Liattoty
שעעעעעעעמום!!!!!!!!!!! משעמם לי, אז זה עלה לי בראש. אתם מכירים את זה שאתם מחפשים את המבט של מישהו, הוא את הפה שלו זז? וזה לא קורה? הוא מסתכל לרצפה ולא אומר כלום?
הכי חשוב, זה המבט. תסתכלו איך זה השפיע על הילדה המקסימה הזאת, (שהרגע המצאתי. יופידידו!)
שהיא חיפשה את המבטים של האנשים, מילה, משהו.
קיצור- שתיקה לא עוזרת, אבל לפעמיים כן. אל תהיו ישרים מדי, גם אל תהיו שקרניים מדי. כל הקטע זה המבט. המבט בעיניים. שאפשר לראות בו הכול. איך תדע אם מישהו אומר לך את האמת בטלפון? בלי שתראה את המבט שלו? בעזרת הקול. אז גם צורת הקול וגם המבט, מראה איך הבן אדם מרגיש.

שתיקה.

Liattoty 03/07/2013 687 צפיות 8 תגובות
שעעעעעעעמום!!!!!!!!!!! משעמם לי, אז זה עלה לי בראש. אתם מכירים את זה שאתם מחפשים את המבט של מישהו, הוא את הפה שלו זז? וזה לא קורה? הוא מסתכל לרצפה ולא אומר כלום?
הכי חשוב, זה המבט. תסתכלו איך זה השפיע על הילדה המקסימה הזאת, (שהרגע המצאתי. יופידידו!)
שהיא חיפשה את המבטים של האנשים, מילה, משהו.
קיצור- שתיקה לא עוזרת, אבל לפעמיים כן. אל תהיו ישרים מדי, גם אל תהיו שקרניים מדי. כל הקטע זה המבט. המבט בעיניים. שאפשר לראות בו הכול. איך תדע אם מישהו אומר לך את האמת בטלפון? בלי שתראה את המבט שלו? בעזרת הקול. אז גם צורת הקול וגם המבט, מראה איך הבן אדם מרגיש.

השתיקה, שררה באולם, חיכיתי שימחאו כפיים, חיכיתי שיחייכו. חיכיתי לפחות שיגיבו!
אבל לא, כולם השפילו את מבטם לרצפה. חיפשתי את מבטם, אבל כולם הסתכלו על הרצפה המרופדת באדום, כמו שטיח. אני מנחשת, שמבטם היה מובך לגמרי, שהם בכלל לא אהבו את מה שהם ראו. הביך אותם להגיד את מחשבתם.
"הכול בסדר?" שאלתי במיקרופון, לאחר שאזרתי המון אומץ.
שוב שררה את אותו השתיקה. בהתחלה, ששמעו את קולי, כולם הרימו את ראשיהם, אבל לאחר מכן, הורידו שוב. אני לא מבינה מה קרה, שרתי, זה היה עד כדי כך גרוע? עד כדי כך גרוע הייתה השירה שלי שלא היה אפשר להגיד מילה? לבטא את המילה? להגיד בלי להעליב אותי אישית?
סימנו לי לצאת מהבמה, שנגמר המופע שלי. התפאורן רמז לי לבוא מאחורי הקלעים.
"לא." לחשתי, שלא ישמעו אותי במיקרופון.
חיכיתי, חיכיתי שמישהו יגיד משהו. הסתכלתי על כולם, כולם הסתירו את פרצופם. חלק התרכזו בטלפון, חלק פשוט הסתכלו, אבל לא עליי.
עיניי היו סחוטות בדמעות, הדמעות התחננו לבקש מעיניי. אבל לא, לא הרשיתי להם לעשות זאת.
עצמתי את עיניי, כדי שהדמעות לא ירדו. שלא ירד לי המסקרה, אני לא רוצה להראות יותר רע מעכשיו. אם אפשר בכלל להראות יותר רע.
"מישהו? הערה?" אמרתי בצרידות.
כולם, כרגיל שתקו. עד שהבמאי של המופע, כבר לא ידע מה לעשות, הוא איבד את רוחו ועלה לבמה בכעס.
"מאיה? מה את עושה פה? לכי כבר, נגמר המופע." הוא אמר בכעס ודחף אותי לאחורה של הבמה.
ושמעתי את כולם מוחאים כפיים. באמת? כאילו הוא גירש אותי, אז על זה אתם מוחאים את הכפיים?
הדמעות שלי כבר ירדו עוד מזמן, כשהבמאי דחף אותי, המסקרה ירדה ונראיתי נורא. כולם הסתכלו עליי ברחמים, אבל לא אמרו מילה.
"מישהו?! מישהו מסוגל להגיד משהו?!" אמרתי ובעטתי בכול דבר שראיתי.
עכשיו הסתכלו עליי במוזרות. יופי. אבל להגיד מילה? לעודד? זה קיים בכלל במוח שלהם?
הלכתי בכעס הביתה, לבד. לא הוצאתי מילה מפי. לא יכולתי להגיד כלום יותר. כלום. אתם בטח מבינים למה.


תגובות (8)

סיפור יפה אהבתי =)

03/07/2013 04:32

חח תודה היה לי משעמם.

03/07/2013 04:34

הסיפור נחמד אבל הקטע שלא היה קשור לסיפור פשוט הרס-בלי להעליב.. אני מציעה שתעבירי אותו לרציתי להוסיף..

03/07/2013 04:38

אהה אוקי, תודה :)

03/07/2013 04:39

הנה, החלפתי את זה לרציתי להוסיף, תודה על ההערה :)

03/07/2013 04:40

בבקשה…
אהה… מרווה שלא נעלבת או משהו…

03/07/2013 04:45

*מקווה

03/07/2013 04:46

לא, לא נעלבתי. אני אוהבת שמעירים לי :)

03/07/2013 04:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך