חייכנית
החלטתי לשתף אתכם במשהו אישי, וזאת לאחר שראיתי את הפתיחות של כמה מכם...
אז תודה..

IGNORE

חייכנית 19/06/2012 834 צפיות 9 תגובות
החלטתי לשתף אתכם במשהו אישי, וזאת לאחר שראיתי את הפתיחות של כמה מכם...
אז תודה..

כל כך קל לקבל הצעת חברות בפייסבוק ולעשות "IGNORE". הלוואי שגם בחיים יכולנו לעשות "IGNORE" לדברים שלא מוצאים חן בעינינו… אבל זה לא ככה… נכון? אי אפשר לשמוע רכילויות ולעשות עליהן "IGNORE", אי אפשר לריב עם חברה ופשוט לעשות על זה "IGNORE"… אנחנו חיים בעולם שבו הכל שקוף, אי אפשר להתעלם מדברים… גם אם אתה לא רואה משהו בהתחלה, תמיד יהיה מישהו שידאג לשים את זה מול העיניים שלך… אי אפשר לעשות על רגשות "IGNORE".. זה הכי כואב. ככה הרגשתי כשפתחתי את הפייסבוק וראיתי הצעת חברות מאישה שאפשר להחשיב אותה די קרובה אליי… אמא שלי. או לפחות ככה היא קוראת לעצמה. אישה שלא ראיתי 4 שנים באמת נחשבת אמא? אז מה לעשות, אני בן אדם, יש לי רגשות, ואני לא יכולה לעשות לרגשות שלי "IGNORE".. מזל שאפשר לעשות "IGNORE" בפייסבוק…


תגובות (9)

אוי… אני מרגישה ככה לפעמים לגבי מישהו.. זה באמת מעצבן!! ויש דילמה כזאת, לדבר עם אותו אדם, או פשוט, כמו שאמרת, להתעלם.
תודה ששיתפת, וכל הכבוד על האומץ (:
אל תרגישי רע עם עצמך… זה מצב בעייתי.. (ואם את לא מרגישה רע עם עצמך אז תתעלמי ממה שאמרתי.. חחחחח הנה עוד משהו שאפשר להתעלם ממנו P:)

19/06/2012 09:45

אני אפילו לא עושה IGNORE אלא "שומרת לאחר כך שלא אפגע למישהו ברגשות".
כל הכבוד ששיתפת את ה"חוויה" האישית הזאת, לפעמים אנשים שאמורים להיות הכי קרובים אליך הם אלו שאתה בסופו של דבר מתעלם מהם (או צריך להתעלם).
מקווה שאת בסדר עם החלטתך! ושולחת לך חיבוק דרך המסך :)

19/06/2012 10:16

לוסי תודה על התגובה…נכון זה באמת מעצבן…ואני אגלה לך סוד? פעם הרגשתי רע, אבל לאט לאט משהו בי נעלם…אז אני לא מרגישה כל כך רע עם עצמי, אבל זה הגיוני שאמרת את זה…תודה לך!!
קייטי תודה גם לך, אני מסכימה איתך, גם אני עושה את זה לפעמים, אבל כל מקרה לגופו…לא? חבל שהאנשים שאמורים להיות הכי קרובים אליך לא מתנהגים ככה… אני כבר בסדר עם ההחלטה לשתף…מחזירה לך חיבוק, ותודה על התמיכה:)

19/06/2012 11:26

זה כ"כ מדויק ונכון.
הלוואי שהיה אפשר לעשות "IGNORE" על הרבה דברים…
זה מה שהכי הייתי רוצה.
במיוחד שמישהו קרוב פוגע בך(או סתם מישהו)
אני ממש מצטערת על מה שקורה עם אימא שלך…
ואני מאוד מאוד מעריצה אותך שאגרת אומץ כדיי לכתוב את זה.
גם אני שולחת לך חיבוק גדול:)

20/06/2012 05:18

היינו חוסכים הרבה כאב בחיים בלחיצה על "IGNORE".. אבל זה באמת לא קיים וחבל… תודה על התמיכה, וההחלטה באמת נבעה רק לאחר שראיתי איך אחרים פותחים את ליבם והחלטתי שזה באמת יכול לשחרר… זה באמת שיחרר! תודה, שולחת לך חיבוק חזרה:)

20/06/2012 05:23

אני לא מדברת הם אבא שלי שנתיים ותאמיני לי חבל באמת שאי אפשר לעשות ignore בחיים :)

20/06/2012 05:37

תאמיני לי שאני מרגישה כמוך… אני לא יכולה להגיד שאני שמחה שהתחברת, אבל אני מקווה שתהיי מאושרת:)

20/06/2012 05:48

אני מסכימה איתך…הלוואי והיינו יכולים לקבל את האפשרות לעשות למצבים שונים "Ignore", פשוט להתעלם, להדחיק ולהשאיר מאחור בעוד אנחנו מתקדמים קדימה.
צר לי על מה שקרה לך עם אמך והייתי רוצה להגיד לך שהכל יהיה בסדר, אבל זה נראה שלמדת להסתדר עם זה. ולכן, אני מאחלת לך שתהיי מאושרת ושלא תזכי לעוד צער.
כל הכבוד לך על האומץ שהפגנת ותודה לך על שיתוף הרגשות :)
אוהבת ושולחת אלפי חיבוקים!

20/06/2012 09:12

חולמנית, אכן למדתי להסתדר, להתגבר… הרבה דברים שאתה עובר בחיים מחשלים אותך והופכים אותך לחסין מפני פגיעות.. לחזק יותר…
אני באמת מרגישה הקלה שהחלטתי לשתף, וחלק נכבד בזה מגיע לכל המגיבות:)
אוהבת חזרה, קבלי חיבוק גם ממני:)

20/06/2012 09:32
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך