נוני love
שיעור חופשי בכיתה...
אני מעלה שוב בגלל שיש מישהי... *אחמ אחמ* שהחליטה לחשוף כמה פרטים שאני לא אמורה שיגלו כאן!!
או שמות של מורות....

3 כדורים ללב ולבד בבית -העלה שנייה

נוני love 15/06/2013 975 צפיות 3 תגובות
שיעור חופשי בכיתה...
אני מעלה שוב בגלל שיש מישהי... *אחמ אחמ* שהחליטה לחשוף כמה פרטים שאני לא אמורה שיגלו כאן!!
או שמות של מורות....

הדלת נפתחה מעט אך הרעש זעזע את כל חדר השינה הגדול.
״מי שם?״ צעק ליאו המפוחד, הילד בן השבע ישב על המיטה הזוגית של הוריו וחיבק את רגליו.
המיטה הייתה מסודרת וריקה, שמיכת הפוך של הלנה ו-וויליאם הייתה קרה ונוקשה.
ליאו הקטן עדיין לא עיקל את המחשבה שהוא נשאר לבד בעוד הוריו יצאו לחופשה המשפחתית עם ארבעת אחיותיו הגדולות.
ורק הוא, רק הוא לא קם בזמן ונשאר בבית שלהם בלונדון.
״יש שם מישהו?״ קול קר ונוקשה נשמע מאחורי חריץ הדלת.
יבבה נפלטה מבעד שיניו של ליאו המבוהל.
אל הוא לא נשאר אדיש.
הוא פתח את הארון הנעול של אביו וויליאם
הוא ידע היכן המפתחות משום שהתחבא מתחת למיטה הזו פעם אחת שבה ווליאם פתח את הארון.
הוא לקח את המפתחות עשויות הנחושת ופתח את הארון בשקט.
ידיו הרועדות אחזו באקדח הברזל של אביו.
יד אחזה בדלת וראש הציץ פנימה.
״י-יש לי אקדח ואני לא מפחד להשתמש בו.״ צעק ליאו , מקווה בכל ליבו שלירות באקדח אמיתי זה כל כמו בסרטים ומשחקי הווידאו שלו.
״שלום לך ילד, מעין לך אקדח?״ שאל האיש שנכנס לחדר, בגדיו נחו על גופו החסון בנוקשות.
מדי המשטרה הכחולים של לונדון לעומת פיג׳מת המכוניות של ליאו.
״אל תתקרב!!״ צעק ליאו, בידיעה, שהוא אינו יכול לירות בשוטר, אך הוא זכר את הסרט ׳שחכו אותי בבית׳ ואין לו שום כוונה לעבור את זה על עורו.
״אני-…״ אך דבריו של השוטר נעצרו.
מבלי שהתכוון ליאו שיחרר לליבו של השוטר הצעיר שלושה כדורים…


תגובות (3)

יאוווווווווווווו את כותבתתתת מדהים!!!!

15/06/2013 01:53

מדהייים!! להמשיך! להמשיך!

15/06/2013 02:00

ואווו מדהים

15/06/2013 07:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך