mari6700
היומן הוא לא אישי עליי.זה היומן כתוב על ידי אחות של הכותבת ובהמשך היומן תראו מה יקרה =)

תקציר מאת האחות של כותבת היומן :
וזהוא סיפורה המרר של אחותי מריה... ואהובה... ג'וני ... ושל אחותי מישל ובעלה בריאן... הסיפור כולו אמיתי אולי בכמה מהדברים שיניתי טיפה אבל לא הפכתי את המילים פשוט כתבתי את זה בצורה אחרת...היא כתבה ביומן עד יום מותה משם אחותי השנייה שגם היא כבר לא בחיים הרגישה שהיא חייבת להמשיך .....ושהיא גם הלכה אז אני המשכתי...
היה צריך להיות להם כבר ילד.... וניקול כבר גדלה.... היא בת 7 אני שהייתי באותו זמן בת 12 עכשיו אני בת 14 מצאתי את היומן של אחותי לא ממזמן בתוך תיק מלא.. בדברים שאחותי
הייתה הולכת איתם... קראתי את היומן ובכיתי... הרגשתי שאני צריכה לשתףף אתכם בזה... ושתבינוו שכמה היומןן הזה עזר...כל החיים שלה פה.... וזה הדברר היחידד שגורם לי
להרגיש שהיא בחיים ושהיא פה על ידי..... חזרנו לארץ לא ממזמן... אני נהייתי ילדה אחרת... לא כמו שהייתי
בטקסים שכל החברות שלי היו מביאות את האחים והאחיות שלהם אני הייתי מביאה רק את אחי.... כמה פעמים באו אליי ילדים ושאלו אותי אם יש לי רק אח אחד.... וכמובן אמרתי להם שיש לי עוד 4 אחים.... שתמיד נמצאים איתי... לא משנה לאן אלך....
וניקול.... במסיבה בגן שהייתה.... כל הילדים באו עם הוריהם... אבל היא... ששאלו אותה איפה ההורים שלה היא אמרה שהם פה על ידה...
ושהם לא עוזבים אותה.. . היא חזקה... אבל לא להרבה זמן.
זהוא.... סיימתי לכתוב את סיפורה וגרוני חנוק מבכי

אי אפשר לברוח מגורל …. יומן אישי 1

mari6700 20/05/2011 1240 צפיות 2 תגובות
היומן הוא לא אישי עליי.זה היומן כתוב על ידי אחות של הכותבת ובהמשך היומן תראו מה יקרה =)

תקציר מאת האחות של כותבת היומן :
וזהוא סיפורה המרר של אחותי מריה... ואהובה... ג'וני ... ושל אחותי מישל ובעלה בריאן... הסיפור כולו אמיתי אולי בכמה מהדברים שיניתי טיפה אבל לא הפכתי את המילים פשוט כתבתי את זה בצורה אחרת...היא כתבה ביומן עד יום מותה משם אחותי השנייה שגם היא כבר לא בחיים הרגישה שהיא חייבת להמשיך .....ושהיא גם הלכה אז אני המשכתי...
היה צריך להיות להם כבר ילד.... וניקול כבר גדלה.... היא בת 7 אני שהייתי באותו זמן בת 12 עכשיו אני בת 14 מצאתי את היומן של אחותי לא ממזמן בתוך תיק מלא.. בדברים שאחותי
הייתה הולכת איתם... קראתי את היומן ובכיתי... הרגשתי שאני צריכה לשתףף אתכם בזה... ושתבינוו שכמה היומןן הזה עזר...כל החיים שלה פה.... וזה הדברר היחידד שגורם לי
להרגיש שהיא בחיים ושהיא פה על ידי..... חזרנו לארץ לא ממזמן... אני נהייתי ילדה אחרת... לא כמו שהייתי
בטקסים שכל החברות שלי היו מביאות את האחים והאחיות שלהם אני הייתי מביאה רק את אחי.... כמה פעמים באו אליי ילדים ושאלו אותי אם יש לי רק אח אחד.... וכמובן אמרתי להם שיש לי עוד 4 אחים.... שתמיד נמצאים איתי... לא משנה לאן אלך....
וניקול.... במסיבה בגן שהייתה.... כל הילדים באו עם הוריהם... אבל היא... ששאלו אותה איפה ההורים שלה היא אמרה שהם פה על ידה...
ושהם לא עוזבים אותה.. . היא חזקה... אבל לא להרבה זמן.
זהוא.... סיימתי לכתוב את סיפורה וגרוני חנוק מבכי

יוו אני לא מאמינההה אני חולמת???? לא אמא תגידי לי באמת אני חולמת???
זה הייתה התגובה שלי אחרי שאמא שלי מודיעה לי שאחותי הגדולה מישל שגרה באמריקה מתחתנת…. והיא שלחה לנו כרטיסים לאמריקה ל4 שניייייםםם
אתם מתארים לעצמכם מה זה 4 שנים????
טוב זה היה חודשיים לפי החתונה אנחנו מתארגנים לטיסה הראשונה שלנו
אחותי הקטנה אחי הגדול(18) ואני…….

טוב ככה לי קוראים מריה ואני בת 16 וקצת …. אני חייתי באמריקה עד גיל 10 ואז באתי לארץ…… ורוב המשפחה שלי נשארה שם…..

טוב אנחנו כבר במטוס אני ישבתי על יד אחי……
טוב אחרי בערך 14 שעות טיסה מודיעים לנו ברמקול שאנחנו עומדים לנחות…
נחתנו….
מישל אחותי (24) שכבר כל כך התגעגעתי אלייה אספה אותנו
לבית שלה ושל חבר שלה….
בית פרטי עם 2 קומות לא הבנתי למה היא צריכה כל כך הרבה חדרים…
טוב סידרתי את הבגדים ב"חדר שלי"
וירדנו למטה לראות את בעלה…. (אף פעם לא ראיתי אותו אבל ההורים שלי ואחי ראו אותו לפני כמה שנים)
טוב ירדתי למטה וישבתי על הספה לבד כולם היו במטבח… פתאום נפתחה הדלת וניכנס מישהוא עם שיער שחור ועניים ירוקות קמתי כזה אד הוא הניח את התיק שלו וחייך ואמר לי מריה נכון? אז חייכתי אמרתי לו כן…. אז הוא אומר לי היי אני בריאן אמרתי לו חח נעים להכיר אותךך אז מה אתה הולך להתחתן עם אחותיי??
אז הוא אמר לי כן…. אמרתי לו תיזהר לךך תשמורר עליהה!!!
אז הוא אומר לי נראה לך שאני לא אשמור עלייה???
טוב הוא ישב על ידי והוא אומר לי כזה אני רוצה שאת ואחי הקטן תארגנו משו לכבודה בלי שהיא תדע
שמעתי שיש לך קול מהממם … (כן אני גם שרה סתם תחביב וגם רוקדת..) בהתחלה נבהלתי אמרתי לו מה???
אאבל אחרכך לקחתי את זה בסבבה……
טוב כולם הצטרפו אמא שלי אומרת לי אני רואה כבר הכרת אותו אמרתי לה כן….
והוא ממש נחמד….
והוא גם יפה….
:)
טוב אחרי איזה כמה שעות כולנו נשפכנו מעייפות וניזרקנו למיטה….
טוב אחרי איזה כמה ימים…
אמא שלי אמרה לי לבוא איתה לקנות בגדים….
טוב התקלחתי שמתי עליי ג'ינס נמוך וגופיה שחורה בטן כזאת נחמדה…
ויצאתי איתה…….
איפהה לא הייינוווו מהחנויות הכי קטנותת של המעצבים הלא ממש מוכרים עד למעצבים המוכרים…. טוב הגענו לחנות האחרונה אני כבר קרועהה מעייפות הרגליים כואבות לי ואני בקושי סוחבת…
נכנסנו לחנות של דולצ'ה וגבנה אני ישר ניזרקתי על הספה הקטנה שהייתה שם.. חצי מעולפת….
מולי היו החדרי מדידות…
ועומד על יד אחד התאים גבר כזה נחמד עם שיער שחור ועניים כחולות כאלה יפות….
אחרי כמה שניות שאניי מסתכלת עליו יוצא מישהוא מהתא שעל ידו גבר נראה לי בן 18 אפילו עוד לא עניים תכלת בהירות כמו הים מהממות שיער כזה נחמד ארוך טיפה לא עד לכתפיים פחות… שיער בצבע שטני חום… והיו לו פנים טיפה קשוחות(אבלל מבט של מלאךך) אבלל הוא היהה נראה מהממם הוא היה כזהה חתיךךךךך ואני מהצורת שכיבה שלי על הספה עברתי למצב ישיבה והסתכלתי עליו והוא מדד מכנס שחור וחולצה שקופה שיש עליה מלא תחרה לבנהה מה זה יפההה…. ואמא שלי כזה צועקת לי מהצד מריההה בואי תיראי את הבגד הזה ואני כזה אומרת לה רגעעע רגעעעע ומסתכלת עליו…. הוא היההה נראה כמוו מלאךךךךך
אחרכך הוא נכנס שוב לתא וזה שהיה על ידו בא התיישב על הספה שהייתה על ידי…
אז הוא הסתכל עליי ואני הסתכלתי עליו וחייכתי כזה אז הוא אומר לי היי…
אמרתי לו היי והסתכלתי על אמא שלי….
אז הוא אמר לי גם את באת למדוד בגדים לאירוע? אמרתי לו כן… איך שהוא בא להגיד לי עוד משהוא ההוא יצא מהתא עם הבגדים ביד ונעמד מולו אז הסתכלתי עליו והיה כמה שניות שהסתכלנו אחד של השני ואז הוא קם לקופה….
ואני קמתי על יד אמא שלי…
ואמא שלי מודדת בגדים ואני בכלל לא הייתי בכדור הארץ…
טוב היא סיימה ואז היא אמרה לי עכשיו תורך….
ואני כזה אומרת לה מה?? מי?? מה תורי ? תורי למה? אז היא כזה מסתכלת עליי אומרת לי מריה… יאאלה למדוד בגדים…
טוב מדדתי פוול בגדים ממכנסיים עד לשמלות…
בסוף שמתי שימלה שחורה קולר שהיא כזה יש לה רשת בשני הצדדים של השמלה כאילו עד למותן.. ואז יש חתך בשמלה למטה וחתך עמוק אפשר להגיד…
ושמים איתה חגורת מותן מכסף זהב מה שרוצים אני לקחתי כסף….
לא אבל השמלה מהממת וככה גם המחיר שלה זה כאילו בשקלים עלה
בסביבות ה1000 שקל אבלל אמא שלי אמרה לי שאחותי מתחתנת רק פעם אחת וזה פעם ראשונה כאילו חתונה ראשונה במשפחה..
טוב אחרכך הלכנו לחנות נעליים והיא נותנת לי למדוד נעל עם עקב ואני לא ממש נוח לי עקב עכשיו כל נעל שאני אומרת לה לא היא מביאה אחריה נעל עם עקב יותר ויותר גבוה…
בסוף קניתי נעל סירה שחורה עם עקב חחח סביל….
טוב חזרנו בערב הבייתה….
שמתי את השימלה בארון והכל..
וירדתי למטה…. זה כבר היה 10 בלילה… אז החבר של אחותי… בריאן תפס אותי
ואמר לי אני רוצה שתחשבי על איזה שהוא שיר לחתונה….
אני כזה חצי מתה אומרת לו אין בעיה תגיד לי רק מתי….
אז הוא אומר לי תראי יש עוד חודשיים לחתונה ואני צריך עוד לקחת אותך ואת המשפחה שלך להכיר את המשפחה שלי בשבוע הבא…. אז תתחילו אחרי שתכירי את אחי והוא יעזור לך אמרתי לו סבבה אין לי בעיה…
טוב עליתי למעלה… ואחי אדם אמר לי כזה תקשיבי אני חייב מחר ללכת לקנות בגדים לחתונה אז את באה איתי?? אני כזה אמרתי לוו מההההה?
נראה לך אחרי מה שעברי היום….
אז הוא אומר לי נוו בבקשה….. אמא צריכה ללכת מחר לאנשהוא בבקשה בואי איתי יש לך טעם טוב… אמרתי לו נוו טוב…..
אז הוא כזה נתן לי נשיקה וירד למטה…
אני עליתי לחדר שלי וניזרקתי על המיטה הייתי קרועה חח אבל מה לא עושים בישביל אח שלי?? טוב אחרי 2 דקות שאני שוכבת במיטה נירדמתי…
בבוקר השעון שלי צלצל אני כזה מנסה לכבות אותו..
אבל לא הצלחתי וזה כבר הרס לי ת'שינה….
טוב נכנסתי להתקלח וכבר היה 10 שמתי עליי מכנס שחור 3/4 חולצה לבנה סתם כזאת נעלי ספורט חח וירדתי למטה לאחי…
הוא כבר היה מוכן… ולוו חחח יש אוטו…. וליי היה מזל באותו יום!!!!
טוב נסענו לקניון…… החנות הראשונה הייתה איזה שהיא חנות של בגדים לאירועים מפורסמת..
טוב הוא מדד חולצה לבנה מכופתרת עם משהוא כזה מאחורה בחום ומכנס ג'ינס יפה כזה וישר לקח אותם לא כמו אמא שלי שזה שעותת איתה..
טוב שיצאנו מהחנות הוא הסתכל כזה על השעון וראינו שהשעה כולה 1..
אז הוא אומר לי יאאלה בא לך להסתובב בקניון?
אמרתי לו חח סבבה חח הרבה זמןן לא ביליתי זמן "איכות" עם אחי..
טוב הוא קנה לי ולו גלידה וסתם ישבנו על איזה פסל שהיה שם..
(מה שאני יכולה להבטיח לכם זה שאני ואחי ממש אבל ממש לא דומים…
לי יש שיער שטני כזה נוטה לחום ועניים דבש והוא בכלל עם שיער שטני נוטה לבלונד ועניים ירוקות… כן אחי חתיך!!)
טוב מה שאומר שאניי והוא לא נראים אחים… אז איזה 2 בנות באות אליינו וכזה מחייכות ושואלות אותנו אם אנחנו חברים?
אז צחקתי והיא שאלה למה אני צוחקת אמרתי לה שאנחנו אחים
אז היא אמרה לי מה באמת? אז אפשר אותו שנייה והוא הסתכל עליי במבט כזהה של כאילו תגידי לא אבל אמרתי כן…:) חח
הם הלכו לצד ואני סתם ישבתי שם לבד כמה דקות .. בעצם לא ישבתי לבד ישבתי עם הגלידה :P
אחרכך הוא חזר והן הלכו אז אמרתי לו מה הם רצו? אז הוא אומר לי סתםם
דיברתי איתם והם הביאו לי את הטלפון שלהם..
אני צחקתי אמרתי לו מה באמת?
אז הוא הראה לי בספר טלפונים של הפלאפון שלוו אז צחקתי…
טוב הסתובבנו עוד קצת וחזרנו ב4 הבייתה.
טוב אחרי איזה 3 ימים זה היה יום שבת…
אחי כזה אומר לי יש לי כרטיסים למשחק הוקי רוצה לבוא איתי?
אמרתי לו סבבה..
טוב שמתי מכנס שחור ארוך חולצה שחורה ועשיתי קוקו ויצאנו
כל המשחק חשבתי שאני נרדמת עד שהגיע סוף המשחק ואני כבר חשבתי שאני נרדמת… והיינו שורה שלישית…
והשחקנים ישבו ב2 שורות מתחתינו…
אז שנגמר המשחק כל השחקנים נשענו על המשקוף שהיה מולנו והורידו את הקסדות … ואני חשבתי שאני מתה…
הוא הוריד את הקסדה…. וראיתי את זה שהיה בחנות הבגדים שמדד את הבגדים החתיך הזה… וכל השיער של היה מים חח והיה לו עדיין ת'פרצוף הטיפה קשוח שלו והוא כזה ניער את השיער ואני איןן חשבתיי שמוחצים אותי באותוו רגע…
ואז אחי כזה אומר לי יאאלה קומיי נגמר בואי הבייתה ואני כזה מסתכלת עליו ואומרת לוו לאא חכה שנייה,
טוב ואחי מושך אותיי עד שקמתי..
טוב חזרנו הבייתה.. אמא שלי שואלת אותי כזה איך היה המשחק?
אמרתי להה וואי את לא מתארת לעצמך איזה משחק!!!
טוב עברו להם עוד כמה ימים והגיע יום שלישי טוב ב6 ככה יצאתי לקנות משהוא
לבד עכשיו הלכתי לקנות וזה רחוק ואני רואה כזה מה השעה וכבר 7 וחצי וב8 כולם הולכים לבית של בריאןן…. ואני כזה מה מה אני עושה עכשיו? קיצר תפסתי ריצה
וניתקלתי במישהוא עם כוס שתייה ביד וכל הקפה שלו נישפך עליי והייתי עם חולצה לבנה.. טוב כבר לא אמרתי כלום לבנאדם מרוב שמיהרתי..טוב נכנסתי לחנות קניתי את העוגה שאמא שלי אמרה לי לקנות ויצאתי עליתי על מונית…
וכבר היה 8 ורבע אז אמא שלי מצלצת אליי ואמרה לי את הכתובת…
טוב היה בדרך פקק נתקעתי שם איזה חצי שעה קיצר הגעתי לכתובת הנהג הוריד אותי מול בית פרטי נחמד כזה איזה מסתכלת לראות אם זה אותו כתובת ואני רואה שכן..אני כזה שמתי את העוגה על הגדר שהייתה שם ואני מנסה כזה לנקות את הקפה שהיה לי עוד על החולצה ..נראיתי כאילו חזרתי ממלחמה…
טוב הלכתי כזה לאט ואני כזה כוליי מתפדאחתתת טוב צילצלתי בפעמון וכנראה שזאת אמא שלו הייתה אז חייכתי כזה והבאתי לה את העוגה…
ואני נכנסת וכל הזמן מנסה לנקות את החולצה…
כולם ישבו בסלון..
אני כזה נכנסתי עוד קצת מתקרבת לסלון.. וראיתי שם את זה שהיה בחנות
של הבגדים לא החתיך זה שמדד אלה השני…
ואני כזה אומרת לעצמיי מה הוא עושה פה….
טוב נעמדתי כזה על יד איפה שאמא שלי ישבה והיא אומרת לי מה זההה?
אמרתי להה אהההה ניתקעתיי באיש עם כוס קפה..
אז היא אומרת לי את ממש לא בסדר!!!
וואני כזהה גלגלתי את העניים…
טוב אחרכך בריאן קם כזה ואמר לי תכירי אחותי שהיא בת 14 וקוראים לה סטייסי
ותכירי את אחי והוא ישב על יד מישהיא שהיא כנראה חברה שלו… (ואני כזה אומרת לעצמיי זה אח שלוו?? ) שיין אני כזה חייכתי לו אמרתי לו מה קורה? אז בריאן אומר לי מה אתם מכירים? אמרתי לו אהה בערך..
ואז ניזכרתי בזה שאני צריכה לעשות עם אח שלו את השיר של החתונה
אז אמרתי כזה לבריאן איתו אני צריכה…. ?
אז הוא אומר לי לא…. אז אני מופתעת אומרת לו מה אז יש לך עוד אח? אז הוא אומר לי כן הצעיר זה שיין הוא בן 22 אמרתי לו אהה ואחיך השני פה?
אז הוא אומר לי כזה כן חכי שנייה
והוא כזה הלך על יד המדרגות וצעק ג'ווווונתןןןן (איזה שםם מושלם!!!)
ואז הוא אומר כזהה ג'ונתןן בואא רגעעעעעע
פתאום מישהוא כזה רץ במהירות במדרגות ונעמד מולוו ואנייי קיבלתיי דוםם לבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב זה הואאאא זה הוא שמדד ת'בגדים בחנות וההוא שראיתי במשחק הוקייי אויייי אמאאאא התעלפתיי באותוו רגעעעע
אניי כזה אומרת לעצמיי תירגעיי תרגעיי ומהררר
והם בנתיים מתקרבים אלייי
והם נעמדו מולי ואז בריאן כזה אומר לי תכירי ג'וני…. מריה מריה ג'וני…
הוא כזה הסתכל לי על החולצה ואני מנסה להסתיר והוא מביא לי כאילו את היד ללחוץ והוא מחייך… ואני כזהה אפילו חיוך לא הצלחתי לעשות…
ואז אחותי קראה לבריאן אז נישארתי איתו לבד והוא אמר לי אני רואה שקרתה לך תאונה…
(וישש לוו חיוךךך הכיי יפהה בעולםם כמה שהוא נראה קשוחח הוא לא!!)
אז חייכתי כזה אמרתי לו אהה כן… נשפך עליי קפה…
אז הוא אמר לי בואי רגע….
והוא כזה תופס אותי בידד ואני הלבב שלי דופקק אמאא לאן הוא לוקח אותייי
טוב עלינו ללמעלה… הוא כזה הכניס אותי לחדר שלו אני רואה כל החדר מלא פוסטרים של כל מיני להקות וזה… והייו לו שם 2 גיטרות…. חשמלית וקלאסית..
קיצר אחרי כמה שניות הוא בא כזה עם חולצה שחורה והוא אומר לי זה יעלה עלייך?
זה מידה S זה של אחותי… אני כזה אומרת לו אה…. נראה לי שכן…
אז הוא כזה הביא לי את החולצה ונעמד…
אז הסתכלתי עליו והוא אומר אהה רגע אני אצא.. קיצר הוא יצא וסגר את הדלת…
טוב מדדתי וזה עלה עלי אבל זה היה קצר באורך כאילו חולצת בטן..
טוב הוא נכנס אחרכך…
והוא התיישב כזה על ידי ואמר לי שמעתי שאת שרה….
אמרתי לוו כזה אההה כן… תחביב לא משהוא….
אז הוא אומר לי אהה אני רוצה להכין שיר לחתונה שלהם… אני רוצה גם לנגן…
אז את תשירי איתי?
אני כזהה אה… אה……. בסדר….
אז הוא אומר לי כזה יופיי אז קבענו…
אני כזה טוב……
אחרכך הוא אומר לי כזה אהה אבל אל תגידי לאחותך…. אמרתי לוו נווו ברור..
טוב אחרכך ירדננו למטה… וישבתי עם המשפחה שלי ואחרי איזה שעה חזרנו הבייתה…
טטוב אני כזה בבית חושבת לעצמי שאני הולכת להיות כמה ימים איתו לבד… אמ'אאא.
טוב עברו כמה ימים..
וסתם החלטנו לעשות מסיבה לאחותי וחבר שלה אז הגיע הערב הכלל מוכן כולםם מוכניםם חוץ מימניי זה הרייי קבועע שאני אהיה האחרונהה
טוב המסיבה כבר התחילה כבר הרבה באו ואני אמרתי טוב אני אכנס להתקלח עכשיו יש לי זמן.. טוב נכנסתי למקלחת שעל יד החדר שלי…
בקומה למעלה..
טוב נכנסתי להקלח סיימתי ויצאתי עם מגבת עליי.. טוב אני הולכת לחדר שלי
פתאוםם ג'ונתן בא מולי כזה ואני צעקתיי אההה… אז הוא הסתובב ואמר לי יוו אני מצטער פשוט אחותך קוראת לך…..
אמרתי לוו אהה טוב… אני רק אתלבש טוב הוא הלך…
אני נכנסתי מהר לחדר שלי ונעלתי את הדלת..
שמתי עליי חצאתי שחורה ארוכה וגופיה לבנה וירדתי למטה..
טוב הלכתי לאחותי.. סתם ראיתי מה היא רוצה…
אחרכך סתם הם הביאו לשם שתייה חריפה אז מזגתי לי 2 כוסות חח ואף אחד לא ראה והשתכרתי ושאני שיככורה אני מסוגלת לעשותת הכל…
אז אתם קולטים אותי זזה מצד לצד…
עכשיו כבר אנשים התחילו ללכת…
ואני כולי מסטולהה
עד שאחי תפס אותי העלה אותי לחדר שלי…
טוב למחרת בבוקר…. קמתי מהר התלבשתי והלכתי לבית של ג'ונתן
כי קבעתי איתו….
אני עדיין כולי מסוחררת מאתמול… הגעתי אליו והוא כזה אומר לי בואי ללא נשארים פה…
קיצר הוא יצא עם הגיטרה שלו…
ואני כולי עדיין מסוחררת.. יוו הוא שיגעע אותיי כולה דרך של 10 דקות הפכה לדרך של חצי שעה כל כמה צעדים עוד מישהיא באה להגיד לו שלום…
טוב סוף סוף הגענו…. לים…. והיה שם בית נטוש כזה קטן מעפןןן מין "זולה" כזאת…
טוב נכנסנו לשם…
והוא כזה אומר לי נוו אני כזה מה נו? ואני שתבינו ועדיין מסוחררת..
אז הוא אומר לי תשירי לי משהוא…
ואני צוחקת אומרת לו מה אתה רוצה שאני אשיר?<
אז הוא אומר לי מה שאת רוצה…
אמרתי לא אתה תתחיל לנגן איזה שיר שאתה רוצה…
טוב הוא התחיל כזה לנגן את השיר i cant help falling in love whit you טוב בבית השני התחלתי לשיר….
בסוף הוא כזה הניח ת'גיטרה ואני אומרת לוו נו מה? אז הוא אומר לי את שרה מדהים….
קיצר התחלנו לעשות חזרות על השיר הזה…
אחרי איזה שעתיים אני כבר כולי גמורה…
והוא עוד ממשיך לנגן אז אמרתי לוו תעצורר שנייה
אז הוא אומר לי מה? אמרתי לו חכה אני חייבת לצאת להתאוורר קצת..
טוב יצאתי לים..
נכנסתי כזה טיפה למים הייתי חייבת….
אחרכך חזרנו… ועשינו עוד שעתים חזרות..
טוב ככה היה שבועיים הכרנו אחד את השני יותר טוב הבנתי שהוא עוד רק נפרד מחברה שלו אבל היא רוצה לחזור אליו… ונעשינו מה זה ידידים טובים…
הוא ג'נטלמן אבל יש לו קטעים לפעמים שהוא תופס מעצמו…
במיוחד שהוא עצבני!!!
טוב אחרי השבועיים המעייפים האלה… סתם התחלנו לצאת ביחד לא לצאת לצאת אלה בטור ידידים וגם אף פעם לא היינו לבד היינו עם עוד חברות שלו וחברים..
טוב ערב אחד סתם הוא אמר לי לבוא עם אחי.. (גם נעשה כבר חבר של אחי)
והוא יבוא עם ידידות וחברים שלוו אמרתי לו סבבה…
הלכנו לים שם אז היה כמה זמן שנישארנו אני והוא לבד אז באה אליינו מישהיא דווקא די יפה אפשר להגיד שיער בלונדיני עניים כחולות…
אז היא נעמדה כזה מולנו ואמרה לג'ונתן כזה מהה רק נפרדנו וכבר מצאת לך מישהיא חדשה?
אז הוא כזה אומר לה תקשיבי קרול… זה נגמר בינינוו נגמרר הבנתתת
? דיי תפתחי דף חדששש דיי… אז היא כזה הסתכלהה עליי והלכה..
אני אומרת לו מה זאת החברה שלך?
אז הוא אומר לי כן הייתה… אמרתי לו היא נראת ממש טוב למה עזבת אותה?
אז הוא אומר לי כי יש לה אופי חראאא
אני לא רציתי להיכנס לזה אז אמרתי לו כזה אה טוב..
אחרכך סתם אני והוא הסתובבנו לבד…
עד שהגענו למזח….
אז הוא כזה הוריד את החולצה שלוו ואמ"א איזה שרירים… והוא כזה נכנס למים ואני לא רציתי להיכנס אז עמדתי כזה קרוב למים…גם לא היה לי מצב רוח..
אזז הוא נכנס כזה כולו היה רטוב אחרכך הוא כזה בא אליי אומר לי מה קרה?.
מה הפנים האלה? תתעודדי אחותך מתחתנת עוד פחות מחודשש
אז חייכתי ככזה ואמרתי לו לא יודעת אין לי מצב רוח…
אז הוא אומר כנסי למים….. אמרתי לו לא בא לי…. אז הוא כזה תפס אותי והרים אותי כזה ונכנס למים לעמוק ואני צועקת לו כזהה לאאאא תוריד אותי…
אבל הוא כבר העיף אותי למים וכולי הייתי רטובה…
והוא עוד מחייך..
אחרכך חזרנו אל אחי ולחברים שלו…
אז אחי כזה אומר לי למה את רטובה.?? אמרתי לו למהה באמת? והסתכלתי על ג'וני והוא קרץ לי והיה בא לי להרוגג אותוו לא רציתי להכנס למים..
טוב עבר כמה זמן ואני כבר יש לי רגשות יותר מידי חזקיםם כלפי ג'וני
התאהבתיי בוו ..אבל אין מצב שהוא בי…
הוא הידיד הכי טוב שלי…
טוב הגיע יום החתונה כולנו בלחץ…
אני התלבשתי התאפרתי פיזרתי ת'שיער הכל ויצאנו לגן אירועים..
כבר המשפחה של בריאן הייתה שם…
גם ג'וני….
טוב יותר מאוחר כזה כולם רקדו… ואני הלכתי כזה ישבתי על יד הבר והיה לי כוס עם וודקה ביד אז באתי לשתות ואז ג'וני בא לקח לי את הכוס מהיד אז אמרתי לו מה אתה עושה????? אז הואאומר לי את עוד צריכה לשיר היום אז בלי שטויות…
אני כזה אמרתי לו טוב…
אחרכך הוא כזה בא אליי לאוזן ואמר לי את יפה היום…
אז חייכתי ואמרתי גם אתה… טוב עלינו לשיר וזה..
אחרכך שתיתי…
וב-4 ככה התחלנו ללכת הבייתה להתארגן כי ב2 בצהריים כולנו נוסעים למלון כאילו 2 המשפחות…
טוב אני ארגנתי לי בגדים..
ובאמת ב2 נסענו..
הגענו למלון ב-6…. אני אחי ידידה של אחי ועוד ידיד שלו קיבלנו חדר לבד..
ג'ונתן אח שלו שיין חברה שלו ועוד חבר שלהם חדר לבד החתן והכלה חח חדר לבד ההורים שלי ואחותי הקטנה וההורים של בריאן…
טוב כולנו נשפכנו למיטות..
למחרת…. כזה בבוקר כולנו יורדים לארוחת בוקר…
ובערב כולנו יצאנו סתם להסתובב שם בעיר..
טוב אחרי יומיים כזה אני רואה שהענינים בין אחי וידידה שלו מתחממים…
אז ערב אחד סתם כולנו כאילו כל הצעירים היינו למטה ואני שוב שתיתי….
אבל לא ממש הייתי שיכורה…
טוב כולם התחילו לעלות…
אז באתי כזה לעלות…
ואחי תפס אותי אומר לי כזה את שומעת… את וחבר שלי תישנו בחדר של שיין וג'ונתן כי אני וידידה שלי רוצים… אני כזה הבנתי הבנתיי בסדר..
טוב נשארנו למטה בלובי רק אני ג'ונתן ידידה של ג'ונתן אח שלו וחברה שלו
טוב אחרכך הם גם התחילו לעלות.. ואני יצאתי מחוץ למלון וג'ונתן היה איתי
והמוח שלי טיפה לא תפקד אז אני כזה צוחקת ואומרת לג'וני רוצה לראות מה אני יכולה לעשות?
והוא כזה אומר לי מה? אני מרוב שהייתי טיפה מתושתשת ירדתי לכביש כזה ועמדתי באמצע הכביש ואני צוחקת וג'וני משך אותי מהכביש ואמר לי את משוגעת???
אמרתי לו אולי..
אחרכך נכנסנו כזה למלון והלכתי לבריכה והבריכה שם מאבנים יש שם 2 מערות עם מפלים…
אז סתם ישבתי כזה והכנסתי את הרגליים שלי למים..
וג'וני ישב על ידי…
אז הסתכלתי עליו וחייכתי כזה…
אז אמרתי לו כזה אתה יכול לעשות משהוא משוגע כמו שאני עשיתי…
אז הוא אומר לי כן אבל לא מסוכן כמו שאת עשית..
אז אמרתי מה אתה יכול לעשות???
אז הוא אומר לי מה שאת רוצה…
אז אמרתי כזה אהה….
בוא נתתפשר על זה שאתה קופץ למים הקפואים פה?
אז הוא צחק ואמרר טוב..
קיצר הוא כזה הוריד את החולצה וקפץ עם הג'ינס…
הוא יצא מתוך המים ואז הוא אומר לי רגע כדי להשלים את השיגעון אני אעשה גם את זה.. ומשך אותי לתוך המים ואני הייתי עם גופיה לבנה וחזייה ומכנס שחור קצר…
אני יוצאת מתוך המים וצוחקת…
אז הוא גם מחייך…
אחרכך יצאתי מהמים..
והוא גם יצא ואני כל החולצה שלי הייתה סחוטה מים וגם שקופה אז הורדתי אותה ונישארתי עם חזייה אז הוא אומר לי מה את עושה?
אמרתי לוו אהה מנסה לייבש את החולצה…
אז הוא אמר לי ואת מתכוונת להיות עם חזייה.. אמרתי לוו אהה כן…
אז הוא אומר לי לאא את ללא נישארת עם חזייה כי יש פה אנשים..
אמרתי לווו אבלל אין לי חולצה… אז הוא הביא לי את החולצה שלו….
טוב שמתי את החולצה שלו…
וסתם שכבתי בדשא על הגב…
והסתכלתי על השמיים…
והוא שוכב על ידי ומסתכל גם על השמיים
אחרי כמה דקות ששתקנו ההוא אומר לי את יודעת שאני משחק הוקי?
אני כאילו שאני לא יודעת אומרת לו מה באמתת??
אז הוא אומר לי כן אני אקח אותך פעם…
אמרתי לו וואי אחלה….
ואני החזרתי את העניים שלי לשמיים…
אחרי כמה זמן אני קמה ואני רואה שהשעה כבר 1 אז אני אומרת לג'וני
יאאלה קום נעלה לחדר .. טוב ניכנסנו למעלית הגענו לקומה אנחנו דופקים בדלת אף אחד לא פותח…
ג'וני כמעט שבר ת'דלת אבל אף אחד לא פותחחח וגם לא היה לנו פלאפון
אז הזזתי את היד של ג'וני מהדלת ואמרתי לו עזוב בטח הם ישנים…
והלכתי התיישבתי על הספה הקטנה שהייתה ממול לחדר..
ג'וני התיישב על יד הדלת של החדר….
אמרנו בטוחח מישהוא שמע ויבוא לפתוח לנו…
טוב חיכינו חיכנו עד שאני לפחות נירדמתי…
בבוקר אני מתעוררת ואני רואה שכבר 8 ראיתי את ג'וני שוכב על הרצפה
אז סתם הלכתי נעמדתי על ידו והסתכלתי עליו…והוא כל כךך יפהההה
גם כשהוא ישן!!!
אז התיישבתי על ידו….ואז הוא התעורר אז הוא מסתכל על הדלת ואומר מההה עוד לא פתחו לנו?
והוא היה קצת עצבני…. אבל עכשיו הוא באמת היה עצבני…
אז הוא כזה קם דפקק בדלתתת ואז אחרי איזה כמה דקות של דפיקות אח שלו כזה עם שמיכה עליו ובלי חולצה פתח לו את הדלת… והוא חצי סמרטוט והוא אומר לו אהה יו שכחתי מימכם לגמרי אני מה זה מצטער…
וג'וני היה מה זה עצבני אז הוא אומר לו תגידד למה לא שמעתת אתמול את הדפיקותת?
אז הוא אומר לו אחי… היה לי לילה לילה… (אני כבר הבנתי) ג'וני כזה הסתכל עליי ואז על אחיוו וצחקק אז שיין אומר לו חכה שנייה
וניכנס וסגר את הדלת
אז ג'וני מחייך ומסתכל עליי ואני גם צוחקת אז הוא אומר לי כולם עברו אתמול לילה סוער .. ואז שיין פתח את הדלת וניכנסנו ראינו כל המיטה בלאגן…
ואז שיין הסתכל עליי והחולצה של ג'וני הייתה עליי אז הוא נותן מכה לג'וני אומר לו מה גם לך היה לילה לילה? ואני עוד לא הבנתי…
אז ג'וני אומר לו לא מה השתגעתתת
אז שיין צחק ואז נפל לי האסימון אז הסתכלתי על החולצה ואמרתי בבהלהה לאאא ממש לאא….
טוב אחרכך חברה של שין יצאה מהמקלחת אז אני שטפתי פנים וגם ג'וני…
אחרכך ג'וני כזה פתח את הארון להוציא חולצה אז הוא אומר לי חח לקחת לי את החולצה הכי יפה שלי..
אז אמרתי לו הרטבת לי את החולצה הכי יפה שלי… ושיין כזה מסתכל עליינו במבט מופתע.. … (הרטבת.. הוא חשב שזה משהוא מיני) אז אני אומרתת לאאא
הוא פשוט הפיל אותי למים…. אז שיין אמרר אהה וצחק…
טוב קיצר הייתה דפיקה בדלת של החדר עכשיו ככה זה היה אני עומדת על יד הארון עם ג'וני והחולצה שלו עליי ואני עם מכנס קצר, שיין בלי חולצה עם בוקסר עומד עם בקבוק מים ביד במטבח
וחברה שלו יושבת בחוץ עם גופיה כזאתי כאילו שאחת הכתפיות נפלה לה ועם תחתון מכנס כזה…והמיטהה מבולגנתת רצחח כל הסדין על הרצפה…
השמיכה כזאתי מקומטת על המיטה והכריות גם ברצפה וכמה בגדים של שיין מפוזרים בחדר..
טוב שיין כזה הלך לפתוח ואחי עמד בחוץ..
ואני כזה אומרת לעצמיי אויי לא..
טוב הוא נכנס ומסתכל עליי ואומר לי מה הלך כאן?
אני אהה כלום…. אז הוא אומר לי אז למה יש עלייך חולצה של גבר?
אני הסתכלתי על החולצה ואומרת אהה לא זה עזוב נפלתי אתמול למים וג'וני הביא לי את החולצה שלוו אבללל שווםם דברר לא קרהה פה….
אז שיין הסתכל עליי ואני הסתכלתי על אחי וחייכתי ואמרתי לא קרה פה כלום ביני לבין ג'וני… אבל עם הזוג השני אין לי מושג מה קרה…
וצחקתי…
אז הוא אומר לי איך אין לך מושג אם ישנת פה..?
אני אומרתת לוו אני ישנתיי פהה? בגללך ישנתיי מחוץץ לדלת כמו איזה כלבבב אז ג'וני שהיה עם הגב לאחי והיה על ידי הזיז את הפנים שלו אלי ונתן חיוך..
אז אחי גם צוחק ואומר לי טוב לא משנה בואי לחדר אני טוב אני תיכף באה…
טוב הוא הלך..
אני כזה הולכת לחברה של שיין להגיד לה שלום… אז היא אומרת לי את חושבת שאני קניתי את כל הסיפור של הנפילה למים? בטוח קרה ביניכים משהוא..
אז אמרתי להה מה? לא קרה כלוםם ממש כלום…. אז היא אומרת לי מה איך יכול להיותת שתיהיה עם גברר הורסס כמו ג'וני ולא תעשו כלום..
אז הסתכלתי עלייה במבט של מה הקשר ואמרתי להה בייי..
קיצר יצאתי מהחדר לחדר שלי…
ניזרקתי כזה על המיטה… ואחי בא אליי אומר לי אמא קוראת לך לכי תראי מה היא רוצה..
טוב אז קמתי ובאתי ללכת אז אחי כזה תופס אותי מהחולצה ומחזיר אותי אחורהה אמרתי לו מה?
אז הוא מסתכל עליי אומר לי את לא הולכת ככה!!!
אמרתי לו טוב אני אחליף חולצה…
טוב החלפתי לגופיה ויצאתי.. אמא שלי אומרת לי כזה שאני אלך להעיר את אחותי ובריאן כי לה לא נעים…
אני כזה טוב….
טוב החדר שלהם זה איזה 5 חדרים אחריי החדרים שלנו….
טוב הגעתי לחדר שלהם אני דופקת בדלת בריאן פתח לי אמר לי בואי כנסי….
וגם הוא היה בתחתונים…
טוב נכנסתי ראיתי את אחותי כזה בחוץ במרפסת עם החולצה של בריאן ועם תחתונים..
אז היא כזה כיסתה את התחתונים עם המכנס אז אמרתי לה תרגעי זאת רק אני…
אז היא אומרת לי מה רצית? אמרתי לה שאמא שלי רוצה שנרד למטה…
טוב ויצאתי כזה אחרי כמה שניות אני נכנסת שוב ואומרת לה כזה אני לא מבינההה
אז היא אומר לי לא מבינה מה?
אז אמרתי להה איך שכל הקומה מתיחתינו לא התעוררה אתמול והעירה לנו…
אז היא כזה אומרת למה?
אז אני כזה אמרתי לה בעברית תיהי בטוחה שאתם לא היחידים שעשיתם דונגה דונגה בערב הזה… אז בריאן כזה מסתכל עליי ולא מבין….
אמרתי לו עזוב לא משנה…
ויצאתי..
טוב חזרתי לחדר שלי התקלחתי שמתי עליי ג'ינס קצר וגופיה לבנה וירדתי למטה..
טוב ישבנו בחדר אוכל כולנו…
ואחרכך אני כזה עליתי החלפתי לבגד ים וירדתי לבריכה כולם היו שם…
אני התיישבתי על יד אחותי מישל..
ואני הייתי עם המכנס הג'ינס הקצר ועם גופית בטן כזאת לבנה ומתחת הבגד ים…
טוב כולם נכנסו למים עכשיו זה כמה בריכות כל בריכה היא מאבן ויש מפלים..
אז כמובן שאחי וידידה שלו ניכנסנו לאחד המפלים ובטוחח שגם שיין וחברה שלו באחד מהמפלים..
ואז גם בריאן כזה בא לאחותי אומר לי בואי למים…
א זהסתכלתי עלייהם וראיתי אותם כזה מתנשקים בתוך המים.. וחייכתי הייתי מה זה מאושרת בשביל אחותי…
ואז הסתכלתי כזה לצד ראיתי את ההורים שלי הולכים עם אחותי הקטנה לבריכה של הקטנים שהייתה בצד השני.. מה שאומר שנשארתי לבדד
לא היה לי מושג איפה ג'וני וידיד של אחי..
טוב אז סתם ישבתי לי כזה על הכיסא פתאום מישהוא כזה מביא לי כוס עם קולה אני כזה מסתובבת רואה את ג'וני…. אז הוא כזה הביא לי את השתיה ואמר לי שאני אתייבש אם אני לא אשתה והלך…
טוב אז קמתי כזה אחריו אמרתי לו חכה שנייה… אז הוא עצר…
אמרתי לו אני חייבת לך…
אז הוא אומר לי מה קולה? וצחק אז אמרתי לו לא מפגרר אני חייבת לךך על אתמול בערב על זה שזרקת אותי למים…
אז הוא כזה צוחק אומר טוב…
אז קבענו להיום בערב?
אני כזה מסתכלת עליו אומרת לו מה אתה אומרר עכשיו אני מעיפה אותך..
אז הוא אומר לי אם עכשיו אז זה בתנאי אחד…
אני כזה אומרת לו כן מה התנאי עכשיו? אז הוא אומר לי זה… הוא הרים אותי וקפץ איתי למים…
אני כזה יוצאת מתוך המים וואומרת לו אהה זה התנאי..
אז הוא כזה אומר לי כן והוא העיף את השיער לאחורה…
טוב אני כזה שחיתי קרוב לכסא שלי והורדתי את הגופיה כי למה אני צריכה אותה…
אז הוא תפס אותי כזה מהמותנים מתחת למים אז העפתי לו את היד…
אז הוא צחק ושחה לכיוון המפל..
אז שחיתי אחריו..
קיצר הוא נעצר כזה על יד המפל וחיך אלי אז הגעתי על ידו והוא אמר לי בואי כנסי איתי…
טוב נכנסנו אנחנו רואים את אח שלו ואת חברה שלו כזה מתנשקים….
אז יצאתי..
והוא יצא אחריי אומר לי למה יצאת? אמרתי לו מה אתה רוצה להפריע להם..
אז הוא אומר למה לא.. אמרתי לו אהה תרגע…
קיצר סתם היינו בבריכה עד 6 ככה…
אחרכך אני יצאתי לקניון לקנות משהוא וחזרתי ב-8 אז ראיתי את אחי וכולם מאורגנים כבר….
ואני עוד עם בגד ים ומכנס קצר אז אני כזה אומרת לאחי מה לאן אתם הולכים?
אז הוא אומר לי לטיללת רוצה לבוא?
אמרתי לו בסדר אבלל אם אתם כבר מאורגנים לכו אל תחכו לי….
טוב כולם הלכו ב-8 וחצי….
אז אמרתי בטח הם ישבו בים ואני כבר עם בגד ים אז לא צריך עכישו להתקלח וזה.. אז רק התאפרתי שמתי ג'ינס ארוך הפעלתי את הטייפ שהיה לנו על שיר נחמד
והייתי עם החזייה של הבגד ים כי לא מצאת את החולצה שלי וכל שאר הבגדים זה גופיות ממש קצרות.. אז אמרתי אני אלךך לחדר של ג'וני נראה אם יש שם מישהוא כי אני אשים את הגופיה שלי..
טוב הלכתי דפקתי בדלת אחרי כמה שניות ג'וני פתח לי את הדלת… אז הוא מסתכל עליי וצוחק אני כזה נכנסתי אמרתי לו מהה
אז הוא אומר לי אני רואה את אוהבת להסתובב חצי ערוצה אמרתי לו כן…. מאודד עכשיו איפה הגופיה שלי? אז הוא אומר לי במרפסת בייבוש היא כבר התיבשה קחי אותה.. טוב שמתי אותה עליי ואז התסלכתי על עצמי ראיתי את עצמי עם ג'ינס ועם גופיה לבנה…
וסתכלתי על ג'וני וגם הוא היה עם ג'ינס וגופיה לבנה…
אז כזה באתי להוריד את הגופיה אז הוא אומר לי מה אתה עושה?
אמרתי לו מהה תראה אנחנו נראים אותו דברר וגם אנחנו באים ביחדד זה לא טוב…
אז הוא כזה תפס אותי באגן והצמיד אותי אליו והסתכל לי בעניים ואמר
אם תסתכלי לאנשים בעניים הם לא יראו מה את לובשת…
ואני כזה מסתכלת לו בתוך העניים התכלת שלוו ונמסהה אז הוא שיחרר אותי כזה ואמר לי טוב את באה הם מחכים…
אני כזה טוב… מה שאתה רוצהה בוא…. (איןן אני נמסתי!!)
טוב הלכנו כזה ראינו את כולם יושבים בגלידריה באמצע הטיילת שעל יד חוף.. אז התיישבנו על ידם..
כולם כבר אכלו גלידה…
אז אני וג'וני אמרנו שניכנס לקנות לנו….
עכשיו החנות של הגלידה טיפה רחוקה מאיפה שהם ישבו טוב אז ששנינו כזה הולכים ורבים בדרך על זה שאחי סתם דפק אותה והוא לא אוהב את ידידה שלו באמת והוא רב איתי הוא אומר לי אני ידוע מה זה גברים אני גברר אז אל תתערבי איתי קיצר אנחנו רבים כל הדרך לחנות..
טוב נכנסנו אנחנו כזה מסתכלים על כל הטעמים ולא יודעים מה לקנות…
קיצר בא מוכר ואני עמדתי כאילו לא על יד ג'וני אז א על ידי מוכר צעיר נראה לי בן 17 ומתחיל לדבר איתי שואל מי אני מאיפה אני בת כמה אני טוב ואני כזהה מסתכלת על ג'וני והוא מסתכל עליי ואני רק מתהה לברוח מהמוכרר הזה..
וג'וני מסתכל עליי ואני הייתי מתהה שהוא כברר יבחרר רקקק טעםם ונעוףף משם..
כי לי כבר הייתה גלידה ביד טוב אני כזה רואה את ג'וני כבר מתקרב…
והמוכר כזה אומר לי מה הטלפון שלך? ואני כזה מהה מה אתה רוצהה
ואני כזה משנה נושאא אומרת לו ואי הגלידה הזאת ממש טעימה….
לו עם ואני מסתכלת כזה על ג'וני ומנסה לרמוז העניים שיאללה בוא נעוף מכאן..
אבל לא הוא כזה אומר למוכר תגיד מה הטעם שהיא לקחה?
אז הוא מסתכל עליי ואני אין לי מושגג מה ג'וניי מנסה לעשותתת
אז הוא כזה אומר אהה זה מוקה ואני כזה מלקקת את הגלידה וזזתי כזה לצד אמרתי יופי הוא יתחיל לדבר איתו וזה…. אבל אז ג'וני אומר למוכר מהה וזה טעים? (בלי קשר) אז המוכר כזה אומר לו רוצה לטעום? אני אביא לך בכפית וג'וני מסתכל כזה עליי ואני לא מבינה מה הוא רוצה לעשות… אז כזה עשיתי לו עם הגלידה רוצה לטעום?
אז הוא אומר כן באתי כזה להביא לו את הגלידה והוא תפס אותי מהאגן קירב אותי אליו ודפקק לי נשיקה ואמ'אאאאאאאאאאאאאאאאאאא לא הבנתי מה הוא רוצה אניי מה שאני יודעת זה שהרגשתי במימד אחרר הוא מנשקק מה זהה טוב…
אז הפסקתי אותו כזה ונתתי לו סטירה אז המוכר מסתכל עליינו ולא מבין אז הוא אומר אתם חברים?
אני אומרת לא וג'וני אומר כן… ואז אמרתי כזה אני צריכה ללכת ביי ויצאתי מהחנות..
וג'וני הולך אחריי ואני הולכת מהר ואומרת לו מה זה היה עכשיו תגיד לי?
אז הוא צוחק ואומר לי רצית שאני אציל אותך מימנו לא?
(מצד אחדד הייתי עצבנית כי מי הוא שינשק אותי ככה סתם אבל מצד שני הייתי בעננים כי הוא מנשק הכי טוב בעולם ואני יודעת שרציתי את זה)
אני כזה מה שתגיד והלכתי כזה התיישבתי על יד אחי…
וכן.. הייתי עצבנית..
אחי כזה אומר לי למה התעקבתם הרבה זמן?
אז אמרתי לו כי… ואז ג'וני אמר כי אחותך לא ידעה איזה טעם לבחור…
ואני הסתכלתי על ג'וני בעצבים ואמרתי לאחי כן בידיוק…
טוב ישבנו שם היה נחמד וזה אחרכך הסתובבנו בטיילת…
חח עצרתי את כולםם כי ראיתי מכנס וחולצה יפים אז כל הבנים נשארו בחוץ והבנות ניכנסו איתי… טוב קניתי אותם.. זה גופיה שהיא קשירה מאחורה שחורה כזאת יפה ומכנס שחור ולמטה במכנס יש ציור בענק מאבנים…
טוב אחרכך המשכנו ללכת.. לא הלכתי אפילו לא קרוב לג'וני..
טוב ב12 כזה שמענו מוזיקה מהחוף אז ירדנו לחוף ראינו שיש שם מסיבה…
אז רקדנו שם והיה מה זה סבבה חזרנו ב3 למלון…
וישר נכנסנו לישון…
קמנו ב11 ככה ירדנו לחדר אוכל ואני כזה לא מדברת עם ג'וני אז שסיימתי לאאכול יצאתי מהחדר אוכל וסתם עמדתי על יד החלון שבלובי אז ג'וני בא ואומר לי תקשיבי זה לא היה משהוא…. ואני כזה אומרת לו תעזוב אותי טוב…
(לא רציתי שהוא ידע שגם אני דלוקה עליו כי בחורה אחרת שהוא היה מנשק הייתה מאושרת עכשיו!) טוב אני כזה הולכת לכיוון של השירותים נכנסתי למסדרון של השירותים ונכנסתי לשירותים… פתאום הוא נכנס אחריי ונישען על הדלת.. ואני כזה אומרת לוו מה אתה עושהה פההה תצאא אז הוא אומר לי את רצית את זה
אני כזה צחקתי אמרתי לו אני רציתי את זה??? אני רק רציתי שתוציא אותי מזהה לא שתנשקק אותיי…
אז הוא אומר נו זה היה סתםם תאמיני לי…. ובידיוק נכנסה מישהיא אז הוא יצא..
חחח איך האישה הסתכלה עליו..
טוב נשענתי על השיש של השירותים והסתכלתי כזה במראה…
אחרי כמה דקות יצאתי ועליתי לחדר שלי… ניזרקתי כזה על המיטה ונרדמתי איזה שעה..טוב אחרי שעה אני מתעוררת סתם ירדנו שוב לבריכה…
ובערב תיכננו ללכת כולנו למועדון שהיה שם….
טוב אני נכנסתי להתקלח שמתי עליי את הגופיה שקניתי עם הקשירה מאחורה שמתי את המכנס השחור שמתי את הנעל הסירה שלי התאפרתי וירדתי ללמטה…
כולם כבר חיכו בלובי…
טוב הסתכלתי כזה על ג'וני והוא הסתכל עליי והוא היה כזהה יפהה הוא שם מכנס ג'ינס וחולצה מכופתרת חומה… ואמאא הוא היה חתייךך
טוב נכנסתי למועדון סתם רקדנו באמצע הלילה ככה ב12 חיפשתי את ג'וני להגיד לו חח שזה עבר לי אבל לא מצאתי אותו אז הלכתי שאלתי את אח שלו והוא אמר לי שהוא אמר לו שהוא יוצא קצת לבחוץ…
טוב יצאתי לבחוץ לבריכה ואני שומעת ניגון גיטרה
ואני שומעת אותו שר כזה i'm lying alone white my hand on the phone…..קיצר ככה הוא שר עד שהוא הגיע לפזמון ואני כזה נכנסתי לשיר בפזמון אז הוא הפסיק לנגן והסתובב אחורה וראה אותי…
והוא ישב עם הרגליים בתוך הבריכה אז הוא חייך אליי ואמר לי בואי שבי…
אז חייכתי אמרתי אתה לא תפיל אותי למים?
אז הוא צחק אמר לא…
אז הורדתי את הנעלים והתיישבתי על ידו…
והסתכלתי על המים.. אז הוא אומר לי רוצה שאני אנגן לך משהוא?
אמרתי לו כן… אז הוא אמר זה בתנאי שתשירי…
אני כזה מחייכת אומרת לו טוב…
טוב הוא התחיל לנגן את השיר to be whit you (mr.big)
ואני התחלתי לשיר…
אחרי השיר אני אומרת לו כזה אני מצטערת על הסטירה… אז הוא אומר לי עזבי זה לא חשוב….
אז חייכתי אמרתי לו אבל בכל זאת אני מצטערת..
אז הוא אומר לי חח זה באמת בסדר.. אני זה שלא הייתי בסדר..
אחרכך לקחתי לו את הגיטרה ושמתי בצד ושמתי את הראש שלי על הברכיים שלו..
והוא אמר לי את יודעת שאת היחידה שביקשתי מימנה סליחה אחרי שנישקתי אותה…
אז צחקתי אמרתי לו למה? אז הוא אמר כי את הידידה הכי טובה שהייתה לי ואני לא רוצה לאבד אותך….. אני אומרת לו אבל כל שאר הבנות שנישקת אותם רצו את זה
אז הוא אמר לי כן זה נכון… אז קמתי מימנו ואמרתי לו אז זה לא פייר…
הוא אומר לי למה? אמרתי לו כי אני היחידה שביקשת מימנה סליחה כי אני הראשונה שאתה מבקש מימנה סליחה..
אז הוא צחק ואמר לי רוצה לריב עכשיו?
אז קמתי כזה עמדתי ואמרתי לו כןן נו בוא נריב (בצחוק) אז הוא קם אומר לי אני אזרוק אותך למים.. אני כזה התרחקתי משם וצעקתי לאא..
אז הוא צחק ..טוב אני הסתכלתי על השעון ראיתי שהשעה כבר רבע ל-2
אז אמרתי לו יאאלה אני עולה בטח כולם כבר עלו..
אז הוא אמר לי לא הם עדיין במסיבה.. וחוץ מיזה מה את לא רוצה לבלות איתי עוד לילה מחוץ לדלת?
אמרתי לו בכייף.. וצחקנו שנינו…
אז הוא אומר לי בואי נלך לשבת על הכיסאות..
טוב ישבנו על הכיסאות…וסתם דיברנו עוד קצת…
אחרכך עליתי לחדר שלי ונירדמתי..
למחרת בבוקר התעוררתי ב-9 כולם עוד היו ישנים אז התלבשתי ויצאתי מהחדר איך שאני יוצאת ראיתי את ג'וני גם יוצא…
אז הוא הסתכל עליי ואמר מה גם אצלך ישנים?
אמרתי לו כן..
גם אצלי…
אז הוא אומר לי את באה לאכול?
אמרתי לו בסדר…
טוב ירדנו למטה לחדר אוכל ישבנו אכלנו אחרכך ישבנו קצת בלובי וראינו שהם לא קמים אז הוא אמר לי טוב בואי קצת לים…
טוב הלכנו לים היה מה זה סבבהה חזרנו ב2 ככה וכולם ישבו בלובי..
אז שניכנסנו כולם הסתכלו עליינו בצורה מוזרה…
ואני כזה מהה? אז אחי כזה אומר לי תגידי ת'אמת יש בינכםם משהואא?
אני כזה הסתכלתי על ג'וני ושנינו כזה אמרנוו לא..
אז כולם כזה אומרים לנו אתם דווקא די תתאימו ביחד.. אז אמרתי להםם טוב מה שתגידו והתיישבתי איתם..
טוב ישבנו עד 5 וחצי ככה…
אחרכך עלינו סידרנו את המזוודות(זה היה לילה אחרון) התלבשנו ואמרנו טוב
נרד למטה נשב נבלה כולנו בלילה האחרון… טוב אני שמתי עליי מכנס ג'ינס כזה קרוע וגופית קולר.. וירדתי..
טוב ישבנו בבריכה שם כולנו וזה…
אחרכך… ג'וני אמר לי בואי נסתובב פה קצת… אמרתי לו בכייף…
טוב הלכנו ללובי ….. אני ישבתי על אחת הספות שהיו שם והוא נעמד טיפה רחוק מימני…אחרי כמה שניות באה אליו בחורה עם שיער שלונדיני רזה גבוהה ונעמדת מולו…. ואומרת לו כבר מהיום שהגעת שמתי עלייך עין… (ואני שומעת הכל)
אתה נראה טוב…. אז הוא חייך ואמר לה גם את…. ואני שמה לבב שהוא כזה ממש לא בקטע….
אז הוא הסתכל עליי ועשה פרצוף שאני כאילו אבוא על ידו……
אני קמתי על ידו אז היא אומרת לו מה אתם חברים?
אני אמרתי לה לא…. אז היא אמרה לי אה…. טוב היא דיברו עוד קצת וראיתי שהעניין מתפתח… אז אמרתי כזה לג'וני טוב אני צריכה לעלות….
עליתי נעדמתי על יד המעליות שהיו רחוק מהם וראיתי אותם הולכים ….
טוב נכנסתי למעלית…. והרגשתי קנאה…. כןן פעם ראשונה בחים שלי שהרגשתיי קנאה!!!!
נכנסתי מה זה בביעוס לחדר.. וניזרקתי על המיטה…..
ונירדמתי.. שמעתי שאחי נכנס לחדר…
טוב בבוקר התעוררתי ב10 ככה…
חיכינו שכולם יתעוררו וירדנו למטה…
שירדתי עם התיקים…. ראיתי את ג'וני עומד עם הבחורה ההיא שם על יד הקבלה…
וכן… התפוצצתי מקנאה והייתי עצובה.. :(
אז יצאתי מהמלון כזה אמרתי אני לא אשים לב… ונעמדתי בחוץ…
פתאום בא אליי איזזה אחדד מהעובדיםם שם דווקא די נחמד ואומר לי מה אתם עוזבים?
אמרתי לו כן .. חח צריך לחזור הבייתה…..
אז הוא שאל אותי איך קוראים לי אמרתי לו מריה… והואא אמר לי שקוראים לו בן…
דיברנו קצת ואז כולם יצאו… ועלינו לרכבים…
ג'וני נסע איתנו אז באוטו שאלתי אותו מה איתך וזה…. אז הוא חייך ואמר לי קוראים לה שרי… והיא גרה בעיר שלנו וסתם היא נחמדה כזאת….
ואני נראה לי שהוא שם לב שאני מקנא אז הוא אומר לי מה למה את מקנא?
אמרתי לו מהה פתוםם מצידי שתצאו ביחד….
אז הוא צחק אמר טוב….
טוב… הגענו בערב הבייתה….
אני פיזרתי את כל הבגדים וזה….
וסתם היה שבוע רגיל…… בערב של יום שני של השבוע אחרי זה אני
מקבלת טלפון מג'וני והוא אומר לי את באה קצת? אמרתי לו סבבה….
טוב התלבשתי ונסעתי אליו.. אח שלו שיין פתח לי את הדלת אז הוא אמר לי שהוא למעלה..
טוב עליתי נכנסתי לחדר שלו וראיתי שם את שרי….
ואותו…. אז חייכתי כזה ואמרתי לו מה? מה המצב? אז הוא אמר סבבה…
סתם רציתי שתבואי….
אמרתי לו טוב…ואז הוא אמר חשרי תכירי הידידה הכי טובהה שלי מרי….
אז חייכתי כזה ואמרתי לה היי….
טוב סתם ישבנו שם ואז היא הלכה…..
אז הוא קם מולי ואמר לי מה שמעתי עוד חודש יש לאחיך יום הולדת והוא מארגן שבוע בחדרים? אמרתי לו אה.. לא יודעת הוא עוד לא דיבר איתי על זה….
אז הוא אמר לי אה…. טוב… אז הוא בטח יגיד לך מחר….
אמרתי לו טוב…. ואז אמרתי לו שאני חייבת ללכת …
טוב חזרתי הבייתה ב10 ככה ואז באתי לאחי אמרתי לו מה אתה עושה ביום הולדת שלך? אז הוא אמר לי לא סתם אני רוצה לנסוע לצימרים/חדרים ואחרכך מי שרוצה יכול להצטרף להפלגה לאיזה שהוא מקום (לא מזוהה חח)אז אמרתי לו מה מי? אז הוא אומר לי אה…. אני את שיין ג'וני וכמה ידידים וידידות שלי…. אז רווצה תביאי גם את חברים…..
אמרתי לו אהה טוב…
טוב עברו כמה שבועות ונשאר עוד שבוע…
ביום רביעי סתם רציתי ללכת לג'וני… אז הלכתי ושוב ראיתי אותה שם…
אז ג'וני לקח אותי לצד ואמר לי שהיא רצינית… ושהוא עוד לא יודע לגביו….
אמרתי לו וואי שיהיה לכם בכיף… אבל בתוכיי הייתי מה זה עצובה והרגשתי כאילו הלב שלי נקרע…..
טוב חזרתי הבייתה כוליי עצובה…. כאילו איןןן לי יותר משוו שיעודד אותי…
כי גם הוא היה הידיד הכי טוב שלי ואם תהיה לו עכשיו חברה…. אז….
טוב ככה הייתי כל הימים האלה…. ביום שבת ארזתי ת'מזוודות
וביום ראשון בבוקר נסענו כבר….
טוב הגענו לניו יורק…
לאיזה מקום מה זה מהממם זה חדרים חדרים(כמו צימרים) 2 קומות יש ג'קוזי בכל חדררר איןן חבל על הזמן….
טוב אחי היה בחדר לבד עם חברה שלו…. אני הייתי עם 2 ידידות שלו 2 ידידים
ג'וני ושרי(כן היא גם באה)…..
טוב היה נחמד וזה כל השבוע אני רואה את שרי נצמדת לג'וני… ואני ידיד של אחי..כל הזמן ניסה להתחיל איתי….
טוב ביום שלישי החלטנו שאנחנו נוסעים ללונה פארק שיש להם שם…
טוב זה היה כבר 6 בערב…
אני שמתי עליי ג'ונס וגופיה שחורה…
ונסנענו.. הגענו ב7 וחצי ככה וכבר התחיל להחשיך…
והמקוםם אימ'אא איזהה מקוםםם הלונה פארק שלנו קטן על ידוו…
כל מה שיש אצלנוו אצלהם זה גדול פי 4
הגלגל הענק שלהםם זה מין חדר כזה סגור וענקק שאתה כאילו אמור להיכנס לתוכו והכל מסביב זכוכיות…
טוב אני נכנסתיי וכוליי בהלם.. טוב כולםם התחילוו לההתפזרר ונשארנו רק אני ג'וני שרי ידיד של אחי ועוד ידידה.. אני מסתכלת על ג'וני ועל שרי והם החזיקו ידיים אחד לשני…
אז אני כל הזמן מסתכלת על ג'וני מחייכת אליו חיוך מזוייף ומורידה את הראש…
טוב ידיד שלי אחי וידידה של אחי הלכו ביחד…
ואז ג'וני אמר לי טוב את באה?
אז אמרתי לו טוב…
עלינו על מתקנים שזה הרוב בזוגות…. אז אני הייתי צריכה להיות עם אנשים שאני לא מכירה או עם ידידות או ידי


תגובות (2)

טוב אז ככה , קראתי חלק מהסיפור שלך לא הבנתי בכלל לא הבנתי מה אומרים לא כלום , ממש סליחה אני רוצה שזה יהיה מובן לעין ושלדוגמא תעשי ככה אם זה משהו שהם אומרים לדוגמא " דניאל רוצה להיפגש איתי היום ? " או אפשר ' דניאל רוצה להיפגש איתי היום ' אמרתי והמילה כזה שרשמת : נתן לי כזה נשיקה – זה סוג של סלנג שמשש אבל ממש לא קשור – את יכולה גם בלי הוא נתן לי נשיקה .. צריך לזכור שזה סיפור אבל לדוגמא אם זה בתוך " – את יכולה לרשום סלנג לדוגמא " אחשלי או כאילו … " כי בתכלס מי מדבר בצורה של סלנגית ? OO אבל מחוץ ל " את צריכה להסביר – מה הולך תיאור – ככה זה יאה יותר טוב לעין ומסודר …. ובנוסף לכך הפרק נורא ארוך , זה מוריד ת'חשק לקרוא … תעשי את הפרקים יותר קצרים ( :
מקווה שלא נעלבת נופר

12/06/2011 23:43

אין בעיה אני ידע לסיפורים הבאים :)

16/06/2011 16:49
71 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך