Take a break

18/06/2013 769 צפיות 3 תגובות

כשאתם מרגישים שאף אחד לא מבין אתכם, לכו, תשבו בשקט שלכם, תחשבו את המחשבות שלכם, תחשבו על כל מה שרציתם לומר לאנשים אחרים, אתם תבינו את עצמכם הכי טוב. לכו, תשמעו את המוזיקה שאתם אוהבים, לא את השירים שאתם שומעים רק בגלל שכולם שומעים. תקשיבו ללב שלכם, לכו אחריו, הוא הכי חשוב שיש כי לפעמים, לפעמים המוח טועה, הלב יודע מה הוא רוצה, אם אתם לא תנסו לפחות, לא תפגעו, אבל גם לא תדעו מה היא אהבה, מי שמנסה, יפגע בסופו של דבר, אולי גם בהתחלה, זה ברור. אבל בסופו של דבר, הוא ימצא את האהבה של חייו, את מה שהוא רוצה לעשות או את מי שהוא רוצה להיות. האהבה היא הדבר הכי מדהים בעולם, אהבה וכאב, למרות השוני המדהים, קרובים כל כך, האדם שחשבת שהוא אהבת חייך יכול לגרום לך לכל-כך הרבה כאב, האדם שמעולם לא חשבת עליו כך, שאולי הכאיב לך בלי לחשוב פעמים, אולי אפילו רק כדי למשוך את תשומת לבך, יכול להיות הנשמה התאומה שלך, אל תקשיבו למוח, הוא יכול להטעות, לטעות, למרות עליונותו האינטלקטואלית. הלב, למרות שהלב הוא רק שריר, הוא זה שימצא את אהבת חייך, הלב לא דופק חשבון,לעומתו המוח שיכול בסך הכול לפתור בעיה בחשבון.


תגובות (3)

נמנמנמנמ….
זה קטע ממש יפה *~*
יש לי כל כך הרבה דברים שאני רוצה להגיד לאנשים, אבל פשוט אי אפשר…

18/06/2013 06:28

וואו, זה פשוט מקסים!

18/06/2013 09:01

תודה לשתיכן :)
ספיר, את לא יכולה להבין כמה פעמים זה קורה לי, את צריכה פשוט ללכת, לשמוע אץ המוזיקה ש*את* אוהבת, לחשוב אץ המחשבות ש*את* אוהבת לחשוב, תאמיני לי, אחר כך לא יהיה לך אכפת שלא מבינים אותך. ;)

18/06/2013 13:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך