קטע קצר , למרות שזה קצת נוגע עליי ,אני לא ממש התכוונתי לכתוב עליי… תודה ולילה טוב!

This is my

19/03/2015 642 צפיות 5 תגובות
קטע קצר , למרות שזה קצת נוגע עליי ,אני לא ממש התכוונתי לכתוב עליי… תודה ולילה טוב!

אני זאת אני ואני לא ישתנה .
באותו רגע שאמרתי את זה לא חשבתי שאני ישתנה בשביל מישהו כדי לזכות בלהיות חלק מהחבורה השווה של הבנות ,שתמיד רציתי להיות בעניין ולדעת מה כל הזמן הבנות מדברות .
תבינו לא סבלתי ,רציתי להיות חלק מהמרכז וחוץ מזה לא ידעתי לאן זה יוביל ,
תמיד חשבתי שזה כיף להיות חלק מזה ,מהקבוצת הבנות .
להיות בולטת , דמות נערצת שתמיד עוקבים אחרי מה שהיא עושה.
אני לא רוצה להיות בולטת יותר מדי !
אני יודעת שרוב הבנות בשכבה רוצות להיות בתוך החבורת הבנות הזאת , ההפך ממני הן רוצות להיות בולטות כמו כל בת בחבורה הזאת .
אני חושבת שזה כל כך אופיני לחשוב על זה בגיל התבגרות ..
בסופו של דבר אני יודעת שאני צריכה להסתכל על סביבי ,ולראות מי נמצא סביבי ברגע שאני נמצאת בצרה ,ואפשר להבין שמי שעוזר לי בכל מצב ,הוא חבר אמיתי ואני לא צריכה להיות מזוייפת לידו. ולחיות את החיים!


תגובות (5)

*אשתנה, לא ישתנה, אני (*א)עשה, הוא (*י)עשה.
יש גם בעיות ניקוד, אבל אני לא אעבור אחד אחד.
דרך אגב, עושים רווח אחרי פסיק ולא לפניו.
"אני יודעת שאני צריכה להסתכל *על סביב*, ולראות מי נמצא *סביבי*"?
גם חזרת פעמיים במשפט על המילה סביב, זו הינה חזרה מיותרת בהחלט, וגם כתבת "על סביב", משפט שאינו תקין.
תעברי על הסיפורים שלך לפני שאת מפרסמת, לראות שאין טעויות כאלו.
עכשיו על הסיפור. למרות שמאוד אהבתי את המסר, ואני אכן יכולה להזדהות, לא אהבתי את הסיפור.
הוא יבש, קצר וקצת חסר טעם. בכלל לא הבנתי את הסיפור פה, את העלילה. יכולת לכתוב סיפור הרבה יותר איכותי אם היית משקיעה מאמץ.
ואל תגידי לי שסתם רצית לפרוק, זה אתר של סיפורים, גם סיפורים אישיים צריכים להיות כתובים טוב.
בכלל לא הבנתי את הסיפור פה, את העלילה.

20/03/2015 00:26

    דרך אגב, נראה לי שהתכוונת לכתוב this is me – זו אני.
    או שהתכוונת לכתוב זה שלי?

    20/03/2015 00:27

    תודה על הביקורת .
    אני מאוד מעריכה את זה , למרות שכתבתי את הקטע הזה מהלב .
    אולי קצת פוגע את האמת ,ותאמיני לי שהשקעתי את כול כולי כדי לכתוב את הקטע .דבר נוסף זה לא אמיתי ,זה לא עליי כתבתי את זה ב" רציתי להוסיף".
    וממש לא רציתי לפרוק …
    זה אתר לכתיבה כדי לכתוב סיפורים כמו שאמרת אבל בכל זאת כתבתי את זה ברצון ,כתבתי את זה כי לא הפסקתי לחשוב על זה אז היה לי רעיון לכתוב על זה ..
    תחשבי על מה שאת רוצה ,רק הסברתי ..
    תודה בכל זאת

    21/03/2015 20:04

2 דברים:
1.הקטע הזה מאוד מאוד מאוד חשוה בעיניי כי זה מה שקורה במציאות והרצון הזה להיות חלק מ… להשתנות בשביל שיקבלו אותי וכולי מוביל בני/בנות נוער למקומות שפלים רוב הפעמים ואני חושבת שצריך לשים לזה מודעות שצריך לפעול כדי לשנות את התופעה הזאת, הקטע הזה כתוב בצורה מאוד יפה ומעוררת מחשבה
2.אני חושבת שלהבא תדעי שזהו לא סיפור זהו קטע קצר ותצייני זאת.
העברת פה מסר חשוב והחברתי מאוד לקטע

21/03/2015 23:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך