נוני love
תקשיבו, אני ממש ממש רוצה לקבל ביקרות על זה!
אני רוצה לדעת איך לשפר את זה
כי בשבילי זה משהו ששברתי עליו את הראש במשך שעה רק בשביל שזה יצא בשפה מעט יותר גבוהה ורהוטה...
תגידו לי עם הצלחתי.

3 מילים אחרונות… חלק 1.

נוני love 25/06/2013 740 צפיות 11 תגובות
תקשיבו, אני ממש ממש רוצה לקבל ביקרות על זה!
אני רוצה לדעת איך לשפר את זה
כי בשבילי זה משהו ששברתי עליו את הראש במשך שעה רק בשביל שזה יצא בשפה מעט יותר גבוהה ורהוטה...
תגידו לי עם הצלחתי.

"תיזהר!" צעקה שי לכיוונו של תומר המתגלגל במורד גבעת הדשא הירוקה.
שיערו הבלונדיני התמלא בפיסות מהדשא הירוק והמבריק.
הוא צחק את צחוקו החזק והמתגלגל, אוחז בראשו. "שי, בואי כבר!" הוא צעק אל עבר חברתו הטובה.
שי עשתה את דרכה מטה, נזהרת עם כל צעד עד שהגיע אל חברה המלוכלך מדשא והמחויך תומר.
"אתה בטוח שזה רעיון טוב?" היא שאלה, "מסתכלת על הנהר, השוצף שהיה מתחתיה, מביטה בו בפחד ניקר ותירוצים כבר החלו להסתובב בראשה. כל דבר מאשר לקפוץ לשם!
"בואי, נעשה את זה ביחד." הוא אמר, לוקח את ידה ומחייך אליה את החיוך היפה שלו.
החיוך שתמיד נותן ביטחון ותמיד מראה אהבה ושעשוע.
"אני לא יודעת תומר, אני מפחד-…" אך הצרחה של שי קטעה את דבריה.
תומר קפץ לעבר הנהר הגועש ומשך את ידה איתו, הקול שלה פילח את גרונה עד כאב.
השיער החום שלה התנופף מעלה בעודה צונחת מטה אל עבר המים הקרים.
"תומר!" היא צעקה שארית כוחותיה לפני שגופה פגע במים, חותך את הזרק כמו סכין.
בגדיה נספגו ממי הנהר וראשה התאמץ לעלות על פני המים, גופה התאבק בזרם החזק מהמפל הגדול בשביל להישאר במקומו ולא לזוז.
"תומר!" היא צעקה, מחפשת בעיניה את חברה הטוב.
ידה גיששה בכוח בתוך המים הקופאים כקרח, ידה נאחזה בענף עץ אשר הגיע עד המים, היא נאחזה בו וגררה את עצמה החוצה, ממשיכה לחפש את תומר.
עד שלבסוף מצאה אותו תלוי בין שמים וארץ, הוא אחז בסלע ליד המפל, מבט מטורף בעיניו, כאילו הוא אשם ברצח או בשוד.
הוא הסב את מבטו לעברה ועיניו כיצאו מחוריהן, הוא חייך חיוך לעברה של שי מאושר.


תגובות (11)

מפחיד לדעת שהם עשו את זה :) תמשיכי

25/06/2013 08:44

בהחלט הצלחת.
הם הולכים להתנשק בסוף.
זה כזה צפוי.
אינלי מצברוח לכלום עכשיו אז אני לא ארחיב יותר מיזה.
ובקשר למה ששאלת, פשוט… זה תלוי במצב הרוח שלי מחר. אם הוא יהיה בסדר (ואני אתחיל לדבר איתך), תזרמי איתי.
אם לא, אז לא.
מצטרעת, אבל זה לא תלוי בי.
או שכן…?
היומניסטית :-|

25/06/2013 08:55

אממ….לא. "אני אוהבת אותך" או "אני אוהב אותך" אלו לא השלוש מילים…

25/06/2013 08:56

לגמרי הצלחת. ואיזה רעיון דבילי זה לקפוץ לתוך נהר?!
CATMIO

25/06/2013 08:57

זה ממש טוב! אני אעקוב

25/06/2013 08:59

זה רעיון מטורף של נער בשם תומר, שבמקרה המוטו שלו זה "חיים רק פעם אחת" ><

25/06/2013 09:02

וזאת לא סיבה מספיק טובה לבדוק אותו! איזה מן דבר זה! אני לא חושבת שהוא מכיר את המוטו שלי: "אין שכל אין דאגות" או "NO BRAIN NO PANE" זה ממש לא רעיון מוצלח!
CATMIO

25/06/2013 09:06

חחחחח אני חושבת שהבנתי את המוטו שלך מזמן O_o
אבל לכל אחד יש מוטו אחר לא?

25/06/2013 09:10

מילה אחת: מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25/06/2013 09:51

כישרון:יש
מתח:יש
אהבתי תסיפור:יש
קיצר.תמשיכי מייד *~*

25/06/2013 14:06

אהבתי. זה מעניין..

25/06/2013 22:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך