תכתבו תגובות!1!

ששטוס

24/04/2012 1149 צפיות 7 תגובות
תכתבו תגובות!1!

"אני אהיה בטלוויזיה!!" צרחתי בבית כל היום, אחרי שנודע לי, שאני והכיתה שלי נשתתף בששטוס. הקפטנית שלנו היא נטע-מלכת הכיתה. תמיד רציתי להיות היא: מקובלת, יפה, בלונדית, עיניים כחולות ובגדי מותגים. בינתיים, נשארתי אני-רינה: חנונית, 2 חברים בקושי, שיער חום עיניים חומות ובגדים פשוטים. עוד שבוע נגיע לטלוויזיה. כל-כך התרגשתי, כל לילה חלמתי על זה. איך נהיה מאחורי הקלעים, איך נפגוש את כל המפורסמים. היום הגיע. הרגשתי בעננים, הכיתה שלי הגיע והתחילו לצלם. טל מוסרי אמר:"ששטוס 2012, היום הגיעה אלינו כיתה ה'2 מרעננה!!" הכיתה שמולנו צהלה ומחאה כפיים. "וכיתה ו'1 מתל אביב!!". הכיתה שלי רעמה, קפצה ומחאה כפיים. "מתחילים" הוא אמר. בסוף, בסך הכל היו לנו 4 מפתחות ולכיתה השנייה 5. . המפתח הראשון שלהם היה 300.המפתח הראשון שלנו היה 250.המפתח השני שלהם היה 400. המפתח השני שלנו היה 300. המפתח השלישי שלהם היה 100. המפתח השלישי שלנו היה 200. המפתח הרביעי שלהם היה 250. המפתח הרביעי שלנו היה 100. בינתיים, הנקודות היו 1050 להם ולנו 850. כל הכיתה שלי התפללה שיהיה להם 500- כי רק ככה נוכל לנצח. דפיקות הלב שלי היו מהירות וחזקות: בום,בום,בום,בום,בום,בום,בום,בום,בום,בום. טל מוסרי אמר:"המפתח האחרון של הכיתה מרעננה הוא:500- נקודות. זה אומר שהכיתה מתל-אביב ניצחה. קפצנו לבמה ורקדנו כמו משוגעים. "ניצחנו" צרחתי לאמא שלי בטלפון. כל- הכבוד חמודה" היא אמרה לי. "אבל יש עוד תחרויות עוד לא הגעתם לגמר". "אל תדאגי, נגיע" אמרתי לה.וכך עברו הימים ניצחנו וניצחנו בכל תחרות, עד שהגענו לגמר. הייתי בלחץ. הגענו לתוכנית, התמודדנו מול כיתה ו'3 מפתח תקווה. "מתחילים" טל מוסרי אמר. "ובמשימה הראשונה יתחרה יובל מפתח תקווה מול…." "בבקשה לא אני, בבקשה לא אני" ככה אמרתי לפני כל משימה ובאמת לא הייתי באף משימה. טל מוסרי המשיך:"מול רינה מתל-אביב". קפאתי. התחלתי להסמיק כאשר כל הכיתה הסתכלה עלי. חברתי דינה דחפה אותי אל מרכז הבמה. המשימה הייתה על שאלות טריוויה. "מזל" אמרתי לעצמי "לפחות בזה אני טובה". ובאמת ניצחתי. והרווחתי מפתח בשביל הכיתה.בסיכום לנו היו 6 מפתחות ולכיתה השנייה 3 מפתחות.המפתח הראשון שלנו היה 100. המפתח הראשון שלהם היה 300. המפתח השני שלנו היה 200. המפתח השני שלהם היה 250. המפתח השלישי שלנו היה 100. המפתח השלישי והאחרון שלהם היה 500.לנו נשארו עוד 3 מפתחות ולהם 0 .בינתיים, מצב הנקודות היה 400 לנו ו1050 להם. המפתח הרביעי שלנו היה 300. המפתח החמישי שלנו היה 300."מצב הנקודות הוא" אמר טל מוסרי." 1050 לפתח תקווה ו1000 לתל אביב. נשאר מפתח אחרון לתל אביב". אם יהיה לנו מפתח מעל 50 ניצחנו. "המפתח של תל אביב הוא:500-. זה אומר שהכיתה מפתח תקווה מנצחת בגמר של ששטוס 2012 וטסה לחו"ל" הכיתה מפתח תקווה קפצה על הבמה ואנחנו התאכזבנו ממש. חשבנו שהניצחון כבר בכיס שלנו. כשהודעתי לאמא היא אמרה לי:"לא נורא, בפעם הבאה".


תגובות (7)

את באמת הולכת לששטוס? ו..גם אני בכיתה ו1' :)

24/04/2012 09:35

אני הייתי עם הכיתה שלי בששטוס לפני 4 שנים, כשהייתי בכיתה ה'. ניצחנו את הכיתה האחרת, אבל לא עלינו לגמר. לא נורא…

24/04/2012 13:45

סיפור אמיתי?
אבל לא נורא לפחות ניצחת והתגבשתם וזה מה שחשוב! (:
העיקר החוויה ושנהנתם! (:

24/04/2012 14:14

אני הייתי עם הכיתה שלי בששטוס לפני שבע שנים והגענו לגמר והפסדנו בו חחחחח, אבל נסענו לאילת והיה כיף.
אני חייבת להגיד שעם האכזבה שבהפסד למדנו הרבה מהששטוס הזה, והתגבשנו ככיתה.
אני בטוחה שנהניתם שם, זאת באמת חוויה כזאת של פעם בחיים (:

24/04/2012 22:11

לא, זה לא סיפור אמיתי. אני והכיתה שלי הצגנו מועמדות (לא בטוחה שהבחרו בנו). אם כן, אני אהיה הקפטנית. וטוב שהצלחתי לתת לכם את ההרגשה שזה סיפור אמיתי.

25/04/2012 06:20

ואני בכיתה ו'2

25/04/2012 06:22

חחחחח אוקי..:)

25/04/2012 06:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך