maggie mae
יושבת על המיטה בפוזה הכי מוזרה איי פעם, ספרי שירה מבולגנים בשוליים של המיטה, ספק מבולגנים, אני כל כך פרפקטציוניסטית שגם הבלגן שלי מסודר (שניים של יהונתן גפן, אחד של יוסי בנאי, אחד של קרן אלקלעי גוט וספר ציורים מוייטנאם) האלבום או קיי קומפיוטר של רדיוהד מתנגן בפעם השלישית, משלוש אני תקועה כאן, כותבת על פופואטיקה, אוכלת ובוכה, בעיקר בוכה, תודה לאל שאין לי שום דבר לעשות מחר כי אני עייפה שאפילו אין לי תיאורים סרקסטיים לכמה עייפה אני. הפצעים מגלידים, השברים מתאחים, יהיה טוב עוד מעט. ברכת שבוע טוב לכולם ומלא אהבה.

שקרים מתפוצצים כמו בלונים

maggie mae 23/11/2015 805 צפיות 2 תגובות
יושבת על המיטה בפוזה הכי מוזרה איי פעם, ספרי שירה מבולגנים בשוליים של המיטה, ספק מבולגנים, אני כל כך פרפקטציוניסטית שגם הבלגן שלי מסודר (שניים של יהונתן גפן, אחד של יוסי בנאי, אחד של קרן אלקלעי גוט וספר ציורים מוייטנאם) האלבום או קיי קומפיוטר של רדיוהד מתנגן בפעם השלישית, משלוש אני תקועה כאן, כותבת על פופואטיקה, אוכלת ובוכה, בעיקר בוכה, תודה לאל שאין לי שום דבר לעשות מחר כי אני עייפה שאפילו אין לי תיאורים סרקסטיים לכמה עייפה אני. הפצעים מגלידים, השברים מתאחים, יהיה טוב עוד מעט. ברכת שבוע טוב לכולם ומלא אהבה.

הדחקה היא מנגנון הגנה נפשי שעליו מצביעה הפסיכולוגיה כאחראי לסילוקם של זיכרונות, רגשות, דחפים או מחשבות מן המודע אל התת מודע בשל איומם על האני (האגו.)

מנגנון ההדחקה שלי כנראה דפוק לגמרי, כי בשש-עשרה לנובמבר היא צעקה כמו פסיכית בתוך הראש שלי, הרעידה את כל קירות השפיות שלי.
בחמש-עשרה לנובמבר ציירתי בלון.
כשהתעוררתי בבוקר של השש עשרה לנובמבר הבלון כאב לי.
"בלון התפוצץ לי על האגן" אמרתי לנועה, היא לא הבינה.
מלמלתי לעצמי שירים, ואז צרחתי לעצמי שירים כדיי שתלך ממני, היא לא מכירה את השירים אבל שרה אותם טוב יותר ממני, אולי כי היא בראש שלי.
אז שרתי שירים שהיא מכירה, כי חשבתי שזה יהיה לה נחמד יותר לשיר, ואם כבר היא נתקעה בראש שלי, שתהיה לה לפחות שהות נעימה.
הפסקתי לשיר כי יצאתי החוצה ולא רציתי שיחשבו שאני פסיכית (למרות שאני קצת כן), ואם אני אספר שהיא נתקעה בראש שלי ולא הצליחה לצאת, הם יחשבו שאני פסיכית יותר.
היא המשיכה לשיר כל היום.
ובערב, כל הבלונים התפוצצו, כי נועה הבינה שציירתי בלון וכעסה (למרות שהיא טענה שהיא לא כועסת, אבל זה לא היה אמין במיוחד.)
ביום אחר כך היא הפסיקה לשיר והזדחלה בשקט החוצה מהראש שלי.
קצת חוצפה מצידה, לא כך? להיכנס כרעם ביום בהיר ולצרוח ולשיר וצחוק ולפוצץ את הבלונים ואז להזדחל בשקט החוצה.
מזל טוב.


תגובות (2)

את מדהימה, הקטע מדהים, ואוקיי קומפיוטר מדהים.

24/11/2015 07:45

    אוקיי קומפיוטר אכן מדהים, אני פחות.

    24/11/2015 12:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך