הייתי בהלם מרוב שזה טוב!
זה היה הלם שקורא לי רק עם הסיפורים שלי, מה שאומר שאת כותבת מעולה, ממש עוררת את קנאתי…
יוקי המתגעגעת

28/01/2016 01:36

אין כמוך, יוקי. מחכה שתפרסמי עוד יצירת מופת בעצמך!

29/01/2016 00:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך