moran-direction
תגיבו את דעתכם :)

תן לנשום, תן חופש, מכתב לשר החינוך

moran-direction 10/09/2013 841 צפיות 8 תגובות
תגיבו את דעתכם :)

לא מזמן, כאשר נודע לי ששר החינוך שי פירון מקצר את החופש, כתבתי לו מכתב מתנגד, לא שלחתי לו את זה, אבל שמרתי את זה, ועכשיו תורכם לקרוא את המכתב, תהנו :)

לכבוד:
שר החינוך, שי פירון

שלום רב,
ברצוני לשוחח עימך ולהציג את דעתי המתנגדת נחרצות לקיצור החופש הגדול.
בתור תלמידה בת 14.5 שלומדת בישראל, אני יודעת כמה זה יהיה "אסון" לקצר את החופש גם מצד צוות המורים וגם מצד התלמידים.
אנחנו התלמידים לומדים ומשקיעים המון זמן בלימודים, אם זה בכיתה ואם זה בבית.
כל השנה אנחנו משקיעים ועובדים קשה בציפייה שיגיע החופש הגדול שבו נוכל לנוח ולאגור כוחות לקראת השנה הבאה.
החופש מאוד חשוב לנו. אני וגם רוב הילדים בארץ לא יכולים לדמיין בכלל שבזמן חופשת הקיץ האהובה, נשב בכיתה ונלמד או נשחק. אנחנו לא מדמיינים את עצמנו בזמן הקיץ יושבים במבנה ממוזג ולא משחקים בפארקים או הולכים לשחות אם זה בבריכה ואם זה בים.
קיצור החופש הגדול יהיה "אסון" נוראי לכל תלמידי ישראל ולכן אני מתנגדת באופן חד משמעי לקיצורו!
ברצוני לידע אותך שלא רק התלמידים יסבלו אם החופש יקוצר אלא גם המורים, במשך חצי מהחופש הגדול המורים ממשיכים להגיע לבית הספר אם זה כדי לעבור על הנתונים של השנה שעברה ולהכין חומר לשנה החדשה ואם כדי להכין ולשפץ או לנקות את בית הספר לכבוד השנה החדשה שמתקרבת, ולכן גם המורים מתנגדים כי גם הם רוצים חופש! גם המורים יושבים במשך שעות אם זה בבית שלהם או אם זה בבית ההספר כדי להכין חומר לימודי או לבדוק מבחנים והם משקיעים את רוב היום שלהם לתלמידים! ולכן גם למורים יש התנגדות לקיצור החופש שבכל מקרה מקוצר מבחינתם כי רוב החופש הם עובדים!החוק הזה שאתה מנסה להוציא הוא חד משמעית במילה עם משמעות ענקית "אסון"
אני ורוב עם ישראל דורשים שתבטל את הצעת החוק הנוראית הזאת!

בברכה;
מורן, תלמידה בת 14.5 בכיתה ט'.


תגובות (8)

צודקת,אבל הי,הקיצור הוא רק ליסודי אז מכפת לי?חחחח

10/09/2013 14:57

מסכימה איתך, קיצור החופש זה רעיון גרוע><

10/09/2013 14:58

בוקר טוב <:
אהבתי את המכתב, אבל כמה דברים הפריעו לי…
*כתבת כמה פעמים שזה יהיה אסון עם יבטלו ת׳חופש הגדול, תכתבי פעם אחת והוא יבין (: חחח
* ״קיצור החופש הגדול יהיה "אסון" נוראי…״ ה – קיצור הזה לא מתאים למכתב (כתיבה טיעונית) זה נראה סלנג כזה…
*חסר כמה פסיקים ונקודות..
אבל כל הכבוד שכתבת את המכתב הזה D:

10/09/2013 23:03

תודה על העצות :)

11/09/2013 04:11

אני עכשיו בתיכון ולדעתי התיכון צריך הכי הרבה תחופש.
כי הוא רוצה ק חודש יולי וביולי זה הבגרות של כיתות י,יא
ומה שהכי מעצבן שנצרך להגיע מידי פעם לבית ספר לחרוש וךבד בבית בכלל ואז יצא בקושי חופש ><
מקווה שעם הוא מקצר שיחשוב על התיכוניסטים.

11/09/2013 05:50
^^

כל כך נכון … !
אה ותוסיפי לפחות עוד סיבה אחת לדעתי, ליתר ביטחון שהוא ישתכנע *0*
חחח חבל שאת לא שולחת את זה…
לאב יוו ♥
המשך יום נעים (:

11/09/2013 05:53

טנקס:)

11/09/2013 14:38

קיצור החופש הגדול יהיה אסון

05/10/2013 16:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך