כותבת מהלב1
אשמח לתגובות והערות=) בנוסף, אני רוצה להבהיר שלא חוויתי דבר ממה שכתבתי בסיפור, הכל פרי דמיוני והסיפור לא התרחש במציאות...

3, 2, 1 וממשיכה הלאה

כותבת מהלב1 18/09/2016 812 צפיות 9 תגובות
אשמח לתגובות והערות=) בנוסף, אני רוצה להבהיר שלא חוויתי דבר ממה שכתבתי בסיפור, הכל פרי דמיוני והסיפור לא התרחש במציאות...

״עוד מעט זה נגמר״ אני מזכירה לעצמי. בחדר נשמעים קולות של אנחות ונשימות מהירות, מפחידות.
מבטי ממוקד בתקרת החדר, עיניי מנסות לא להעניק תשומת לב לאדם הנמצא מעליי, רוכן מעל גופי ומטיל עליו את כובד משקלו.
אני שואלת בקול חלש אם אפשר להפסיק את האקט והוא עונה בקולו המתכתי והקר ״חכי דקה, אני עוד רגע גומר״. הוא ממשיך בשלו ואף מגביר את הקצב.

פניו מאדימות ואגלי זיעה מתגלים על מצחו הלוהט, אני מנסה למקד את נקודת מבטי בתקרת החדר אך נשימותיו הכבדות מוציאות אותי מריכוז.
הוא נמנע מלהביט אל תוך עיניי ובמקום זאת מביט ישירות אל חזי, דמעות מתחילות לרדת במורד הלחי שלי אך אני פוקדת על עצמי להפסיק לבכות ולא להשמיע קול יבבה.

הוא יוצא מתוכי ונשכב על המיטה לצדי, אני רואה את חזהו עולה ויורד במהירות, את זקנו הדוקרני ואת הקמטים מסביב לעיניו.
לאחר כמה דקות הוא קם מהמיטה ומתלבש בבגדיו הדהויים.
מבטו נח עליי, בוודאי מנסה להשריש בתוך תוכו את המראה האומלל שלי כרגע, את הנערות שנגדעה על ידו, את גופי העירום למחצה השרוי כגוויה על המיטה.

הוא פונה אל עבר הדלת, עוצר על הסף ואומר ״אל תשכחי, אסור לך לספר על זה, זוכרת?״ הוא שואל ומבט רצחני בעיניו. אני מהנהנת, ״יופי, אם תוציאי מילה וחצי על מה שקרה פה, את יודעת מה יהיה איתך״ הוא מאיים ויוצא מפתח הדלת.

אני יוצאת מן המיטה המיוזעת ונעמדת על רגליי השבריריות, נוטלת את בגדיי המוחבאים מתחת למיטה ומתלבשת בשקט.
אני מתקרבת אל עבר החלון ופותחת אותו. אור יום נגלה אליי, קרני השמש מסמאות את עיניי ואני מביטה באנשים העוברים והשבים ברחוב הסואן, כלל אינם יודעים על המקרה שהתרחש במקום זה רק לפני דקות אחדות.
אני סוגרת את החלון בטריקה ומתחילה לצעוד לכיוון הדלת בצעדים כבדים. כשאצבעותיי נוגעות בידית המתכת אני אומרת לעצמי שכשאצא מהדלת הזו אצטרך לשכוח את המקרה שאירע בחדר הזה, אצטרך להדחיק את הזיכרונות המרים ולהתחזות לנערה מאושרת.
״1,2,3״ אני סופרת בשקט ״מעכשיו אני ממשיכה הלאה״ ויוצאת מבעד לדלת.


תגובות (9)

סיפור קשה…
אין לי מילים

18/09/2016 18:08

    אני לא כל כך מצליחה להבין אם אהבת את הסיפור, בכל אופן תודה על התגובה ואני מקווה שאהבת את מה שכתבתי=)

    18/09/2016 18:43

    הסיפור כתוב היטב.
    ממה שאני מכיר על נפגעות אונס… הלבטים הפנימיים הם הרבה יותר עמוקים.
    היא כרגע נאנסה. היא צריכה להרגיש מחוללת, טמאה, מלוכלכת.
    אבל הדמות היא מעבר לזה.
    זה עובר ליד…
    מכיוון ששמעתי הרבה עדויות על ההרגשות וההוויה במהלך ואחרי האונס אז קשה לי עם הדמות הנאנסת… היא לא אמינה בעיני. צר לי.

    18/09/2016 20:16

קטע עצוב מאוד וכתוב נהדר

18/09/2016 19:51

היי, תודה על התגובה שלך "CnnBll" אני יכולה להבין את העניין שלא התחברת לדמות הנאנסת, זהו דבר הגיוני מכיוון שאני מעולם לא חוויתי (ומקווה שלא אחווה) אונס ומשום כך יכול להיות שלא הצלחתי לתאר את המתרחש בנפשה בצורה הטובה ביותר (אך לפחות ניסיתי). בכל אופן אני אקח את ההערות שלך לתשומת ליבי ואני שמחה מאוד על התגובה שלך (אפילו אם לא התחברת לדמות הראשית, בפעם הבאה אולי כן תתחבר לסיפור בצורה טובה יותר)… מטעויות לומדים ואני אנסה להשתפר עד הפעם הבאה=)

18/09/2016 20:31

    ברור לך שגם אני לא חוויתי.
    אני לא אומר שיש לך טעויות.
    פשוט לא תיארת היטב את התחושות.
    ספיציפית כאן 'בורות' היא ברכה ;)

    18/09/2016 21:17

כתבת מקסים, אך בתור אחת שעברה חוויה קצת דומה הייתי רוצה לקרוא עוד רגשות, תכניסי עוד מההשפלה וזה יהיה מושלם.

19/09/2016 19:52

    לא חשבתי שמישהי שעברה חוויה כזו או חוויה דומה אכן תכתוב את חוות דעתה על הסיפור ודווקא בזכות זה אני שמחה מאוד שקראת ואהבת את הסיפור, חשוב לי לדעת מה אנשים שעברו חוויה כזו או חוויה שמזכירה את מה שמתואר בסיפור חושבים על מה שכתבתי….
    האמת היא שאחרי שקראתי את התגובה של CnnBll חשבתי על עוד דרכים להכניס לסיפור רגשות ותחושות אז התגובה שלך הגיעה בדיוק בזמן=)
    אני אנסה לשפר את הסיפור ואם לאחר שאשפר אותו אראה שכדאי להעלות את הסיפור המשופר לאתר אעשה זאת….
    בכל אופן תודה!

    19/09/2016 20:45
סיפורים נוספים שיעניינו אותך