רעש מוכר

dani9196 08/09/2013 844 צפיות 14 תגובות

זהו סיפור אמתי שקרה לי אתמול כשהלכתי לישון:
נשכבתי במיטתי בהכנה לשינה, וכדי שלא יהיה לי חם, הפעלתי את המאוורר שבחדרי וכיוונתי אותו כלפי מיטתי.
תוך כדי שינה שמעתי קול של דריכת אקדח שכוון אל ראשי, קפצתי ממקומי והתעוררתי משנתי מיד, ידעתי שלא אספיק לעשות דבר לפני שהאיש שמחזיק באקדח ירה ויהרוג אותי, ידעתי שלא אספיק ליראות את הרוצח וגם ידעתי שזה לא ישנה דבר אם אראה אותו, הרי ברגע הבא אפסיק ליראות בלאו הכי. ידעתי שזהו הרגע האחרון שלי.
הרגע הזה ערך לא יותר משניה וחצי. שנייה וחצי היה הזמן שערכו ההתעוררות שלי, ההלם המידי וההבנה שאמות ברגע הבא. מתברר ששנייה וחצי לא הייתה כמות מספקת של זמן בשבילי להבין שקול דריכת האקדח היה בסך הכול קולו של אחי הקטן שהסיט את המאוורר לכיוונו בכוח בעוד הצירים שלו נעולים, מה שגרם לפליטת צליל של תקתוק שנשמע לי כקול דריכת אקדח.
בשנייה וחצי האלה, במה שחשבתי שהוא רגעי האחרון, אומנם לא הספקתי להבין את כול זה, אך הספקתי לעשות המון דברים אחרים…
הספקתי לפחד.
הספקתי להיפרד.
הספקתי להתחרט על הטעויות שעשיתי בחיים.
הספקתי לדמיין את כול מה שלא הספקתי לעשות.
הספקתי להבין שכול זה לא משנה.
הספקתי להשלים עם המוות.
הספקתי לתהות אם אגיע לגן עדן, או שאחדל מלהיות.
הספקתי לחשוב כמה אני רוצה לחיות וכמה אני מפחד מלמות.
הספקתי להתחנן לאלוקים שלא ייקח אותי כי אני עוד צעיר.
הספקתי לבכות ולקלל את גורלי ואז להשלים איתו שוב.
בשנייה וחצי האלה, זמן שלא היה מספיק בשבילי כדי לעמוד על טיבו של קול מוכר, הספקתי לעשות את כול זה… והכול, רק בגלל תקתוק שהשמיעו ציריו של המאוורר שבחדרי. ואז, ברגע שלאחר מכן הבנתי שלא אמות… הוקל לי כול כל, אך כול המחשבות שחשבתי באותן השנייה וחצי פשוט לא עזבו אותי, הן סירבו להרפות, הן עלו והציפו את מוחי, לא היה טעם לנסות לחשוב על שום דבר אחר, המחשבות פשוט רדפו אותי… זה היה יותר מידי בשבילי, צנחתי בחזרה אל המיטה וחזרתי לישון.
זה מדהים כמה מחשבות יכול עורר בך רעש מוכר…


תגובות (14)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קורע!

08/09/2013 08:49

הספקתי להרבה אתמול בלילה…

אהבתי את הסיפור. האמת יש בזה משהו, אחרי הכל קולות באמת יכולים להקפיץ אותך משינה..
אהבתי את הנימה של הסיפור. היא דרוכה כזאת..
זה ממש יפה בעיני !

08/09/2013 08:50

איך זה קורע?!

08/09/2013 08:50

ספיר, תודה.

08/09/2013 08:51

כמה דברים אפשר להספיק לעשות בשנייה וחצי.
בכול מקרה, אהבתי מאוד, :)

08/09/2013 09:06

לא יודעת זה הצחיק אותי

08/09/2013 09:07

אבל זה יפה

08/09/2013 09:07

סיפור יפה, וכתיבה יפה. כמו תמיד!
אגב,
אני רוצה רשות להציע לבחירת העורכים,
כבר שאלתי פעם ממשתמש אחר. מנחש מי אני?
ואגב, על אותו פוסט שאמרת שזה גורם לך להסמיק…
אז אתה הראשון שגרמתי לו להסמיק איכשהו….
אוקיי אני חופרת… ביוש,
נראה אם תנחש מי אני!

08/09/2013 09:09

מעלףףף
נבהלתי בהתחלה , כתיבה מעניינת, מושכת ומיוחדתת

08/09/2013 09:24

וואו, חתיכת לילה.
אחים קטנים הם מעצבנים!
אהבתי את הסיפור, אמיתי או לא, יש בו מסר.

08/09/2013 09:47

תודה כולם! (♥) לב בסוגריים, הדבר הכי מקשים סיש.
מספרת 333, בקשה תגלי לי מי את!!!! בקשהבקשהבקשה!!! אני באמת מסוקרן, עברתי על כול הסיפורים שלי ולא מצאתי את הפוסט שכתבתי בו שגרמת לי להסמיק, בבקשה תגלי לי!!!! (ואת יכולה להציע לבחירת העורכים אם את רוצה)
אביג'ולי, הסיפור אמיתי, רק שבמציאות פשוט ממש נבהלתי ולא חשבתי בכלל, באמת חשבתי שאני הולך למות…

08/09/2013 09:54

אני mikabiber , במושלך,אחרי שביקשתי שתעביר ביקורת על "בריכת כדורים".

08/09/2013 10:00

יואו נכון, עכשיו אני נזכר! פשוט מרוב תגובות על השיר הזה (207) לא יכולתי למצוא את התגובה הזאת… את הילדה שמזכירה לי עוגיות :)

08/09/2013 10:06

למה?

09/09/2013 12:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך