תתנו לי לחיות ..

כותבת מהלב♥ 20/12/2014 618 צפיות אין תגובות

אני שונאת אותכם..אתם יודעים את זה ,אני חושבת שאתם יודעים,בוודאי שאתם יודעים ,אתם חושבים שאתם כל כך עוזרים ודואגים לי ומשפרים לי את החיים ,אבל לא אתם רק הורסים לי אותם יותר ויותר.
אתם מתערבים לי בעניניים שלי בלבד,שמשום מה אתם פתאום חושבים שזה גם עניין שלכם,אז תרשו לי להסביר לכם שזה לא עניין שלכם.
זה עניין שלי וזה הגוף שלי וזאת הנפש שלי.
אז תפסתם אותי כמה פעמים מעשנת חשיש אז מה?!
אז ראיתם אצלי קעקוע חדש שכתוב עליו"מוות"וישר קפצו לכם מסקנות,ישר שפטתם והאשמתם את מארק ,ישר צעקתם עלי ואמרתם לי שהכול בגללו שבגללו נהפכתי להיות כזאת,אבל כזאת מה?!כזאת טיפשה?כזאת נרקומנית?מה אתם אומרים כזאת ובכלל לא מסבירים את עצמכם אתם סתם זורקים מילים לאוויר,ואת אמא לוחצת עלי להיפרד ממארק כי את חושבת שהוא "מדרדר אותי למקומות לא נכונים" אבל מתי תביני שאני אוהבת אותו?! מתי תביני שזאת פעם ראשונה שאני מרגישה מהי אהבה אמיתית.
שאני רק מסתכלת עליו והבטן שלי מתהפכת.
אז נכון הוא לא סוג האנשים שאתם אוהבים או כמו שאתם אומרים"יקירה הוא לא ברמה שלך",לא ברמה שלי?!לא ברמה שלי?!אתם צודקים הוא באמת לא ברמה שלי הוא יותר ממני .
הוא לימד אותי איך לחיות בכיף ולא להרגיש לחוצה כל הזמן.
אז נכון אולי הוא קצת דרדר אותי אבל שתדעו הוא עצמו לא מעשן את כל הזבל הזה ,הוא בעצמו מבקש ממני להפסיק,הוא בעצמו רוצה לקחת אותי למכון גמילה,כי הוא אוהב אותי באמת לא כמוכם שאתם רק רוצים שלא יראו אותי את הבת שלכם מסתובבת ככה.
אני מבינה שאולי השינוי שלי היה גדול מידי אני מבינה שאת עצובה שהשיער שאת ניסית לטפח לי אמא ולא הסכמת לי להסתפר כל כך הרבה שנים מגיע עכשיו בסך הכול על לקצה הצוואר אני מבינה שזה היה קשה לראות אותי עם צבע חדש נעלם אני בטןחה שאתה תוהה אבא עד היום לאיפה השיער החום שלי נעלם ואיך הוא
פתאום נהפך לשחור עם פסים אדומים.
אני יודעת שזה קשה לראות אותי עם צלקות על הוורידים בזמן שאתם יודעים איך זה נגרם.
אני יודעת הכול אבל בבקשה תתנו לי לחיות כמו שאני רוצה ,כי זה הגוף שלי וזאת הנפש שלי,ואני יגיד לכם עוד משהו "הורים יקרים שלי"אם לא תקבלו אותי כמו שאני אני ימשיך לשנוא אתכם,אז כדאי שתקבלו החלטה מהר כי כל יום השנאה גוברת ,אני יודעת שזה קשה לשמוע אבל אני שונאת אתכם ולא בגלל מה שאתם אלא בגלל מה שאתם לא נותנים לי להיות.
אז בבקשה אני מתחננת יש לכם עד מחר להחליט ,כי אני לא חושבת שאני יכולה להחזיק מעמד יותר אני, נשברת


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך