Bubblegum Bitch
מצאתי סוג של רשימה עם 100 כותרות באינטרנט וצריך להמציא סיפור ולכתוב אותו בהתאם לכותרות.

1. Introduction

Bubblegum Bitch 07/06/2014 564 צפיות אין תגובות
מצאתי סוג של רשימה עם 100 כותרות באינטרנט וצריך להמציא סיפור ולכתוב אותו בהתאם לכותרות.

היא הייתה אומרת שהיא הכל. העולם, היקום והזמן. אבל זה רק בגלל שהיא הייתה גאוותנית. אנשים קראו לה "מלכה". רוב הזמן היא הקדישה למקדש העתיק ליד בית העץ שבו היא ומשרתיה גרו. היא הייתה מאוד יפה. שערה היה שחור וארוך ועיניה היו בצבעים שונים. היא אהבה את השמלות היקרות שלה הרקומות בזהב, את תכשיטיה היקרים. למרות כל המעמד שלה היא הייתה לא יותר מילדה קטנה, בודדה ופגיעה. היא ידעה זאת, ולא נתנה לאף אחד אחר לראות. היא עבדה שנים רבות כדי להתאים את עצמה לתדמית שבני האנוש יצרו לה.
הוא היה בן למי שאנשים אהבו לקרוא "שד". לא מתוך שנאה, אלא מתוך יריאה. הם כיבדו אותה ובו זמנית פחדו ממנה פחד מוות. היא עשתה דברים איומים ואף אחד לא יכל לעצור אותה. אימו הייתה אישה שנועדה למות ביד היקרים שלה. הוא הלך ההפך לפני דרכי אימו. הוא היה מנהיג מלידה, לצד אחיו, והייתה להם השפעה גדולה על מהלכי העולם.
במלחמה עתידם להפגש. למרות כל חסרנותיה, היא הפכה להיות אחד האנשים הכי חשובים בחייו. היא הייתה משפיעה וחזקה. היא לרוב לא הייתה בעדו ואף הביאה סלידה ממנו. לא הייתה לה היסטוריה טובה עם אימו.
במשך השנים הם למדו לקבל אחד את השני. אבל הם היו מוקפים בהרבה, הרבה בעיות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך